Jedna věc jsou zjevné nedostatky, případně vůle, hukot ložisek v kolech za jízdy, mrkni jak moc jsou obržděné kotouče(jakou mají hranu), jestli z toho něco neteče, a hlavně zvuk ! Zvuk motoru, aby nešel jak rozladěnej šicí stroj. Nadměrné pískání řemenu variátoru za jízdy taky svědčí o jeho určité míře opotřebení. Není tam klasický, to asi víš... Pojezdi, vyzkoušej, ohřej to až do maxima abys zjistil jestli spíná vrtule, atd. Ale chtělo by si sebou vzít někoho kdo ty Burgmany zná abys měl větší jistotu.. Solidní prodejce by ti měl umožnit zkušební jízdu po složení zálohy, většinou ve výši kupní ceny. Podle pravidla "položíš, kupuješ!"
EDIT: tak mám konečně přezuto, o víkendu vyměním olej ve vidlích, ale jak koukám, moc se nesvezu
http://www.foreca.cz/Czech_Republic/Lib ... s=20140316
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...