Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

18 úno 2014, 22:18

Každýho skútra jsem občas vzal wapkou a nemyslím si, že by to Burgoši nějak uškodilo. Jinak samostanou diskuzy najdeš zde - viewtopic.php?f=67&t=8923&p=210108&hilit=wapka#p210108 :wink:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

19 úno 2014, 18:03

Není nic horšího než když se dostane voda na rozpálenej řemen v CVTčku.
Ale je to každého věc.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

19 úno 2014, 18:55

nech motor vystydnout a normálně to umej. Bacha na chladič ať se ti neohnout žebra a dej to na malej tlak. Pochybuju že ho budeš mít tak špinavej aby jsi ho musel prát vapkou ze 40cm. Mě vždy stačila hadice a houba ( smeták)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

19 úno 2014, 20:25

Tak že když to shrnu tak wapkou jen kola kam se blbě leze no a zbytek pěkně mazlení z hadříkem,houbou a košťátkem :)
Díky za rady.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

21 úno 2014, 15:02

[quote="Dándí"]
Prostě po nájezdu několika desítek tisíc km se tyto stroje stávají pro laika, který není znalý, či nemá prostor na možnost vlastních oprav, dosti velkou přítěží a opravdu vím o čem píšu. Abych nehanil Taivance, či Čínu, uvedu jako příklad Burgmana 650, který má cca v 50% po najetí 40-60 tis. km problém s CVTečkem,a není to levná oprava, ledaskdo tady nemá ani tak drahého skůtra, ale MÁLOKDO to přizná, že se mu to taky podělalo a on ty desetitisíce vyndal z peněženky. Ví se o tom, ale zase budou a jsou skálopevní tvrdiči, že to tak není :!: A to je právě ta škoda, tím se například nahrává prodejcům, kteří prodávají ojetiny s ohromným ziskem a kupující se nestačí divit co to pak všechno musí řešit. A nevím proč by neměl vědět někdo komu je např dvacet a chce koupit BG 650, že by se měl ještě připravit na investici Cca 40000kč, ale hlavně zjistit jak je na tom právě ono CVT ve vztahu k najetým km.
... A máme zde dalšího nespokojeného " Burgmanistu " ...

Vapku používám vždy když je to potřeba, ale určitě citlivě, spíše na kola a spodek ale nikdy když je motor teplý! ( Vždy až druhý den).

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

21 úno 2014, 15:26

Proč jsi to nepřekopíroval celé a z jakého vlákna to je?? Něco vytrháváš a děláš přesně to nač tyto fóra určitě nejsou.
Jestli se za 650 stydíš, tak nevím proč jsi si jí kupoval, já jen v diskusi Taivan 125 použil příklad problému JAPONSKÉHO stroje, právě proto, aby nikdo nemohl remcat, že jsem proti strojům z této země zaujatý a hned se vyskytneš ty coby investigativní novinář :roll: :roll: :roll:
Burák je pohodlný, parádní stroj, požířač dlouhých štrek a CVT se hold k a z í . Celou jednu sezónu jsem zvažoval mezi B 650 nebo Tmax.

Vapku používám na všechny stroje, akorát před jízdou, aby to vše vyschlo. Vyjma čtyřkolek, tam hned, aby bahno nezaschlo :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

21 úno 2014, 17:34

Napadlo ma prave, ze do svojej pajcky uz som investoval do remenov a vymeny celkom dost penazi. Kym na nej bude cca 60tis km, tak cena za vsetky prace a material urcite presiahne cenu za vymenu remena v cvt burga. Ja chapem, ze to Dandi myslel inak, no (funking) flame.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

22 úno 2014, 20:17

tak dnes po zime vlozena baterka.chytnul na prvni otoceni.a jarnich cca 100km je na svete. :D .jen poprosim zkusene,co to sypou z rukavu.potrebuji zadni desticky.jakou znacku koupit.diky

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

22 úno 2014, 21:15

ŽE BY ORIGINÁL ? http://partsdepot.cz/originalni-dily/sk ... man/15800/

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 09:32

A proč tak drahej originál???? Jsou i jiné možnosti, bendix, goldfren...

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 09:41

Já si také myslím, že raději osvědčený originál, u brzd nemá smysl experimentovat :wink:

[quote="p@t"][quote="Dándí"]
Prostě po nájezdu několika desítek tisíc km se tyto stroje stávají pro laika, který není znalý, či nemá prostor na možnost vlastních oprav, dosti velkou přítěží a opravdu vím o čem píšu. Abych nehanil Taivance, či Čínu, uvedu jako příklad Burgmana 650, který má cca v 50% po najetí 40-60 tis. km problém s CVTečkem,a není to levná oprava, ledaskdo tady nemá ani tak drahého skůtra, ale MÁLOKDO to přizná, že se mu to taky podělalo a on ty desetitisíce vyndal z peněženky. Ví se o tom, ale zase budou a jsou skálopevní tvrdiči, že to tak není :!: A to je právě ta škoda, tím se například nahrává prodejcům, kteří prodávají ojetiny s ohromným ziskem a kupující se nestačí divit co to pak všechno musí řešit. A nevím proč by neměl vědět někdo komu je např dvacet a chce koupit BG 650, že by se měl ještě připravit na investici Cca 40000kč, ale hlavně zjistit jak je na tom právě ono CVT ve vztahu k najetým km.
... A máme zde dalšího nespokojeného " Burgmanistu " ...

No kdyby jsi Dándí přidal 100 000km tak by ses možná přiblížil k pravdě, v dnešní době informací se stačí podívat na některá z mnoha fór v zemích, kde se B650 kupují nové s poctivými kilometry a zbytečně
nestrašit případné zájemce. Pokud si vedeš statistiku kolik nových B650 se u nás prodalo a kolik z nich mělo problém s CVT tak sem s ní, rád se poučím. Na americkém burgmanusa fóru, kde těch zkušeností je asi nejvíce, jsou běžné nájezdy bez poruchy CVT zatím do 158 000km , absolutní rekord je 180 000mil!!! Pokud se nějaké problémy vyskytly dříve, tak buď to byl vadný řemen z výroby řešený v záruce a nebo častěji u dřívějších modelů zhoblovaný tzv. cvt stopper šroub v hodnotě 5$ , který se později začal vyrábět z kvalitnější oceli a jehož výměna trvá 2min. i s utažením momenťákem. Samozřejmě, že životnost každé technické věci je také dána způsobem používání, CVT u B650 je ve vedrech a při velkém zatížení dost tepelně namáhaný a málo chlazený, takže pokud budu často buráka honit ve dvou v létě po dálnicích na maximálce s ucpaným filtrem CVT, tak se snížení životnosti určitě dočkám, ale prvotní příčinou nebude přetržení řemenu ale zadření ložisek v CVT a až pak následné přetržení řemenu. K takovému způsobu jízdy ale tento majestátný pohodlný koráb B650 určitě není určen :wink: Hlavní příčinou špatné pověsti CVT u B650 jsou ojeté dovozy se stočenými tachometry, které se tváří, že mají najeto 30 000km, ale skutečnost nikdo nezná. Pokud CVT bez poruchy dokážou najet běžně 150 000km, tak je zřejmé jaká ta skutečnost asi je. Řemen CVT nemá v servisním manuálu určenu dobu výměny, mluví se o životnosti motoru. Pokud nějaký servisák vypustí informaci, že v 60 000km je vhodná výměna řemenu, tak se mu vůbec nedivím, je to velmi dobrý výdělek :wink:

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 úno 2014, 19:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 10:00

... to se mi ulevilo. S najetými 15tkm mám tedy ještě hooodně času. Je pravda, že i já dostal info ohledně CVT atd. Šroub mám taky vyměněný, ne za originál, ale ještě pevnější, delší. Trochu i vykukuje z boku z pod plastu, ale to vem čert. Hlavní je funkce. Včera jsme dali letošních prvních 150km a znovu jsem se přesvědčil, že na lepším a pohodlnějším stroji jsem nikdy neseděl. Nemluvě o designu, to je pecka. A jak to tak u mě bývá, byla to náhodná koupě. Nevyhledával jsem tento model ani značku. Nelituju. Snad bude nějakej roček sloužit bez problémů.. :P
Naposledy upravil angel2904 dne 23 úno 2014, 11:13, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 10:53

Přiznávám, že u tohoto stroje na srazu po každé znovu zůstávám stát v němém úžasu. A když pak někde vyvěsím fotky, kamarádi se mi smějí, že jsem fotil stále tyhle modely a ostatní jen okrajově :)
Ať všem, kdo o svého Burgmana pečují, vydrží nejen CVT, ale veškerá technika co nejdéle spolehlivá :wink:

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 18:10

Vyjímečně si s Tebou dovolím nesouhlasit. Dát za originál v parsdepot 1550,- + pošta mi připadá nehorázný! Suzuki si sama destičky nevyrábí, upřímně řečeno nevím kdo jí je dodává. Mimochodem u žádného stroje suzuki zrovna brzdy nejsou kdo ví co. Můžeš namítat, že je to ryze cestovní stroj a tomu brzdy odpovídají, ale osobně si myslím, že by jim trošku jedovatosti neublížilo. Mě samotného taky čeká výměna a nespíš zakoupím výrobek fi goldfren, je to česká firma a mají více druhů tvrdosti s různou příměsí.
Nevím, jestli se toto téma řešilo na tomto fóru a nebo na konkurenčním, ale někdo tam vychvaloval bendix, že brzdějí lépe než originál...
Třeba se nám tu dotyčný rozepíše.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

23 úno 2014, 19:30

Neleží doma někomu levý přední blinkr ? Ročník 2009, čirý. Nebo kde se dá nějaký použitý koupit. Hledám jedny stránky s bazarem ND na skútry, ale nepamatuju si je :evil: Poraďte prosím :idea: :wink:
Odeslat odpověď