Jestli tam nemáš žádný alarm nebo zbytky z něj, pak ano. Zkus vypínač vymontovat, vyčistit. Technicky možná úplně jinde, ale: něco podobného se dělo na Renaultech s přepínačem blinkrů pod volantem. Kontakty v přepínači byly obaleny jakousi vazelinou. Šoupáním přes sebe při přepínání blinkrů se uvolňovaly miniaturní částečky kovu. Spolu s vazelinou udělaly za nějako dobu takovou vodivou směs, kašičku a ta pak spojovala okruhy L/P strana nebo všechny blikače najednou, nezávisle na tom co řidič chce

Možná to bud eněco podobného i u tebe

Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...