Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zemik » 16 zář 2013, 11:55

Miro11: Můžeš hodit odkaz na fejsbůk na ty barevné kombinace ?? To mě zajímá :D :D :D
Uživatelský avatar
zemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 27 čer 2013, 18:41
Bydliště: karviná
Skútr / moto: burgman 650/ 05
Tuning / úpravy: žadné

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Quassi » 16 zář 2013, 12:51

Zemiku a Ty ako, vyhral si tu aukciu ci si na to hodil bobek... ?
Burgman 650 exe L3
Uživatelský avatar
Quassi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 17 črc 2013, 21:53
Bydliště: Anglicko
Skútr / moto: B-650 L3 exe

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod zemik » 16 zář 2013, 13:24

čau hodil jsem na to bobana nejsem přihlášen na ebay a když se mi tam něco libi tak kontaktuji jednu osobu v USA a ta mi to bud koupi nebo pry i vydraži ale zatím jsem se do takové akce nepouštěl :D moc tem dražbám nerozumim :? :? :?

Prosim odkaz na česky manual na buráka 650 diky moc :|

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 zář 2013, 15:27, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
zemik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 48
Registrován: 27 čer 2013, 18:41
Bydliště: karviná
Skútr / moto: burgman 650/ 05
Tuning / úpravy: žadné

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Miro11 » 16 zář 2013, 13:39

to zemik: odkaz na manuály http://www.motorkari.cz/motokatalog/suzuki/suzuki-an-650-burgman.html#manualy
a odkaz na fejsbůk :D https://www.facebook.com/Burgman650clubcz

to Jik: nevím jak to bude dohromady fungovat..nemám zkušenost..pravda je, že na burgmanusa forum to pár lidí takhle má...to co dávají v Suzuki do tlumičů je prakticky 10W ale kdovíjaké kvality...měnit by se to mělo každých 12tis km já to vylil po 26tis a bylo to takový fialový nic...pak Liqui Moly 15W tlumičový olej a je po starostech...žádné třískání na doraz tlumičů...a méně se potápí při brždění...spolu s progresivní pružinou to musí dát super komfort na nerovnosti...jestli si burga nechám ještě pár let, tak příští sezonu bych to asi udělal...ale i spolu se zadními ať to má nějaký smysl :) a pak si nechám Burga až do důchodu :lol:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 16 zář 2013, 14:04

Kluci já to dělal před cca měsícem. Progresivní pružiny a 15W olej.
Řeknu to tak- po nasednutí a projetí pár silnic 3 třídy jsem prostě chtěl pořád jezdit.
Osobně jsem spokojen, jasně BMW 1200 GS to není, ale posun určitě ano.

Zde pár fotek z instalace: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=85 ... ddid=42091
Naposledy upravil kalibr dne 16 zář 2013, 15:31, celkově upraveno 1
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Losky » 16 zář 2013, 14:39

Co jsem tak koukal, jaký je rozdíl mezi ročníkem 2008-2013? Váhově to je 245/277kg. Díky
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Jik » 16 zář 2013, 20:00

kalibr píše:Kluci já to dělal před cca měsícem. Progresivní pružiny a 15W olej.
Řeknu to tak- po nasednutí a projetí pár silnic 3 třídy jsem prostě chtěl pořád jezdit.
Osobně jsem spokojen, jasně BMW 1200 GS to není, ale posun určitě ano.

Zde pár fotek z instalace: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=85 ... ddid=42091

Čau. A děkuji. Na motorkářích jsem si Tvůj odkaz prohlížel už před týdnem. Progresivní pružiny jsou doma, nicméně...může mě prosím jako amatérovi někdo vysvětlit, jak to že je lepší 15 než 10? Nemyslím na stabilitu, zatáčky atd, ale právě na ty "silnice třetí třídy" co zmiňuješ. Vždyť přece 10W je o něco řidší, musí přece rychleji reagovat na pozitivní, nebo negytivní nerovnost.. Nebo to chápu blbě??

(FJR...myslel jsem si, že mám velkou motorku... :) )
Uživatelský avatar
Jik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 13 zář 2013, 23:17
Bydliště: Brno / 777 061 176
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650 Executive

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Quassi » 16 zář 2013, 20:18

Hustejsia tekutina Ti predsa lepsie tlmi... ma tazsiu stlacatelnost, pomalsie reaguje... cize narazy by nemali byt take prudke do "riditek" ...

K predchadzajucej otazke - co sa tyka vahy modelov, neviem porovnat, ale mam novy model L3 2013 a ver tomu ze necitim tu vahu pocas jazdy. Bike je navrhnuty na manipulaciu uzastne... aj pri malych rychlostiach. Druha vec je manipulacia na mieste :) ta kus da zabrat. Ale ked prejdes z cruisera na skutra (ako Ja), tak aj ta vaha je akosi len malickost.... :D

Zatial uplna spokojnost... obcas zabudnem na jeho dlzku pri slalome medzi autami co ma za nasledok vytrubovanie vodicov :)
Burgman 650 exe L3
Uživatelský avatar
Quassi

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 17 črc 2013, 21:53
Bydliště: Anglicko
Skútr / moto: B-650 L3 exe

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod Losky » 17 zář 2013, 14:46

Tak zajímalo mě srovnání se SilverWingem, který má cca 242kg. Taky se s tím za jízdy manipuluje dobře, jen při otáčení atd už je to trošku horší:)
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 17 zář 2013, 15:58

Kluci nejsem žádnej servisák, ale funkce pružiny a tlumiče si myslím, že je taková, že při stlačení se stlačuje jenom pružina a olej v tlumiči do toho moc nekecá, ale jak se to vrací tak podle otvorů a hustoty oleje se to vrátí rychle nebo pomaleji.
Takže já to chápu prostě tak, že čím hustší olej tím pomaleji se to vrací. Když vezmeš tlumič z auta (myslím bez pružiny)
tak ho zatlačíš naprosto v pohodě, ale vytáhnout ho, to už je horší.
A o to nám u buráka jde, podle mě to bouchá, jak se to rychle vrací o doraz.

Prosím, berte to s rezervou.
Je to jenom moje pochopení funkce.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mirsil » 21 zář 2013, 10:17

Tak jsem se při brouzdání po burgmanusa.com dostal k informaci, že modely 2009 od Suzuki a to nejen B650 ( GSX, VLR ) mají častější závady regulátorů/usměrňovačů napětí. Bohužel ale až po ověření na vlastním regulátoru při zpáteční cestě z České Kanady.
Proběhlo to tak, že jsem v zatáčce přibrzdil, což byla asi poslední proudová kapka v plném poháru nahlodaného regulátoru a v ten moment ztratil palubní napětí. Při výměně hlavní 40A pojistky vlivem zkratu v regulátoru vyhořela hned další a potom ještě jedna 10A ( začal jsem šetřit ) čímž se zkrat odstranil a další 10A pojistka už držela a jelo se dál. S regulátorem ve věčných lovišťích jsem byl ale odkázaný už jen na napětí z baterie. Neměl jsem odhad kolik km na baterii ujedu, asi bych jí trochu ulevil, kdybych vyřadil světla, ale docela velkou spotřebu má i motorek řazení ve variátoru, takže pokud klesne napětí pod určitou mez, přestane řadit a to byl také po několika desítkách kilometrů jízdy jeden z prvních projevů vybité baterie spolu s poblikávajícím světlem a prosvítající kontrolkou ABS, dál to nemělo cenu. Oživení baterie přes kabely z auta dlouho nevydrželo a tak se Venda vydal k domovu a přivezl mi svou nabitou baterii z B400 sice jen 9Ah, ale dalo se na ní ujet 75km ( Příště už snad nebude, ale jen mě teď tak napadlo, že by se do kufru klidně vlezla i 55Ah baterie z auta :mrgreen: )
Regulátor mám vyměněný, najeto 350km a vše je OK. V pátek jsem na partsdepot objednal a v út ráno byl doma. Je to už novější model s označením 10G20, který nahrazuje původní 10G0.

P1010161SF.jpg

P1010159SF.jpg

P1010158SF.jpg

Ty regulátory dostávají docela zabrat, protože jsou zkratové, přebytky se přeměňují na teplo, mají silné žebrování a musí se dobře chladit takže jsou umístěny na rámu u zadního kola, často ve vodě a blátě.

P1010164SF.jpg

Výběr je dostatečný v různých cenových relacích, čínské za 1500, české za 2500 nebo origoš za 6700, to už je na každém, čemu dá přednost. No a ještě jsem si řekl, že by bylo dobré mít dobíjení a baterii více pod kontrolou, takže nahodím nějaký palubní voltmetr, kterých je také na netu docela dost :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 23 zář 2013, 18:41

Hoj Miro,
můžeš mi prosím změřit kolik máš palubní napětí po výměně toho regulátoru, při nastartovaném motoru?
Jsem to po tvé zkušenosti hned kontroloval a jsem v hodnotách 14,2 až 14,4V.
Opradu se celkem slušně zahřívá a je na dost blbém místě.
Jak ses k němu dostával při té výměně?

Jinak už koukám po nějakém měřáku palubního napětí, jen pro jistotu.
Na B400 jsem ho taky dával. Tam to ukazovalo 13,9 až 14,3V.

Díky P.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod mirsil » 23 zář 2013, 23:36

Ahoj Pavle, napětí na baterii měřím 14, 3 - 14, 7V podle otáček, dolů šel kufr s plotnou i plechovým držákem plotny, zadní plasty dolní i horní, levé madlo a levý kryt rámu , pěkná skládanka :wink: . Na Madisonu 150 jsem si voltmetr pořídil také až se mi potentovalo dobíjení, tak držím tradici :mrgreen: . Kontroloval jsem na rozpojeném konektoru k regulátoru i střídavé napětí alternátoru a ten dával při 5000 ot./min na všech třech fázích stejně 64V takže OK. Dobrý diagram pro kontrolu dobíjení je tento .
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod angel2904 » 25 zář 2013, 17:25

Dneska krásných liberecko-pražsko-jabloneckých 300km v rámci seznamky s "novým" strojem. Návštěva u Valinů = jedním slovem borci ! Dorazil jsem se spotřebou 4.9 ( R10 + Jižní spojka + něco po Jablonci). Je to v normě ? Zdá se, že nás čeká velmi na počasí vydařený víkend, tak snad přibudou další km :P Mějte se všichni fajn :!: :wink:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Příspěvekod kalibr » 25 zář 2013, 18:29

mirsil píše:Ahoj Pavle, napětí na baterii měřím 14, 3 - 14, 7V podle otáček, dolů šel kufr s plotnou i plechovým držákem plotny, zadní plasty dolní i horní, levé madlo a levý kryt rámu , pěkná skládanka :wink: . Na Madisonu 150 jsem si voltmetr pořídil také až se mi potentovalo dobíjení, tak držím tradici :mrgreen: . Kontroloval jsem na rozpojeném konektoru k regulátoru i střídavé napětí alternátoru a ten dával při 5000 ot./min na všech třech fázích stejně 64V takže OK. Dobrý diagram pro kontrolu dobíjení je tento .

Na B400 jsem voltmetr instaloval hned jak jsem ho koupil, na 650 jsem ho taky chtěl dát, ale nějak na to nedošlo.
Nicméně už je doma a zítra bude naistalován, jen pro jistotu.
Vyhrál tento: http://motoshop.miramoto.cz/cz/e-shop/3 ... 60221.html

Vypadá fakt hezky.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků