Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 zář 2013, 17:47
Nechci být hnusnej, ale do toho kufru žádnou pořádnou helmu nezavčeš .
Max. nějakou otevřenou.
11 zář 2013, 17:49
Miro, o tech Wintech jsem cetl, pujdu do tech ScootSmartu, mozna budu mit i lepsi cenu, nez daval Angel, jsem zvedavej na zmenu, uz mam na stare gume paradni plosku
12 zář 2013, 10:57
Máte někdo zkušenost s tímto olejem
http://maziva.heureka.cz/motul-scooter- ... e/#section ? Doporučili byste jej do B650-tky ?
12 zář 2013, 11:19
Žádného produktu od Motulu bych se nebál.
Je to technicky to nej, co se v současnosti mezi oleji dá koupit.
Alternativa je Motul 5100 Ester 10W40. Ani s jedním nelze udělat chybu.
12 zář 2013, 12:07
Děkuji. Objednány 3L Esteru. Si bude buráček chrochtat..
12 zář 2013, 12:45
Hlavně prosimtě v žádném případě Castrol, to bys to zadřel
.
12 zář 2013, 12:57
Nevím proč, ale nikdy jsem Castrol do žádného svého přibližovadla nedával. Zpravidla Elf do plechovky a Motul do moto
12 zář 2013, 13:32
Vratas píše:Hlavně prosimtě v žádném případě Castrol, to bys to zadřel
.
Ano, a proto většina kluků co znám dává do 650
http://maziva.heureka.cz/castrol-gps-po ... 10w-40-1l/, aby zadřela
12 zář 2013, 13:46
Já tedy nééé
už po šesté - jedině a do budoucna
Liqui Moly
12 zář 2013, 15:43
Angel: na motorkářích se dá stáhnout manual s náplněmi doporučenými výrobcem, možná ho postrádáš.
Ještě bych podotkl, že stejný olej jako do motoru se leje do CVT, a světe div se také nedoporučovaný Castrol.
Ještě k těm gumám a kmitání, původní bridgestone battlax najeto 24k, vyměnil jsem za tu samou a kmitá v 50Km/h
jako svině, měnil jsem jí z prevence před dovolenou do Černé hory a jedním slovem hrůza.
Takže jen mohu potvrdit slova kalibra: Battlax už nebrat.
12 zář 2013, 15:49
Do CVT se leje olej ??????
Já myslel že do motoru a spojky a pak do přvodovky.
13 zář 2013, 23:57
Ahoj všem kolegům. Dovolil jsem si zaregistrovat do tohoto fóra, protože jsem se stal šťastným majitelem 650 Exe, 2010 v moc hezké bílé perleti. Po všem možným co mělo v názvu CBR, ZZR atd. jsem končil u XX a FJR - ta je ještě v garáži. A naznal jsem, že mám ve svých 46.letech "motocyklově odježděno" a zvolil jsem cestu buráka ve spojitosti s kombinací tričkoriflekecky a Shark Evoline. A po pár kilometrech vím, že to byla dobrá volba a fakt si to užívám... Jen přední vidlice - tváří se, že má tlumiče i pérování. Nemá!! Takže jsem objednal pružiny progresivní a...jen teď přemýšlím..olej 5? Nebo originální desítku? Či sem tam doporučovanou patnáctku (což bude ještě tvrdší než je?) Hezké babí léto všem. Jik.
15 zář 2013, 11:38
Tak vítej
progresivní pružiny jsou dobrá volba...spolu s 15W olejem do tlumičů budou ideál...podle zahraničních webů pro Burgman 650 to i doporučují..já mám původní pružiny ale olej už Heavy...a hodně se to pomohlo...Burgoš má kolem 270kg tak tím nic neskazíš, když tam dáš těžký..lépe to pak sedí v náklonu
Jinak teď mi vrtá hlavou taky nějaké FJR nebo ZZR 14
protože už tolik nejezdím...spíš každý den do práce..a na to by mi stačila 125...a na výlety moto...no vždy když vlezu do garáže tak si říkám...že je to nejuniverzálnejší a nejpohodlnější stroj co jsem měl...a tak abych aspoň uklidnil mysl v touze po změně...tak asi změním barvu a udělám si vyhřívání sedadla..a nějaké drobnůstky..jinak nic víc Burgoš nepotřebuje
..více barev. kombinací na fejsbůku
15 zář 2013, 20:47
p@t píše:Angel: na motorkářích se dá stáhnout manual s náplněmi doporučenými výrobcem, možná ho postrádáš.
Ještě bych podotkl, že stejný olej jako do motoru se leje do CVT, a světe div se také nedoporučovaný Castrol.
Ještě k těm gumám a kmitání, původní bridgestone battlax najeto 24k, vyměnil jsem za tu samou a kmitá v 50Km/h
jako svině, měnil jsem jí z prevence před dovolenou do Černé hory a jedním slovem hrůza.
Takže jen mohu potvrdit slova kalibra: Battlax už nebrat.
už mám myslím pátou zadní a druhou přední bridgestonu a nikdy jsem žádný problém s kmitáním neměl a jízní vlastnosti super
16 zář 2013, 09:09
Miro11:
Díky za info i pozdrav Miro. Jen ještě dotaz k tomu předku. Ta 15W, není to moc? Píšeš o jistotě v náklonu, ta je samozřejmě důležitá, ale já spíš řeším to, že zadek sólo i ve dvou OK, ale předek prostě kopíruje terén a ty tlumiče to prostě pochytat nestihnou.. Jasně, srovnávám to s léty na motocyklech (dokonce v Suzuki Brno mě řekli "je to OK, budete si muset zvyknout, že je to skůtr), ale když mě to na špatným asfaltu roztřepe předek tak, že mě sjely nohy z podlážek, věděl jsem, že to budu řešit...) No a proto se ptám jestli to, co do komfortu progresivní pružiny přinesou, tak 15W místo 10. zase nevezme...