MIro11 pravděpodobně ho tam někdo nechal protiúčtem za něco nového...t.j. můj názor tomu opravdu věříš???? Spíš bych to viděl na to, že i přes to, že prodejce uvádí původ ČR, tak že to je nějakej dovoz. Myslíš, že někdo dá cca 200 za novej stroj, dá na to tur. plexi a za 8 let na něm najede 25 tisíc. A pak ho dá cca za pade na protiúčet??? To si nemyslim. Vzhledem k jinýmu plexi, vejfuku, podezřele vypadajícímu laku, bych to viděl spíš na dovezenou, opravenou, stočenou bouračku. Ale jen můj názor.
FrantišekH Nejlíp uděláš, když to tady pročteš, celejch 115 stran, pak budeš mít asi dost informací o diesel efektu, CVT a jeho řemenu atd.atd. A uděláš si tim i představu, co všechno se na takový moto opravuje, udržuje, jak často, jak je to fin.náročný atd.atd.
Co se týká EXE, tak je to věc názoru. Lidi který ho maji na něj nedaji dopustit a budou ti řikat, že to potřebuješ.
Můj názor Je to k ničemu. Výsuvný plexi - na nic, sklopný zrcátka - na nic, Kdyby normálně sklápět nešli, tak určitě super, ale normálně jdou taky, takže sklápět elekticky je podle mě zbytečnost.
Jediná dobrá věc je ABS. Ale bez něj se dá taky jezdit. Ano je to asi dobrá věc, ale kolik motorek ho má??? A jezději. Já osobně jsem ho zatim nepotřeboval (naštěstí).
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris