Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 led 2013, 20:47

Ano, Foky má pravdu, ty odrazky jsou US verze, stejně to má například majesty :wink:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 led 2013, 21:00

PartsDepot
tady se dají pořídit ty odrazky
položka číslo - 28
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil ... 2005/3234/

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 led 2013, 21:09

Netolda píše:Také sháním Burgmana a již delší dobu sleduji trh. Tohodle bych nebral, rok 2006 bude znamenat uvedení do provozu, výroba bude nejspíš 2004. Za ty peníze by musel být neodřený a opravdu TOP stav, s méně km (doloženými)



Nezlob se na mě, ale opravdu by mě zajímalo, kterej ten trh sleduješ :mrgreen: Prodávám a proto taky tak trošku ten trh sleduju. Neodřenej je až na vyjímky každej, kterej neni po bouračce a opravě a vyjadřovat se ke kilometrům snad ani nemá cenu, toho už se tady na foru napsalo dost a dost. :roll:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

08 led 2013, 09:14

to Netolda: pokud je pravda, že byl ten (model 2006) prodán poprvé v ČR tak to není rok uvedení do provozu..to uvádí jenom Italové..v ČR je to přímo rok výroby..kdo by samozřejmě koupil 2 roky starý model jako nový, že? :wink: Je to možná překlep..ale to se zájemce může dozvědet jen když se zeptá přímo prodejce toho (modelu 2006) o kterém jsem se bavili.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

12 led 2013, 21:57

Caute bratři chci se zeptat jestli nahodou nevíte jestli sedi hlavní stojan z 650 na 125 ku nebo 250 ku?dik

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

13 led 2013, 08:55

Miro11 píše:to Netolda: pokud je pravda, že byl ten (model 2006) prodán poprvé v ČR tak to není rok uvedení do provozu..to uvádí jenom Italové..v ČR je to přímo rok výroby..kdo by samozřejmě koupil 2 roky starý model jako nový, že? :wink: Je to možná překlep..ale to se zájemce může dozvědet jen když se zeptá přímo prodejce toho (modelu 2006) o kterém jsem se bavili.


Volal jsem prodejci a tvrdil, že je to pravděpodobně skútr ze skladových zásob, že i dnes prodávají starší skladové kusy a píšou do TP v roce prodeje i rok výroby.

Jinak jsem se byl na nějaké kousky mrknout a dva prodejci mi spíš doporučovali Hondu SW, pro jednodušší a levnější údržbu. A jeden mi tvrdil, že Burgman má větší spotřebu.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

13 led 2013, 12:57

to Roman S: hlavný stojan z B650 určite nebude pasovať na 125..je tu rozdielne uchytenie..a rozmery..u B650 je uchytený na motore.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

13 led 2013, 19:06

Miro11 píše:to Roman S: hlavný stojan z B650 určite nebude pasovať na 125..je tu rozdielne uchytenie..a rozmery..u B650 je uchytený na motore.




Dik za info Miro 11.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

14 led 2013, 18:14

Hoj kluci,
nemáte prosím někdo el. zapojení spínačky? Koupil jsem alarm a potřebuju si ho připojit.
Díky P.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

15 led 2013, 09:37

Kompletní diagram elektriky B650

Zapalování B650

Elektrické vodiče B650

Barevné rozlišení vodičů B650

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

15 led 2013, 16:09

Miro11 píše:Kompletní diagram elektriky B650

Zapalování B650

Elektrické vodiče B650

Barevné rozlišení vodičů B650

Díky moc.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

15 led 2013, 16:51

Ale no tak... rok výroby a uvedení do provozu přeci není totéž. Dá se zjistit třeba podle VINka. A trh sleduji jak v ČR, tak Německu, Slovensku, Itálii. Jen mám smůlu, že mi vždycky nějaká zajímavá koupě tady v ČR uteče o pár hodin. Já jsem jen napsal svůj názor, že mi ten skůtr přijde drahý, na to že to je před FL verze. Nic víc, nic míň

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

20 led 2013, 15:08

Takové malé zimní servisní práce :D
- výměna mot. oleje, spojkového oleje, oleje v sekundárním převodu
- přezutí obou pneu Bridgestone dojezdili a pojedou Metzeler FeelFree Wintec
- výměna brzd destiček na zadním kole
- vyčištění předních brzd...trochu se nevracejí a přibržďují
- výměna kapaliny v tlumičích
- vyčištění vzduchovího filtru a filtru CVT
- nastavení volnoběžných otáček
- oprava popraskané přední kapotáže...svařování
- montáž dvoutónového klaksónu
- vyčištění kontrola
P1030353.JPG
P1030352.JPG
P1030351.JPG
P1030350.JPG
P1030349.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

21 led 2013, 12:03

Miro11 píše:Takové malé zimní servisní práce :D


Slušná práce.
Jak často se dělá ten olej v těch tlumičích?
Na to bych si sám nertoufnul :?

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

21 led 2013, 15:36

Olej v předních tlumičích by se měl zkontrolovat při 12 tis km...jenže zkontrolovat bez vypuštění nejde :wink: A když už je vypuštěný tak je dobré dát tam nový.
U modrého B650 to bylo dohromady 800ml a mělo to být 964 ml ale je to ješte docela dobrý, kdoví kam se zbytek poděl, protože nikde nic neteče. Na US forume dokonce jeden chlap stáhnul z jedný nohy jen 315 ml a z druhý nějaký 400ml takže je docela možné, že při výrobném plnění to bude asi "přiměřeně - přiměřeně" :lol:
Z flašky na doplnění jsem taky z 500ml dostal ven jen 490 ml ale když počítám že nejaké drobné zůstali v nohách tak to postačí.
V tlumičích je olej o hustotě č. 10 t.j. střední a já tam dávám na doporučení užívatelů US a holand forumu, který to měli vyzkoušené olej o hustotě 15 "těžký"
Má to výsledky v podobě plynulejším a měkčím přejezdu nerovností...nedostává se takových nárazů do řídítek.
Tak uvidíme :D
Výměna je jednoduchá:
- povolit horní víčko na tlumičích imbus č. 17 jde to ztuha, ale poddá se
- pak sundat kolo, brzdy, blatník
- povolit šrouby v uchycení na "brýlích" a pak to jde jako po másle dolu
- otevřít horní víčka...držet aby nevyskočili...neni to těžké vyleze to jen o pár cm
- vytáhnout z tlumiče trubku cca 13cm a pak naklopit do zberné nádoby
- vyleze pružina a podložka
- nechat ztéct hlavou, případně párkrát stlačit aby se to dostalo co nejvíce ven kapaliny...já to nechal přes noc vytéct.
- případně propláchnout řídkým olejem, nebo rovnou plnit 482 ml do každé nohy (klidně 480-490) zaokrouhleně
- párkrát stlačit tlumič nechat cca 5 min odpočívat vložit správně pružinu...podložku...trubku a zazátkovat
- jde to rukou...pozor na závit ať se nekříží
- pak nasadit zpátky upevnit dotáhnout ...blatník, kolo brzdy a je to :D

Je to velice jednoduché..případně dodám nějaké obrázky a technické data na burgman650club.cz :wink:
Odeslat odpověď