[quote="Bubel"]... dovoľte aj mne prispieť s troškou do mlyna á la Burgman...
...ale k burgmanovi.. po desiatich rokoch prísť s inováciou typu iné zadné svetlá, iná palubka , pozičné svetlá a inak nič sa mi zdá trošku chudobné, aj keď som jeho majiteľom a tým pádom zástancom
, len mi to je jednoducho málo a mám pocit, že konkurencia nespí na burgmaních vavrínoch a posúva sa či už k väčšej agilite (Aprilia, BMW), alebo ku vyššej kubatúre (Aprilia, Kymco) a k väčšiemu množstvu elektr. vychytávok, aj ked o ich objektívnej využiteľnosti sa dá úspešne pochybovať..., na druhú stranu ma to zase nemrzí, že mám model 2012, lebo mu aspoň oproti novému modelu nič podstatné nechýba...
Na nové modelu je toho přece k vidění podstatně více než ty tři věci které jsi jmenoval ( mimochodem ty analogové budíky jsou senzační a jsem rád že se po čtyřstovce, kde se mi vždy dost líbily, konečně objevily i na B650 ). Kompletně nová je karoserie, nenašel jsem jediný plast stejný se starým modelem ( možná tak jedině přední blatník ). Nová jsou z těch designových věcí, co jsi nejmenoval, také zrcátka, přední světlomety, výfuk a všechno to vcelku mému oku daleko víc ladí. Ruční brzda je přemístěna na přístupnější místo u předního sedadla. Přepracovaný je také systém přípravy směsi a vstřikování což přinese 15-ti procentní úsporu paliva ( spotřeba pod 4l na 100km rozhodně není k zahození ) + ECO kontrolka indikující jízdu v nejúspornějším režimu a změněná je konstrukce spojky která o 35% zmenší ztrátové třecí odpory. S někde udávanou pohotovostní váhou 277kg se mi to také nezdá, tento údaj patří ke staršímu modelu, u nového se o 55% snížila váha ABS takže nějaká kila by z celkové váhy měla jít dolů. Každý preferuje trochu jiné užitné vlastnosti a podle toho potom hodnotí. Já třeba nemusím mít u B650 hliníkový rám protože by byl mohutnéjší a tím by se zmenšil zavazadlový prostor to samé platí o větším průměru kol. Výkon pro kochací jízdu je také s velkou rezervou dostatečný a na sportovní vyžití a ostré řezání zatáček bych si vybral asi T-Maxe, který by ovšem zase měl opačné kompromisy o což nestojím. Také je zřejmé, že na cesty kvality ČR by asi nejlepším skútrem bylo enduro
stačí si vyjet do Rakous kde je to i na okreskách maximální pohoda protože se výtluky neplácají lopatou v několika vrstvách nad sebou jako u nás. Takže faceliftovaná verze B650 má u mě palec nahoru protože Burák omládl a při tom zůstal tím co se mi na něm líbí