Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 říj 2012, 17:19

Tyvago Viktore, ty na tom burgoši vypadáš jak vosa na bombónu :mrgreen: - neni ten vystavovaný Burgoš ve vellikosti M ?
Jakože, by do prodeje šlo později XL. :roll:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 říj 2012, 18:49

Na tom čtyřkile mi to nějak nepřipadá, ale to místo na nohy na 650 je fakt masakrální. To na X9 mám naprostý luxus v části přednožní. Čekal bych, že aspoN toto projde upgrade, protože ať přečtu pomalu cokoli, téměř každý standardě vzrostlý evropan si na toto stěžuje.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

09 říj 2012, 19:48

... dovoľte aj mne prispieť s troškou do mlyna á la Burgman...
... v prvom rade pozdravujem všetkých účastníkov Grossglockner 2012... dodnes spomínam na všetkých, naplánujte znovu niečo tak super...
...ale k burgmanovi.. po desiatich rokoch prísť s inováciou typu iné zadné svetlá, iná palubka , pozičné svetlá a inak nič sa mi zdá trošku chudobné, aj keď som jeho majiteľom a tým pádom zástancom :-), len mi to je jednoducho málo a mám pocit, že konkurencia nespí na burgmaních vavrínoch a posúva sa či už k väčšej agilite (Aprilia, BMW), alebo ku vyššej kubatúre (Aprilia, Kymco) a k väčšiemu množstvu elektr. vychytávok, aj ked o ich objektívnej využiteľnosti sa dá úspešne pochybovať..., na druhú stranu ma to zase nemrzí, že mám model 2012, lebo mu aspoň oproti novému modelu nič podstatné nechýba...
... ešte jeden dotaz pre technikov, lebo mi to nie je dosť jasné.... ak mám zapnuztú preveodovku na D a idem aj cca 140 km/hod. a prepnem na ručné ardenie, je tam vždy len 5 a len manuálne sa dá navoliť 6. Koľko teda rýchlostí vlastne využíva variátor 5 alebo 6 alebo je to jedno?
.... ďakuejm za vaše názory a reakcie a teším sa na odpoveď/odpovede

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

09 říj 2012, 22:29

Ten šestý stupeň je něco jako rychloběh. Prostě to tam zablokuje nejtěžší převod. Normálně na D se na ten převod dostaneš snad jen z kopce a možná ani to ne. Řídící jednotka podle polohy plynu nastaví převod a když máš na dálnici plný plyn, nikdy nejedeš na nejtěžší převod. Pokud ubereš, tak tam ten řemen doleze ale klesá rychlost. Já to používám na dálnici při rychlosti nad 100 - 110. Jízda je plynulejší a při přidání plynu tolik nezrychluje. Když chceš předjíždět dáš 5 a nebo D. I spotřeba jde dolů, bo se motor tolik netočí. Ale maximálka je nižší, tak 145. Když to na D rozjedeš na těch 160 - 170/reálných dle GPS/, po přepnutí na 6 rychlost klesne. Pokud tedy nejedeš po větru a z kopce.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 01:08

[quote="Bubel"]... dovoľte aj mne prispieť s troškou do mlyna á la Burgman...
...ale k burgmanovi.. po desiatich rokoch prísť s inováciou typu iné zadné svetlá, iná palubka , pozičné svetlá a inak nič sa mi zdá trošku chudobné, aj keď som jeho majiteľom a tým pádom zástancom :-), len mi to je jednoducho málo a mám pocit, že konkurencia nespí na burgmaních vavrínoch a posúva sa či už k väčšej agilite (Aprilia, BMW), alebo ku vyššej kubatúre (Aprilia, Kymco) a k väčšiemu množstvu elektr. vychytávok, aj ked o ich objektívnej využiteľnosti sa dá úspešne pochybovať..., na druhú stranu ma to zase nemrzí, že mám model 2012, lebo mu aspoň oproti novému modelu nič podstatné nechýba...


Na nové modelu je toho přece k vidění podstatně více než ty tři věci které jsi jmenoval ( mimochodem ty analogové budíky jsou senzační a jsem rád že se po čtyřstovce, kde se mi vždy dost líbily, konečně objevily i na B650 ). Kompletně nová je karoserie, nenašel jsem jediný plast stejný se starým modelem ( možná tak jedině přední blatník ). Nová jsou z těch designových věcí, co jsi nejmenoval, také zrcátka, přední světlomety, výfuk a všechno to vcelku mému oku daleko víc ladí. Ruční brzda je přemístěna na přístupnější místo u předního sedadla. Přepracovaný je také systém přípravy směsi a vstřikování což přinese 15-ti procentní úsporu paliva ( spotřeba pod 4l na 100km rozhodně není k zahození ) + ECO kontrolka indikující jízdu v nejúspornějším režimu a změněná je konstrukce spojky která o 35% zmenší ztrátové třecí odpory. S někde udávanou pohotovostní váhou 277kg se mi to také nezdá, tento údaj patří ke staršímu modelu, u nového se o 55% snížila váha ABS takže nějaká kila by z celkové váhy měla jít dolů. Každý preferuje trochu jiné užitné vlastnosti a podle toho potom hodnotí. Já třeba nemusím mít u B650 hliníkový rám protože by byl mohutnéjší a tím by se zmenšil zavazadlový prostor to samé platí o větším průměru kol. Výkon pro kochací jízdu je také s velkou rezervou dostatečný a na sportovní vyžití a ostré řezání zatáček bych si vybral asi T-Maxe, který by ovšem zase měl opačné kompromisy o což nestojím. Také je zřejmé, že na cesty kvality ČR by asi nejlepším skútrem bylo enduro :mrgreen: stačí si vyjet do Rakous kde je to i na okreskách maximální pohoda protože se výtluky neplácají lopatou v několika vrstvách nad sebou jako u nás. Takže faceliftovaná verze B650 má u mě palec nahoru protože Burák omládl a při tom zůstal tím co se mi na něm líbí :wink:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 08:36

Moje řeč :D je to fešák :D

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 09:14

Ja by som pridal, že i predný blatník je tvarovo iný aby korešpondoval s celkovým vzhľadom kapotáže..a čo je dosť podstatná zmena, ktorá väčšine kritikov unikla... je tá, že B650 2013 má úplne nové brzdy a PLOVOUCÍ brzdové kotúče...s väčším priemerom, takže ako už kdesi na niektorom fóre zaznela kritika na slabé brzdy..myslím si že toto nebude platiť pre model L3 :wink:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 09:23

A co ten prostor pro nohy / kolena jak to tu také zaznělo? Vždyť je to krok někam do nižší třídy ! Já vím, že žijeme v době miniaturizace, ale tady se, myslím, miniaturizovalo na špatném místě, ne ? :wink: Designově je to opravdu krasavec :!: Ikdyž jsem dříve psal, že trochu "zKymcovatěl", neříkám, že se mi takový MyRoad nelíbí. Naopak.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 11:06

Nemůžeš posuzovat prostor pro nohy podle jednoho člověka, neví se jestli opěrka nebyla v přední poloze, nebo někde uprostřed. Každý si vybere dle své velikosti :wink: můj názor je, že maximální změna v oblasti kolen nastala do 2-3cm ale nemohu posoudit objektivně dokud nepostavíš starý a nový model vedle sebe a neporovnáš. Já mám na svém opěrku nadoraz v přední poloze a mám spustu místa na kolená i na natažení a to mám 180cm, takže tvrzení, že japončící nedělají pro EU postavy je zcestné :wink:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 11:16

Díky Miro ty brzdy jsem zapoměl uvést a ještě jsem si všiml většího žebrování nad variátorem kvůli jeho lepšímu chlazení - to že ložiska ve variátoru dostávají dost tepelně zabrat se také v minulosti kritizovalo tak od modelu 2013 to snad bude lepší. A ještě k tomu prostoru před koleny. Je otázka jestli Wiktor na té inkriminované fotce má opěrku posunutou v zadní poloze, v tom je totiž dost velký rozdíl. Já mám 185 ,asi srovnatelnou postavu, a takové mezery jako Wiktor bych dosáhl jen s opěrkou úplně vepředu. A také pochybuji že by si konstruktéři ze Suzuki zrovna tento rozměr nepohlídali a zbytečně jej zmenšovali. Pokud někdo hodně narostl tak řešením je demontáž opěrky, což už jsem někde viděl.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 16:57

Nechám stranou všechny úvahy o tom jestli je to lepší nebo horší. To je asi jako když se dva hádaji, jestli blondýnu nebo černovlásku. To je prostě věc názoru, každýmu se líbí něco jinýho.
Co mě ale zaujalo je: MIRO 11 - ty máš 180cm a máš opěrku úpně vepředu???? To mě teda hodně udivuje. Já mám 183 a mám jí úplně vzadu a ještě ke všemu pokaždý když si na to sednu, tak nadávám proč to nemohli udělat ještě o kousek víc dozadu. Nechápu, jak můžeš jezdit s opěrkou vepředu.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

10 říj 2012, 17:12

Asi tak jako černovláska (opěrka) vpředu, blondýna (opěrka) vzadu.. Není to stejné ? Dva stejně vysocí lidé mohou mít jinak dlouhý nohy. Popravdě i já měl na maxíku raději posez s co možná nejvíc nataženýma nohama. A jak to tu taky už padlo, ta fotka jak na ní sedí Wictor s koleny na předních plastech - to opravdu vapadá jako by seděl s maximálním nastavením opěrky v předu (dle polohy těla). No ne, že bych kupoval, ale moc rád bych si vyzkoušel takovýho obra od Suzuki.. :P Netuším o kolik moc je větší než mé bývalé FJS. :P

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

11 říj 2012, 00:03

Ahoj, bohužel nedokážu posoudit jak byla opěrka vepředu nebo ne, ale mohu popsat své první pocity a dojmy. V první řadě si myslím (doufám), že to co bylo vystaveno na Intermotu byl "prototyp" tzn. nefunkční model určený pro výstavy apod. Jako plus lze určitě hodnotit nové zaoblené tvary. Na první pohled a to minimálně ze předu je to pořád klasický Burák. Na ten druhý doznal řadu změn.
Ač nevím jak byla nastavena či nenastavena opěrka hodnotím - prostor pro nohy a to minimálně ve srovnání s B400
Kastlíky musím v poronání s B400 hodnotit, taky mínusem, protože mám pocit, že oproti starším verzím jsou menší. Přístrojovka mě taky příliš nezaujala ... čekal bych něco jako na fotce, která tu kdysi kolovala tj. Plně digitální spolu s integrovanou navigací atd.
Dvířka od nádrže měla né příliš kvalitní zpracování atd.

Co člověk to názor a tak to co mě se třeba nezdálo, tak někdo jiný s tím bude maximálně spokojený. V žádném případě tu nechci polemizovat o kvalitě B650, ale za sebe mohu říct asi tolik: SUZUKI mluvila o novém Burgmanu což se minimálně za mě nestalo. Jde jen o větší facelit a to včetně nových brzd a motoru atd. Oficiální cena nebyla pro ČR ještě stanovena, ale dá se logicky předpokládat, že bude větší než ta původní. Mě samotného, ale víc nadchl právě ten "původní - starý" Burák a to rozhodně ne kvůli ceně ... možná z nostalgie, možná z něčeho jiného ...

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

11 říj 2012, 10:58

Konečně taky někdo,kdo nepěje jen samé ódy na nový model...nacháme se překvapit, třeba to bude příjemné seznámení :D a bude důvod proč si šetřit na nový!

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

15 říj 2012, 16:10

Doufal jsem, že v novém B650 exe bude navigace už proto že je to ryze cestovní a taky vlajková loď suzuki ve skůtrech . Stačila by príprava pro navigaci, aby nebylo potřeba lidové tvořivosti při jejím umísťování . Jinak ty budíky potěšily
Odeslat odpověď