Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 08:00

Nemýliš se...jsou to deflektory, ale jestli budou plnit funkci i padáků je otázné z hlediska pevnostního..jinak nejsou ve standardu ale jako volitelná výbava za příplatek. :)

EDIT: I když to na všech foto vypadá jako součást celého bočního plastu na tunelu včetně plochy na nohy :roll: takže kdyby se to náhodou poškodilo půjde dolu celý boční plast na výměnu...informaci o doplňkové výbavě jsem měl z francouzského webu... :)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 12:36

Tak jsou tu kompletní technické parametry:

Kód:
Twin-cylinder of 638 Cm3, 4T, DOHC and 4 valves
X boring 75.5 mm × 71.3 mm chase
Liquid cooling
Maximum power 56 ch. (41 kw) with 7,000 tr/min
Maximum couple 6.2 daN.m with 5,000 tr/min
Electronic injection
Automatic transmission SECVT (2 preselected car modes, 6 speeds)
Maximum speed 160 km/h
Tally out of tubes of steel, oscillating aluminum arm
Hydraulic fork, deb. 110 mm
Drive out and angle of column: 106 mm, 26°10
Compound of shock absorbers deb. 100 mm
Brake AV 2 discs, clamp 2 pistons + ABS
Brake AR 1 disc + ABS
Tire AV 120/70 X 15
Tire AR 160/60 X 14
Dimension (L X L X H) 2,260 X 810 X 1,435 mm
Footing 1,595 mm
Height of saddle 750 mm (Executive 755 mm)
Dry weight 277 kg
Reserve of 15 liters
Carrying: Broad trunk of 50 L, enlightened, for two integral + three filing spaces laid out in the apron, with including one equipped with a catch 12V
Adjustable pilot splash plate on 50 mm
To limit the flight: Key with transponder and hides contactor
2 versions the available ones: Standard (with ABS) and Executive including a pack comfort: Heating handles, saddles heating (for pilot and passenger) and the momentary splash plate


Trochu zarážející údaj je pro mne suchá váha 277Kg (když starej Burgoš má 277Kg pohotovostní).
Přijde mi nesmysl, aby to celé se všema náplněma a plnou nádrží vážilo skoro 300Kg, tak tento údaj berte s rezervou.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 12:50

Co tak koukám na modely Burgošů tak se furt zvyšuje váha a neustále snižuje rychlost - model 2009 jel až 190km/h, 2012ka jela 165km/h a tohle 160km/h???

Jen to potvrzuje slova, že Burgman 650 je težká kráva plná zbytečností a která nejede.

Pro informaci :

http://www.motorkari.cz/motokatalog/suz ... rgman.html

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 15:01

Jestli chceš lítat 200 a víc kup si supersport. Burák je na cestování. To, že někdo machruje jak mu to jedede 190-buď v klidu. To ukazuje tachometr...u každého +10%.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 17:16

Tady nejde o machrování s rychlostí, to vůbec ne. Ostatně ani nevím, jestli jsem psal něco o tom, že bych chtěl lítat 200 nebo tak něco.

Jen mě ale u tohodle modelu skútra zaráží, že místo toho aby se výrobce snažil ušetřit každé kilo, které je na silnici a v provozu velice důležité, tak si s tím nedělá starosti a ze skútra, který míval 240kg se "moderním" vývojem stává 300kg kráva, která navíc nemá na svou váhu uzpůsoben motor a výkon. To, že má zbytečné vymoženosti a serepetičky ho nikterak nevyvyšuje nad ostatními skútry stejné kategorie a nezvedne nikterak úroveň tebou zmiňovaného cestování - navíc od skutečných uživatelů B650 jsem se doslechl, že pro tyto věci nenašli za dobu svého cestování vůbec žádné využítí, naopak se za tyto vymoženosti velice dobře odrazí cena.

Takže za svým předchozím příspěvkem, jehož pravda možná někoho namíchla si stojím v plném rozsahu, neboť se nenašla žádná skutečnost, která toto vyvrací.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 18:53

burgmanisté budou uvytržení z jakéhokoliv faceliftu. to je můj názor. pod kabátem 10 let staré techniky, super nové plasty. :roll: konečně změna.

Za mě opravdu málo. moc dlouho se čekalo na zázrak a přišel jen facelift. čekal jsem inovovaný motor, rám, kola, něco podstatného a ne jen detaily.

možná s trochou nadsázky řeknu, ostatní značky na takovou změnu potřebují vývojovou pauzu rok nebo dva? a suzuki? 10 ?

Vždy bude docházet k "přebrání" inovovaných technologií od konkurence. co se inspirovat u bmw, nebo nenapadá mě další, ale čekal bych třeba lehčí rám, jiné materiály, jiné systémy tlumičů. hondí novinky v převodovkách nebo start stop. SECVT tu přetpokládám bude dalších 10let a probůh neobhajujme to, když to funguje nešáhneme nato. Takhle burgmani vyhynou

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 20:03

Ta vàha a rychlost je údaj, kterej se neschodoval uz dříve a kdo Burgmana sleduje tak tomu to neni třeba vysvětlovat. Stačilo otevřít propagační letáky,internet a pak porovnat s techničákem a všude je něco jiného. Výkon rychlost a váha je určitě schodná, nebo s nepodstatnejma změnama :wink: přece nevěříte, že je o 30 kg těžší a 25km/h pomalejší :roll:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 21:33

to vratas: údajům na motorkari.cz bych zase tak nedůvěřoval..jak psal Míra důležité je to co je v TP..mohu Tě ujistit, že moje K7 má opravdu kolem 250kg a maximálku jsem neskoušel..neni třeba... :D těch pár maníků na BMW a Passatech...si podám i bez maximálky...Pak je vidíš na autosalonu jak chtějí vrátit svůj auťák z důvodu, že jim to nejede...kdejakej skútr jim to nandá :wink: :lol:

Tome, kdyby to bylo tak S B650 špatné..už by asi vyhynuli a nebyli by na trhu deset let, nemyslíš? :wink: Prodávat jeden model vzhledově s malými úpravami 10 let to chce odvahu a jistotu, že dělaj svojí práci dobře...až bude třeba SH na trhu těch deset let bez toho aby dělali každé 2 roky facelift, nové elektro-blbinky pro útěchu při které ušetříte asi 2dc benálu za rok, pak si řekneme :wink:
Naposledy upravil Miro11 dne 05 říj 2012, 09:25, celkově upraveno 1

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

04 říj 2012, 21:52

To je přesně to kouzlo - dělat něco 10 let s minimálními změnami a pořád prodávat. Proč by měli opisovat od BMW nebo Gileri? To jsou jiné stroje s trochu jiným zaměřením. Musejí se více snažit protože jich je na trhu celkem dost. Naproti tomu burák je jako mastodont jediný. A nemyslím, že by mu chyběl výkon...pokud tedy nechceš nutně pálit gumu. Ten, kdo na něm něco nalítal ví své.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

05 říj 2012, 09:30

Amen... :D

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

05 říj 2012, 10:26

Sice vše je o subjektivním pocitu, ale já osobně zase musím potvrdit co píše Pavel a Míra a ti maj na Buráku včetně mě něco najeto. Najel jsem na něm za rok a půl 40tis a na BMW LT za dva roky 46tis a jelikož mi schází u LT ta jedinečná denní využitelnost a komfort automatu vracím se po zralé úvaze zpět na Burgmana což možná o něčem vypovídá. Hodnotit něco z doslechu a nebo po ujetí pár desítek km je jen nic neříkajcí pocit a názor, kterej si rád přečtu, ale určitě mi neodradí od myšlenky jít do nového modelu. Právě to, že staví na ověřené technice s decentní úpravou vzhledu se mě zamlová. Avizovaná úspora paliva o cca 0,7 litru mi přijde velmi příjemná a budíky s novou tváří kapot hodnotím také velmi kladně.

Nevíte někdo na co je ta páčka pod levím stehnem sedačky, kde se u stávajcího stroje věsí helma? Viz video 1:10

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

05 říj 2012, 10:37

Nová pozice ruční brzdy.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

05 říj 2012, 10:57

Myslim, že je to dobrej nápad bo v kopci si člověk musel nejdříve zmáčknout levou páčku, pravou odbrzdit. Odpadne nesmyslné přehmatávání :D ještě by to sneslo možnost běhu motoru na volnoběh při vyklopeném bočním stojanu, když je zatažená ruční brzda, což je jedna z věcí co jsem si předělal jako první a BMW to z našich úprav okoukalo :lol: další věc je odskok na sedlo při zapnutém klíčku a když by se sedačka otevírala o pár stupňů víc se zásuvku pod sedlem tak bych nemusel nic upraovat :wink: osobně si ale rád drobnosti doladim, neboť jsou jednoduché a neznamenají žádný podstatný zásah do stroje :D a to mimosezoní mazlení v garáži pokrátí zimní pauzu :twisted:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 říj 2012, 12:41

Je tomu jen pár hodin co jsem se vrátil z Intermota (první z reportáží bude zveřejněna už zítra na http://www.skutrportal.cz) a co jsem si mohl osedlat B650 Exe 2013. Můj první dojem je ten, že Burgman ztratil něco ze svého pohodlí při delších cestách ... minimálně prostor pro nohy je totiž v porovnání s B400 menší ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 říj 2012, 13:01

Zajímavý poznatek. Pokud je nový B650 menší než současný B400, tak jsem docela zvědavej jak bude velkej novej B400 :mrgreen:

B650 má štelovatelnou tu zadní opěrku, nebylo to nastavené na nějakou 160cm modelku?
Odeslat odpověď