Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Toom » 27 čer 2012, 07:41

Myslel jsem to tak, že skůtr za čtvrt mega by mohl mít pružení líp vychytané a líbili by se mi i ostřejší brzdy...třeba nový model překvapí...
Jinak si na nic nestěžuji, je to slušnej parník :mrgreen:
Toom

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 289
Registrován: 16 srp 2007, 12:16
Bydliště: Tlustovousy
Skútr / moto: exB650exe K8
Tuning / úpravy: mouchy na plexi

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod MMMM » 28 čer 2012, 21:04

BG650 píše:Taky mám pod sedlem ten štítek a zatížení se tam rozlišuje. Je to i docela logické. Ve dvou lidech je třeba foukat víc, je to tak i u auta. Předek se fouká stejně ale zadek podle zatížení. Asi bych s tím fučením tak nespěchal :wink:.


Jako sorry, ale to opravdu foukáte podle toho jestli jedete solo, nebo ve dvou???? Já teda rozhodně NE. To jako pokaždý než vyjedeš, tak to upouštíš, nebo dofukuješ???? To je podle mě blbost, to bych nedělal nic jinýho.
A co kdyby jsi třeba potkal mladou, hezkou stopařku??? To by jsi jí nesvez, protože nemáš nafouknutou gumu? :mrgreen:

A u auta už vůbec ne. Jako že bych v garáži zjistil, kam manželka pojede, jestli náhodou někoho nepoveze, jestli cestou nebude nakupovat něco těžšího a pak bych jí podle toho vypustil nebo nafouk gumy????

Já to vždycky na jaře nafouknu a mám to tak celou sezonu. Někdy se mi teda stane, že to zkontroluju, ale přiznávám že to je spíš vyjímečně (což teda rozhodně neni správně).
Auto - na jaře dám letňáky, který nafouknu a na podzim, když dávám zimáky, tak je taky nafouknu. Toť vše.
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris
Uživatelský avatar
MMMM

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 346
Registrován: 28 črc 2008, 03:06
Bydliště: Příbram

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod janon » 28 čer 2012, 21:46

MMMM: Cech to samozrejmne neresi, jako treby ty, ale smysl to urcite ma. Pokud toto neresis, zvysujes riziko defektu, zhorsujes jizdni vlastnosti moto a treba i zkracujes zivotnost pneu. Vyrobce vi, proc to pise.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod venda » 28 čer 2012, 22:00

MMMM, plně s tebou souhlasím, podle mě je úplná blbost stále měnit tlak v pneu podle toho jestli jedu
sám nebo ve dvou, to samé u auta. :D
Uživatelský avatar
venda

500+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 540
Registrován: 20 lis 2010, 20:18
Bydliště: Mladeč-Sobáčov (OL)
Skútr / moto: , Transalp 650, yamaha X-city 250

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Rady » 29 čer 2012, 07:21

Pokud jezdim ve dvou, tak mam tlak v pneu dohusteny pro dve osoby. Spis neresim tlak v pneu, kdyz jedu sam. Podhustena guma u moto je urcite horsi varianta.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod mirsil » 02 črc 2012, 15:03

Tak mám po víkendu za sebou údržbu ve 12k , trochu dříve, protože tento týden celkem dost najedu, tak aby bylo vše OK no a jak se říká, na poprvé je všechno nejkrásnější, takže jsem si to pěkně užil i díky tomu, že třeba Mira Sedlmaier Obrázek a spousta jiných technicky zručných lidiček občas na net nějaký ten postup s radami nafotí nebo nahrají video, nenechají si ty rozumy jen pro sebe a pak je všechno jaksi snazší. Třeba výměna svíček na B650 se zdá jako tahání Ježka z klece ale s tímto návodem to jde docela bez nadávek.
Takže díky všem Obrázek
- výměna motorového oleje + filtru
- výměna oleje v převodovce
- výměna oleje v sekundárním převodu
- výměna svíček
a vše ostatní jen kontrola
- vzduchové filtry, volnob. otáčky, vůle lanka plynu, dotažení šroubů, netěsnosti.

Někde jsem dřív viděl i návod na synchronizaci škrtících klapek ale podruhé už jsem to nenašel,
tak až příště.

výměna oleje převodovky
výměna oleje sekundárního převodu
výměna motorového oleje
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod foxmaldrr » 04 črc 2012, 23:09

ZDRAVÍM KLUCI
Už dlouho vybírám skůtr. Teď už vím že chci burgman.Váhám mezi 650 a 400.
Prošel jsem všechny recenze, videa, atd.. Vypadá to že 400 je nenáročnější na údržbu a jednodušší převodovka(variátor)
Prosím o radu počítám kolem 70.000 - 80.000
650 ex r.v.2005 K5 je jich pár na prodej myslíte že je to reálné za tu cenu??
400 r.v.2007 K7 Taky je jich pár na netu.

jezdit budu spíše město.
Nebo jestli víte o nějakém krasavci budu rád za radu.
Určitě dám vědět co jsem pořídil...

Díky za radu
foxmaldrr

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 04 črc 2012, 23:01
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Toom » 07 črc 2012, 15:32

Ahoj, do města B400...
Toom

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 289
Registrován: 16 srp 2007, 12:16
Bydliště: Tlustovousy
Skútr / moto: exB650exe K8
Tuning / úpravy: mouchy na plexi

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Wáca » 07 črc 2012, 19:29

já mam na prodej jednu B400
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod foxmaldrr » 10 črc 2012, 23:18

Wáca píše:já mam na prodej jednu B400

Ahoj já sháním minimálně 2007
foxmaldrr

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 04 črc 2012, 23:01
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod mirsil » 13 črc 2012, 00:33

Tak musím opravit tu mnou uváděnou spotřebu 4,5 na dlouhé trasy, za posledních 2100km od minulého týdne to vyšlo na 4,35 a je fakt, že v tom byly i pořádné kopce a pár set km dálnic, i když na šetření mám kolo a sem tam pevnou vůli na něj vylézt, tak tohle je celkem příjemný poznatek :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod kalibr » 24 črc 2012, 20:37

Hoj kluci, tak jsem dneska rozloučil s B400 K8 a zítra jedu pro B650EXE K9.
B400 mám celkem prolezlou a spoustu věcí jsem si udělal sám, protože jsem cíťa a každý škrábanec v servisu mě okamžitě praští do oči a jsem nas........
Pokud všechno klapne si jedu pro B650 K9 EXE CZ 1majitel, 16000 doloženo serviskou a potvrzeno v Suzuki servisu.
Jinak kupuji v Suzuki servisu, dovoz z venku jsem zavrhnul. Všechny dovezené mají najeto 24000, zvláštní.

Nedělám si iluze, že na kostkách a našich cestách to bude nějaký zázrak, ale na to bych potřeboval nějakou krosku.
Přesto se Vás ptám na co si dát nej.. pozor při kupování i když je to servis Suzuki?

Včera jsme byli s kolegou v Práglu pro HD883 a protože se kolega bál tak jsem mu to přes Prahu řídil já.
Řeknu Vám, že jsem si říkal zlatej B400. A to je taky na kostkách hrůza.

Děkuji předem za rady. Pavel
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 22:31, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod p@t » 25 črc 2012, 07:18

kalibr: B650 takovýto ročník (09), s průkaznou historií, nezbývá než koupit a jezdit.
Pneu: zadní by měla být asi už nová a přední na hranici použitelnosti,nájezd do výměny cca 15t.km
pro jistotu bych sundal plast tunel ( 1 šroubek) a podíval se jestli je motor čistý, bez znečištění olejem. (stejně je tam vin motoru = evidenčka )
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 25 črc 2012, 08:32

Já bych odpružení Burgmana moc nehanil. Je to skutr s malejma kolama a tak nelze porovnávat konfort na horší silnici se 17kovejma koma a více. Neni problem nacpat konstrukčně na předek i zadek velké kolo,ale budeme bez krásně nataženejch nohou a pod sedlo přijde jen svačina. Raději spomalim na horších cestách, když zůstanou tyhle výhody vycházejcí z podstat skutru. LT mi sice krásně vyžehlí každou nerovnost, ale nohy si pohodlně nenatáhnu. Vše má svá a každej nechť si vybere jakej kompromis mu vyhovuje nejvíc. I to je důvod mého návratu na B 650, která je pro mě tím nej kompromisem při cestování do práce, za zábavou, nakupi, ale i dlouhým výletem nejen po ČR, ale i třeba k moří či Alp :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod kalibr » 25 črc 2012, 23:58

Tak jsem před cca hodinou dorazil z Práglu a dojel jsem...
Řeknu Vám byla to sakra fuška. Prvních cca 260KM na B650 a rovnou za každého počasí.
Od Prahy až před Hradec pršelo jak prase. Kolem Moravské Třebové mokro a mlha jak prase.
Křest ohněm jsem prostě dal. Jinak z jízdních vlastností jsem unešen, beru rozdíl od B400- tím ho ale nechci hanit, to určitě ne.

Spotřeba podle přístrojovky 4,7 Musím ale přiznat, že jsem na místech kde nepršelo hrál s tlačítkem POWER :-)
A v manuálu jsem dal i 6tku.
"Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší"
Uživatelský avatar
kalibr

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 168
Registrován: 18 lis 2011, 22:55
Bydliště: Prostějov
Skútr / moto: Burgman 650 EXE K9
Tuning / úpravy: Nejsou třeba- zatím

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků