Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 kvě 2012, 21:42
Dneska jsem tam byl a je to přesně tak jak popisuje Fido. Akorát, že já jsem měl ten kolíček asi volnej už moc a západka byla úplně omlácená a jakoby ubroušená do strany, takže už asi vůbec nearetovala. Tak mám novej napínák. Stálo mě to (jen pro zajímavost) i výměnou ložiska v přednim kole a prací 3300,- Což podle mě neni tak hrozný. Já jsem čekal daleko horší číslo.
Bylo to v servisu tak dlouho, protoži chlapci řešili, nazval bych to, pozůstatek po diesel-efektu. Jestli si to Fido pamatuje, tak potvrdí, že mě Cíbův zlepšovák diesel-efekt neodstranil úplně, ale jen ho rapidně zmírnil. Ale trošičku to prostě klepe dál. Chlapci v servisu, kteří vypadali sice hodně zkušeně a tvrdili, že burgmanů už udělali hodně, o diesel-efektu nevěděli nic. Tak prostě pořád pátrali co že to je za zvuk. Až když jsem se konečně dostal k tomu, že jsem tam dojel, tak jsem je uklidnil, že to můžou klidně složit zpátky, protože to je "normální" zvuk, kterej mi to prostě dělá.
Na druhou stranu mi to připadá, že je ten diesel-efekt nějak hlasitější, než byl před anabází s napínákem. Nevim, zatim to přikládám faktu, že to bylo odplastovaný a tak je možný, že to je prostě jen víc slyšet a že až se to zabakelituje, tak to bude zase dobrý. Uvidíme.
Ještě mě napadá - neni možný, že by se Cíbův zlepšovák nějak povolil???? To je asi blbost, ale jinak nevim
15 kvě 2012, 13:10
Mohlo se to i povolit, ale ten zlepšovák to vymezuje jen axiálně, zřejmě je tam i radiální vůle v tom tisícihranu. Kdyby jsi tomu moc nerozuměl, tak tě uklidním tím, že mi to dělá to samé a přestal jsem to už řešit. Buď se to časem projeví markantně a vyžádá si to opravu nebo to bude poklepávat a my se s tím vyrovnáme.
V každém případě nehodlám dělat zbytečné zásahy a investice. Dvacet tísíc km už to klepe pořád stejně. Máme přece Japonské stroje od Harašito klepeto.
16 kvě 2012, 17:32
Já to taky nehodlám nějak dál řešit. Jen mě zarazilo, že se mi to teď zdá nějak hlasitější. Nechám to bejt a jestli se s tim něco stane, tak už se na to vyfláknu a půjde to do šrotu
Stejně se nám z toho pomalu, ale jistě stávaji bezcený vraky. Hrůza, jak se propadli ceny ojetejch motorek. Až se z toho chce brečet. Jednu chvíli jsem uvažoval (vzhledem k malé vytíženosti stroje) o prodeji a když jsem tak viděl ceny, tak si to radši nechám i kdyby to mělo jen stát v garáži
30 kvě 2012, 01:26
Zdravím všechny, před 3 dny jsem si splnil dávny sen a koupil B650, dnes jsem našel tyto stránky a zjistil, že jsem při nákupu udělal snad všechny chyby ktere šli. Jsem úplny technicky antitalent a abych alespon trochu minimalizoval škody, máte někdo kontakt na šikovného mechanika z okolí Ostrava- Karviná který by mi zkontroloval a případně vyměnil, nebo opravil všechny ty různe šrouby na cvt apod?
19 čer 2012, 00:32
poradi nekdo? prisel jsem o sroub, co drzi plastovy deklik baterky 'odzimoval jsem az ted v sobotu), muze mi nekdo napat, jaky sroub mam v zelezarstvi koupit?
diky, na parts depot se mi nedari to najit
19 čer 2012, 06:14
Tak já ti asi neporadím, díval jsem se a mám tam jenom " křapku "
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 čer 2012, 14:03
mirsile,
diky moc, to je ta plastova vec, ktera stoji spoustu penez v Suzuki, ze? Kde jinde ji muzu koupit?
19 čer 2012, 14:16
mickey píše:mirsile,
diky moc, to je ta plastova vec, ktera stoji spoustu penez v Suzuki, ze? Kde jinde ji muzu koupit?
Jestli jseš z Brna tak se zkus stavit do AUTOSTYLU na Bubeníčkova 13. Prodávají tam náhradní díly na auta a mají tam těch křapek spoustu druhů, kupoval jsem je tam na Burgoše 400 cca za 7kč.
Třeba budou mít tu co potřebuješ.
21 čer 2012, 20:45
diky, jak budu mit cestu, tak se tam stavim
25 čer 2012, 21:12
Doposud jsem gumy foukal podle manuálu P/Z 2,25/2,50 sólo a 2,25/2,80 by to mělo platit pro jízdu ve dvou, ale teď jsem si všiml že pod sedadlem je ještě jedna tabulka a v ní se zátěž nerozlišuje tzn. P/Z 2,25/2,80 furt takže jdu trochu přifučet
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
25 čer 2012, 21:58
Taky mám pod sedlem ten štítek a zatížení se tam rozlišuje. Je to i docela logické. Ve dvou lidech je třeba foukat víc, je to tak i u auta. Předek se fouká stejně ale zadek podle zatížení. Asi bych s tím fučením tak nespěchal
.
26 čer 2012, 00:01
Ten manuál je z roku 2004, tak asi nad tím dotěď v potu tváře bádali a došli k závěru, že stejně většinou na kratší cesty ve dvou nikdo nepřifoukne a menší zlo je sólo o 0,3 víc než ve dvou o 0,3 míň
anebo to může být jen překlep
26 čer 2012, 00:56
Tak zatím letos najeto 6 000 ( minulý rok od koupě na podzim kvůli úrazu skoro nic a celkově 11 000 km )a spotřeba vychází 4,5 dlouhé a 4,75 krátké jízdy, což asi odpovídá průměru kategorie B650 - skútrista, kochač, pohodář, no ale podle Castrolu je motor v záběhu, podle způsobu jízdy, až do 20 000km, takže se to ještě může dále vyvíjet. Měl jsem ze spotřeby trochu obavy, ale tohle mě na B650 docela mile překvapilo jako ostatně vlastně docela všechno. Maximální spokojenost a skútří ráj!
26 čer 2012, 13:37
Tak to máš asi lehkou ručku, já se pohybuji kolem 4,8-5,5L. S tou chválou bych se držel malinko při zemi...co třeba přední vidlice a české cesty???
26 čer 2012, 22:37
Tome tak to je stejné jako kdybych u Varadera nadával, že se nic nevleze pod sedadlo
skútry jsou holt stavěné na pěkné cesty takže nám nezbude, než tomu občas přizpůsobit přibližovací rychlost, ale když jsem na Skútršňůře ve zdraví přežil i poctivou pražskou dlažbu, tak už mě nerozhází nic... Tedy až na utopené kanály nepředvídatelně rozmístěné zrovna tam, kam se snažím uhnout