Suzuki Burgman 650 - vše o tomto trochu větším maxíku

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod JaMi » 03 dub 2012, 19:38

Cena včera sdělená servisem Suzuki Praha,přesně 780 Kč.....než jsem začal hledat levnější alternativu.
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod MMMM » 01 kvě 2012, 11:57

Stala se mi nepříjemná věc. Divně mi v tom začalo rachtat.
Při telefonátu do servisu - vačka v pr..li (prej běžná věc)
při dopravení do servisu - ventily
po rozebrání - napínák rozvodovýho řetězu (aspoň mylím, že tam máme řetěz, bylo mi jen řečeno napínák)

Vše je prej následek nekvalitního oleje, nebo nedodržování intervalu výměny.

Nabízí se tedy otázka - Je CASTROL POWER1, který zřejmě používá většina z nás, dostatečně kvalitní olej???
Je ještě možnost, že to je vina předchozího majitele, protože já jsem měnil včas. Ale proč se to potom projevilo po až cca 15ti tis.km?
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris
Uživatelský avatar
MMMM

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 346
Registrován: 28 črc 2008, 03:06
Bydliště: Příbram

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod crhy » 01 kvě 2012, 12:16

Myslím, že castrol power racing je velmi dobrý olej, který sám používám ( ve specifikaci 10W 50 ) a tento určitě závadu nezpůsobil, přičítal by jsem to možná nedoržením intervalů ze strany bývalého majitele, nebo únavě materiálu. :roll:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod janon » 01 kvě 2012, 16:29

Nabizi se tedy otazka, je znackovy servis dostatecne kvalitni...

Proc se to projevilo az po 15t km? Protoze treba predchozi najitel tam olej mel, ale na spodni hranici, nebo tesne pod ni a tudiz, se ten motor jakztakz mazal, ale mikroskopicke poskozeni dilu, diky nedostatku oleje, se projevbi pri dlouhodobejsim uzivani.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod foky » 01 kvě 2012, 16:39

Tak pokud je to klasika (Itálie bez servisky s jedním klíčem a po 5ti letech najeto 12000km) tak je spíš o tom, že to najelo 80000km s jednou výměnou oleje a pak to šlo na export do ČR.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod MMMM » 01 kvě 2012, 16:41

Nabizi se tedy otazka, je znackovy servis dostatecne kvalitni... ????? O značkovým servisu jsem nic nepsal.

Aby my bylo dobře rozumněno. Nemá to najeto 15. Má to - nikdo už nikdy nezjistí kolik - ale ode mě to má najeto 15. Bylo to myšlený, jako že jestli to poj..... předchozí majitel (ITAL), tak jako, jakto, že to drželo těch 15 a podělalo se to až teď. Ale jo, asi to tim bude.
Celý to bylo jen pro zamyšlení, jestli je Castrol dostatečně kvalitní olej a info, že včasná výměna oleje a použití kvalitního, nemusí znamenat, že pokud máš ojetýho skútra, tak že máš vystaráno.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 20:44, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris
Uživatelský avatar
MMMM

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 346
Registrován: 28 črc 2008, 03:06
Bydliště: Příbram

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod MMMM » 01 kvě 2012, 16:43

foky píše:Tak pokud je to klasika (Itálie bez servisky s jedním klíčem a po 5ti letech najeto 12000km) tak je spíš o tom, že to najelo 80000km s jednou výměnou oleje a pak to šlo na export do ČR.



Samozřejmě, že to je přesně tak. Taky se nikdo nedivý, že se to stalo. Jen mě zarazilo, že se mi to nestalo po 1000, po 2000, po 5000 atd., ale až po 15

A je to o malinkej kousíček jinak. Bez servisky jo, ale klíče jsou dva :) a najeto na tom nebylo po 5-ti letech 12000 ale v době koupě to bylo po šesti 38000
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris
Uživatelský avatar
MMMM

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 346
Registrován: 28 črc 2008, 03:06
Bydliště: Příbram

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod crhy » 01 kvě 2012, 17:02

Tak samozřejmě i já musím do budoucna počítat s podobným scénářem, i když třebas budu mít štestí, ale také nevím kolik má opravdu můj stroj a nevím kdo tam co lil za olej a po kolika Km - to je prostě průser nás čechů, že namáme dongy na to jít a koupit si maxíka Funglovku. Já měl ke stroji klíče dokonce 3 :!: :P
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod Rady » 01 kvě 2012, 18:37

Napinak by mel urcite vydrzet cca 70t. kilometru. Treba uz vis kolik ma skutr najeto :wink: V pripade nekvalitniho oleje by napinak odesel az jako posledni.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod janon » 01 kvě 2012, 18:46

MMMM píše:...jestli to poj...... předchozí majitel (ITAL), tak jako, jakto, že to drželo těch 15 a podělalo se to až teď.


Pokud tam vzdy nejaky olej byl, byt na minimu, tak se to poskozuje pozvolna, proto ten tvuj 15t km najezd a byt si ty, daval uz kvalitni olej, poctive a pravidelne. Poskozeni "nacnuti dilu" od predchoziho majitele postupovalo pomalu.
Uz to proste nezachranis spise oddalis, coz bude tvuj pripad.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 20:43, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod ciba » 01 kvě 2012, 21:15

MMMM víš co ,to není olejem ,jen ten napínák přestal napínat .To bude celá závada.
Uživatelský avatar
ciba

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 137
Registrován: 21 bře 2009, 17:09
Bydliště: Brno /603706093/
Skútr / moto: Burgman 650 - minulost ,BMW K 1200 LT -současnost.
Tuning / úpravy: http://www.rajce.net/u425739

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod MMMM » 02 kvě 2012, 19:47

Jo, tak to bude taky možnost. Nevim. Prej tam je něco prošoupanýho nebo co? :idea: Prošoupanýho??? To by možná potvrzovalo teorii o špatnym oleji. Ale to už je teď jedno, teď jenom nedočkavě čekám, kdy už to konečně bude hotový. A taky kolik mě ta sranda bude stát :shock:
Suzuki Burgman 650 - přestup - Kawasaki VN 1500 - přestup Yamaha Midnight star 1900
Yamaha neos 50 - poslán do věčných lovišť, prohrál souboj s Toyotou yaris
Uživatelský avatar
MMMM

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 346
Registrován: 28 črc 2008, 03:06
Bydliště: Příbram

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod BG650 » 02 kvě 2012, 20:10

No myslím, že to spíš potvrzuje teorii o najetém množství kilometrů které sotva někdo odhadne. Ale bude to hodně. Špatný olej a nedostatečné výměny tomu nepřidají ale nebude to asi zásadní. Já mám najeto 71 tis. a vím o jiných, kteří mají víc. V případě podobných dovozů se bavíme o hodnotách nad 100 tis.a někdy i dost výrazně. To pak už nějaká podobná závada vzniknout může, ten materiál má prostě nějakou životnost. On by v tom nebyl takový problém, koupil jsi levně a tak teď něco zainvestuješ. Nejhorší na tom jsou ty zatajené km a tím pádem nevíš, co se Ti kdy vysype. Já si vše vyměním preventivně ale jak to poznáš Ty? V tom vidím největší svinsvo. Pokud budeš jezdit okolo komína, není to až takový problém. Ale 2 tis. km na vleku ze zahraničí už vleze do peněz. To ale neznamená, že na novém stroji se nemůže nic podělat :wink:.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod rapid.direct » 09 kvě 2012, 08:34

ciba píše:MMMM víš co ,to není olejem ,jen ten napínák přestal napínat .To bude celá závada.




:mrgreen: :D
Yamaha Majesty 400
Uživatelský avatar
rapid.direct

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2012, 08:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400
Tuning / úpravy: Detailing

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

Příspěvekod fido » 10 kvě 2012, 13:01

Já měl podobný problém. Na volnoběh to klepalo a rachtalo zcela neurčitě, nedalo se zjistit odkud to jde. :(
Zkusil jsem to rozhodit a po demontáži víka rozvodů jsem se zděsil. Rozvoďák byl úplně volnej a mlátil sebou o lízátka. Dokonce i mezi vačkama byl prověšenej. Myslel jsem, že je řetěz v háji, ale dělal to napínák. On funguje jako automat. Má na sobě takový hřebínek, který se vždy při vytáhnutí řetězu posune a západka ho aretuje. Jenže mě to tam lítalo nahoru a dolů a ta západka nearetovala. Příčinou je podle mě výrobní vada, kde se uvolnil takový malý kolíček, který zabraňuje pootáčení toho hřebínku. Ten pokud se pootočí, aretační západka se uvolní a napínák líta sem a tam. Toto se děje hlavně při volnoběhu nebo při ubrání plynu. Při zátahu se to všechno vymezí a jede to normálně. Na jízdě to není vůbec poznat, kromě toho klepání a rachtání.
Oprava je jednoduchá, stačí napínák vyndat a kolíček zarazit zpátky. Doba opravy cca 2hodiny. :P
Uživatelský avatar
fido

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 214
Registrován: 11 říj 2009, 15:13
Bydliště: Brandýs nad Labem
Skútr / moto: B 650 K3

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků