Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
25 bře 2012, 18:17
to golča: pravda je može to byť čokoľvek...napr. Vašutovi to robilo presne tak ako píšeš..motor beží..všetko v poriadku..raz sa rozsvieti..potom zase dobrý...mal to v servise...chystali sa na výmenu riadiacich jednotiek...bratru tak za 6tis nejaké bazarové..našťastie k tomu nedošlo...Burgoš dostal rozum a jazdil ďalej..prišlo po sezóne a znovu..FI..takže to nechal, že to porieši neskor...neskor prišiel k Béčku, otočí kľúčom..a jediné čo na neho svietilo bola kontrolka oleja..
Takže ani obraz ani zvuk...chcel to hodiť zo skaly..našťastie našiel šikovných mechanikov ktorý Béčko rozobrali..až na kosť a hľadali príčinu...za dva dni bez výsledku...zapojili nazad všetko, pustili do neho šťavu(elektriku) a uprostred Burgoša "se začoudilo" z káblov...
Príčina: totálne odhnité kabely vo zväzku..už to neboli kabely ale len prach v bužírke..takže obnovenie drátov..a Béčko šlape ako "švýcary"
Doležité: Nespoliehať sa len na prvého mechanika ktorý sa objaví a za druhé nespoliehať sa že keď zmizla hláška, že už sa neobjaví...ona sa objaví..v najnevhodnejšiu dobu a chvíľu, ideálne tak niekoľko sto kilometrov od domova a prvej pomoci...
25 bře 2012, 19:16
Rady píše:Take jsem zazil blikajici F1 v prvnim pripade to byl stary benzin a po druhe nevhodna chladici nemrznouci smes.
Pravda je, že jsem minulou sezonu několikrát natankoval ten nejlevnější benzín, což jak všichni víme, nemusí vždy být to nejšťastnější. A letos jsem zjistil, že chladící kapaliny mám silně nad maximum. Jistě se tím neutěšuju, to by bylo bláhový. Tobě Miro, dík za radu, a při prvním zablikání F1 to budu muset radikálně řešit, přestože to není příliš povzbudivé.
25 bře 2012, 22:14
Zdravím pánové.
Díky za rady. Tak před deseti lety bych byl celkem v klidu.Né,že by mě závada,nějak těšila,ale byl čas mašinu rozebrat a v klidu vše zkontrolovat a "seznámit se". Bohužel dnes čas není,v servis moc důvěry nemám,takže to je tak akorát na houby...
Nezbude tedy,než mašinu částečně odstrojit a omrknout. Zatím jsem kontroloval olej-OK. Ještě zkusím hladinu chladicí kapaliny,případně vypustit nádrž a nalít nový benzín. ( i když na tuto nádrž jsem najel přez 200km a palivo bylo zvlášť aditivované,takže pžípadná voda v palivu by neměla být problém..)
Signalizace F1 by také měla upozorňovat na závadu CVT-tedy řazení. S tím nemám vůbec zkušenosti...
Osobně si stále myslím,že je někde "ucpaný drát". Ale najít ho....
Tak zatím,zdraví Mirek.
26 bře 2012, 12:56
Benzín beriem kde to príde...Natural 95..žiadne experimenty s Vervou ani 98..žiadne Shell formula- uspoříš celou nádrž a podobné reklamné oblbováky...tých 10-12 korún čo má nádrž stojí viac alebo menej už som po zvýšení z 29kč/l na terajších 36-38kč/l prestal riešiť..airfilter má tam už 8tis km..keď idem sám, tak kilo-kilo štyridsať..v kolone cca 80-90km/h zo spolujazdkyňou podľa toho na čo sa cíti...neriešil som žiadne svietiace FI a spotrebu mám medzi 5,2-5,6 l/100km.
Olej vidím len medzi výmenami...spotreba 0,0 prd..chladiacu kvapalinu, len keď odstrojím stred tunelu, kvoli výmene oleja..čo si Béčko zapýta to mu dám...pred jazdou stačí pekne pozdraviť a po jazde pohladiť a poďakovať...údržba bežná a potrebná, vždy naraz...čím viac a častejšie sa v tom človek rýpe - tým viac sa to bude kaziť...osobná profesionálna skúsenosť leteckého technika
26 bře 2012, 21:05
Ahoj.
Tak chladicí kapalina je v horní hranici-stejně jako když Burák ještě jezdil....Oleje také dost. Takže mě nenapadá nic lepšího,než až bude více času,tak stroj částečně odstrojit a koukat a koukat,zda náhodou něco neobjevím....
Máte někdo lepší nápad...?
Ahoj Mirek.
26 bře 2012, 21:10
no pokud se ti to nechce odstrojovat a hledat kde je závada, což může být v klidu na celej den i dva, tak bych zajel do servisu kde ti to napíchnou na PC a hned ti řeknou co to je. Vymažou ti to z paměti a ty si to pak doma může opravit nebo jim totam rovnou nechat
26 bře 2012, 21:37
Informace o zavadach s F1 najdes i
zde
26 bře 2012, 22:34
Díky za info !
Každá rada cenná. Držte palce ať mám štísko ve hledání závady. Jak budu úspěšný,budu informovat...
Čus Mirek.
27 bře 2012, 07:50
Wáca píše:no pokud se ti to nechce odstrojovat a hledat kde je závada, což může být v klidu na celej den i dva, tak bych zajel do servisu kde ti to napíchnou na PC a hned ti řeknou co to je. Vymažou ti to z paměti a ty si to pak doma může opravit nebo jim totam rovnou nechat
to kľudne može, cena za diagnostiku u Suzuki je za tisícovku českú..plus práca mechanika cca 700 za hodinu...nech sa páči. Povedia mu, že je v pr... riadiaca jednotka a može im to tam za ďalších 12tis nechať..to je jednoduchšie strčiť drátek do konektoru a zistiť si to sám..ale prosím, ak niekto na to má
nech poreferuje ako pochodil u "autorizovaného servisu"
28 bře 2012, 20:41
Zdravím všechny. Chtěl bych se stát také jedním z vás a třepe se mi v peněžence 70 tis. Kč. Nevíte o nějakém nastartovaném burákovi pro mne? Už nějakou dobu prohlížím všemožné weby a sleduji různé nabídky, ale připadá mi lepší se po nějakém poohlédnout přímo mezi vámi.
Tak kdyby jste o nějakém pěkném kousku do 70 tis. Kč věděli, tak mi dejte echo.
Dík.
Michal
02 dub 2012, 22:35
Zdravím pánové!
Tak jsem se dnes konečně dostal k prohlédnutí Buráka,proč trucuje...Zase jsem o kousek chytřejší,takže se podělím o zkušenost. Tak předně stroj startuje !!! Zní to legračně,ale nějak jsem si zafixoval a navyknul mačkání zadní brzdy a startéru.Že to samozřejmě funguje i s přední brzdou je jasné,ale nějak mně to v tom překvapení ze stávkování stroje uniklo. Závada je totiž ve spínači zadního brzdového světla-proto ta závada F1. Pokud ale zmáčnu přední brzdu,kde je spínač funkční,vše funguje,jak má....
Vlastní spínač není žádná láce-bratru 800 Kč za takové malé "prdítko". Kamarád se pokusí o opravu ,a pokud to nepůjde,tak nezbyde nic jiného,než zakoupit nový.
Ještě řeším vymazání chyby F1. Zkratováním patřičných vývodů při zapnutém "klíčku" se mně to zatím nezdařilo. Je tedy otázkou,zda dělám něco špatně,nebo zda je problém ještě někde jinde. Možná chyba zmizí sama..? Uvidím zítra,až pojedu z práce... Samozřejmě,že kontakty ze spínače mám propojené-takže stav jako při nezmáčklé páčce.
...tak zatím,zdraví Mirek.
02 dub 2012, 22:44
Nechtěl bych tě zklamat, ale v tom to asi nebude. Já jezdim několik let s nefunkčnim koncákem na přední. Letos přes zimu jsem ho dokonce vyndal a zrovna řešim nahrazení něčim jiným, protože dávat nějakejch 800 za součástku v ceně nějakejch dvaceti korun se mi nechce. Ale abych se vrátil. Prostě s nefunkčnim a teď i úplně bez něj (žádný dráty jsem nepropojoval) to žádnou chybu nehlásí. Takže si myslím, že budeš v hledání pokračovat. Asi tam bude ještě něco jinýho.
02 dub 2012, 23:32
radata píše:Ja to rrsil prodluzovackou ta ma kratsi kolik
Dobrý, koupil jsem prodlužovák.
Problém je, že zásuvka nefunguje. Kde jsou pojistky
zásuvka by měla mít svojí, ne?
03 dub 2012, 13:02
Ahoj.
Mikrospínač se povedlo kamarádovi vyčistit,ale mezi tím jsem sehnal zcela identický spínač ( asi Čína ) a to za 82Kč !!!
Brzdové světlo už zase svítí... Ono to možná zase nebylo "tak horký". F1 po zapnutí klíčku krátce problikne ( ověření funkčnosti ),ale stabilně nesvítí. Možná z důvodu nefunkčnosti spínače brzdy a tedy nemožnosti nastartování jsem si vše nesprávně vysvětlil. Je pravda,že kontrolka F1 nesvítila ani jedním ze dvou možných způsobů uvedených v manuálu.
Závěr tedy je,že vše je OK a já hledal chybu tam,kde je vše vpořádku z důvodu nezkušenosti .
Díky všem za snahu pomoci a můj příspěvek vemte jako možné poučení a zkušenost.
Zdraví Mirek.
03 dub 2012, 13:23
Nevim kde berete cenu 800,- za spínač brzdovek, ale to tam opravdu nejde dát tenhle
originál Nissin za 150,- ?