Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 pro 2011, 18:10
BG650 píše:Záleží na tom, co je s ní za problém. Jestli el. část a nebo mechanická. Ono se toho na ní moc opravit nenechá. Koupit se dá jen vložka klíče. Pokud jsou vadné kontakty, jde to někdy zachránit. Pokud je to moc vypálené, je to na výměnu skříňky, náhradní se neprodávají.
Vubec netusim, vrazim klicek, blik a mrtvo.
21 pro 2011, 18:51
A když ho vrátíš o milimetr zpět,tak to jde,nééé?
Měl jsem to samý.Musel jsem tu skříňku rozebrat a opatrně odtrhnout kontakt,který byl mírně zapečený v tom silonu pod ním.
Pak už jsem ten kontakt jen lehce očistil,prostříkal kontaktolem,napatlal tam trochu vazelíny a dal zpět dohromady.
Neboj nic na tom není.Zprvu jsem měl také strach,ale šlo to nad mé očekávání velice dobře.
21 pro 2011, 19:01
Tak neco podobnyho sem mel s prepinacem parkovacek a svetel taky zaoxidovano a kontakt propadlej do plastu vypodlozil sem to ocistil slozil a ok u tebe to budou kontakty koukni nato prinejhorsim budes schanet spinacku na vrakacich se sehnat da
24 pro 2011, 01:19
Díky za info.
Mrdknu na to
a dám vědět
H.
23 led 2012, 11:57
Podľa dobre informovaného zdroja sa na rok 2013, chystá veľká obmena u Burgmanu 650, bude kompletne prepracovaný..vrátane nového CVT...konečne po 10 rokoch vernej služby
K tomu správy od Suzuki potvrdzujú aj prepracovanie B 400 a pár nových modelov u motocyklov ako Vstrom DL 1000, GSR 1000 a nové GT
U Hamamatsu predpokladajú na rok 2013 návrat na vrchol rebríčka predajnosti maxiskútrov...neostáva nám nič iné, než začať odkladať peniažky do prasiatka...
24 led 2012, 22:20
Na Burgmane my odisiel spinac bocneho stojanu. Presnejsie povedane dioda. Mechanicky je v poriadku. Ked som videl ceny nahradneho dielu zacinam rozmyslat nad nejakou alternativou. Dioda je zaliata nejakou zivicou v boku stojanu. Nebol by to problem mechanicky odstranit a nahradit novou. Nikde som nenasiel nejaky typ cim by sa to dalo nahradit. Neviete niekto poradit pripadne ak niekto riesil podobny problem.
24 led 2012, 22:31
MikyMiky to řešil když si ho odpálil. Myslím, že tam dal něco obyčejného za pár peněz. Zkus se ho zeptat.
25 led 2012, 20:04
Dik za radu napisem mu PS.
26 led 2012, 19:33
fofo44 píše:Na Burgmane my odisiel spinac bocneho stojanu. Presnejsie povedane dioda. Mechanicky je v poriadku. Ked som videl ceny nahradneho dielu zacinam rozmyslat nad nejakou alternativou. Dioda je zaliata nejakou zivicou v boku stojanu. Nebol by to problem mechanicky odstranit a nahradit novou. Nikde som nenasiel nejaky typ cim by sa to dalo nahradit. Neviete niekto poradit pripadne ak niekto riesil podobny problem.
ahoj tak sem trochu zalistoval---v netu--
http://viewitem.eim.ebay.cz/Suzuki-Burg ... 00256/itemmrkni na to
26 led 2012, 21:25
Tak uz som to vyriesil. Rozobral som cely spinac. Dioda prerazena a rozpadnuty prepaleny magneticky spinac. Nastastie dobry sused mal obdobny magneticky spinac k dispozicii. Mala mechanicka uprava aby tam vosiel a je hotovo. Dioda je obycajna usmernovacia. Jej nahrada bol najmensi problem. Este to nemam zaliate silikonom tak ak sa mi podari spravim nejake foto. Dik vsetkym za rady.
26 led 2012, 21:47
fofo44 píše:Tak uz som to vyriesil. Rozobral som cely spinac. Dioda prerazena a rozpadnuty prepaleny magneticky spinac. Nastastie dobry sused mal obdobny magneticky spinac k dispozicii. Mala mechanicka uprava aby tam vosiel a je hotovo. Dioda je obycajna usmernovacia. Jej nahrada bol najmensi problem. Este to nemam zaliate silikonom tak ak sa mi podari spravim nejake foto. Dik vsetkym za rady.
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 03006.htmlno tak ještě jedno--ale čekáme tu na tvé fota --opravy--díky burakpepa
25 úno 2012, 14:05
Mé jméno je Pavel a rád bych se zde k Vám připojil. Burgmana mám již 1,5 roku, kdy jsem si ho pořídil z motosalonu z Ejpovic u Plzně s asi 16 tis. najetými km. Je to r.v. pravděpodobně 2006, protože byl kupován 20.2.2007 v Itálii. Najeto mám nyní asi 18 tis. km (serviska k tomu ale bohužel nebyla).
Jezdil nádherně až při poslední projížďce jsem začínal vnímat nějaké nezvyklé klapání. Tento týden jsem ho v garáži poprvé letos nastartoval a klepání je už dost markantní. Četl jsem tady na fóru o "diesel efektu", ale tento ročník by tím ale už trpět asi neměl. Navíc se to projevuje opačně, tzn., že při volnoběhu je relativně klid, ale jak přidám, tak je to jak příklep u vrtačky. Zdá se mě, že to jde z pravé strany.
Proto bych Vás chtěl poprosit, jestli nemáte nějakýho typa buď co s tím (nebráním se jakékoliv opravě sám) a nebo kam s tím zajet, aby mě pomohli. Nechci s tím jezdit až to dojezdí a oprava bude 5x dražší než teď.
Pro mě je nejbližší autorizovaný servis SEDRIK v Přerově, ale nenašel jsem od nikoho žádnou recenzi, tak nevím.
Nevím, jestli Ciba by třeba byl ochoten, nevím jestli takové věci dělá. Není pro mě problém motorku kamkoliv zavézt (velkou dodávku mám k dispozici).
Díky za odpověď.
25 úno 2012, 20:47
Zdar Pavle
jestli to má naježděno to co píšeš tak je to hodně divný .
Většinou jde rachot z CVTčka,buď to budou ložiska a nebo diesel efekt u starších modelů .
Tohle CVTčko už převlečnej tisícihran nemá ale má ho menší .Dotlučenej být muže.
A taky třeba muže být povolený ten šroub co je na druhé straně motoru ,obrázek v pravo dlouhej šroub.
http://s-b-650.rajce.idnes.cz/CVT_varia ... 3k4_K5.jpgNa fotce ten menší tisícihran
http://img5.rajce.idnes.cz/d0510/4/4385 ... 0_3139.jpg.
Ale jestli se ten rachot zvětšuje při přidání plynu tak asi možná ,bych koukl na ložiska.
Těžko říct takhle na slepo.
29 úno 2012, 13:50
Planujem vymenit brzdovu a chladiacu kvapalinu. V servisnom manualy som sa docital ze je potrebne asi 1,6 litra chladiacej. Kolko ale je potrebne brzdovej som sa nedocital. Je mi jasne ze sa to neda presne zalezi od odvzdusnovania. Kto to uz robil? Bude mi stacit kupit jedno 0.5 litrové balenie? Chcem pouzit DOT 5.1 a stare je original. Nebude problem pri zmiesani? Chaldiacu kvapalinu planujem vypustit len sroubom na chladici a vysatim z nadrzky. Bude to stracit alebo je potrebne aj odpajat hadicu pri termostate?