zdar lidi chci se zeptat,ma burgoš 650 an nejake jištěni proti přehratí?ja ho dnes totiž nastartoval a nechal bublat asi po 20 dnech co stal a asi se mi vyparila voda s chladiče (si myslim),protože ho mam v garaži u topeni a toho sem si samo nevšiml po 10 min bublani sam vypl motor a zjistil jsem ze neni voda v kontrolni nadobce necham to vytuhnout a zkontroluji chladič jak je na tom popřipade doleju vodu a zkusim nastartovat.Jestli je zadřeny tak sem to pěkne pos...... a je to v kyblu .Jen doufam ze to ma nějakou pojistku proti přehřati nebo něco ale spíš o tom pochybuji .Prosim poradte co stim.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod:Úprava neslušných výrazů
no aj keby, sám sa vypne z roznych príčin, predstav si na križovatke za parného leta, by ti chcípol...to asi nie..skor bude príčina inde, to že nemáš vodu v nádržke je trochu prů... ale sama sa nevyparí..neviem ročník, ale keby si mal ukazateľ hodín kombinovaný s teplomerom zistíš, že viac ako 2O -25 °C u radiátoru nemáš..takže voda sa neodparí..ako je známe sa začne až pri 100°C a po desiatich minútach neverím, žeby Burgoš dosiahol len na voľnobeh takú teplotu...skor si mal málo chladiacej kvapaliny...skús doliať a uvidíš potom naštartuj...ak sa nepodarí, tak si urob samodiagnostiku, už tu niekde bolo písané o tom...ak by si nenašiel niečo tu, potom dám..zatiaľ tabuľka teploty chladiacej kvapaliny, podľa displeja na prístrojovke
Burgman teplota.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Miro11 dne 07 pro 2011, 21:04, celkově upraveno 1
Tak,dolil jsem do chladiče do fullu 1dl a dolil nadržku a nastaroval všechno je v pořadku,jelo to normalně 15 sec. pak jsem to vypl.Ukazatel teploty byl mezi 60-90.dnes už jsem to nechtel zkoušet ale zitra to zahreju znova a uvidim.jesli to udela znova a nebo je nějaky jiny problem,zatim to byl na burakovi prvni takovy projev.dik ta info
Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti se systemem ABS a jeho funkcí : přijde mi, že jsem ho ještě nepoužil, při prudším brždění mi pouze přijde jako by brzda zabírala pulzně, tj, není v tom ( páčka brzdy ), žádné vibrování jako třeba u auta. Spíš mi přijde jako by to prokluzovalo ( pokud to jsem schopen to správně formulovat ... ), nicméně brzdí dostatečně ! Nikdy jsem nezkusil brzdit jen tak na " fest ", aby jsem si ABS vyzkoušel. Máte s tím nějaké praktické zkušenosti :
Roman S , hele hodně se stává u starších Buráků že ti začne vřít voda protože se nerozjede ventilátor ! Příčina je jednoduchá ,na pravé straně dole za chladičem je zástrčka k ventilátoru a tá většinou vevnitř zoxiduje a ventilátor se neroztočí !!!!!! . p@t - ABS tak fungovat má ,brzdí to přerušovaně .
to p@t: správne ABS cítiš na páčkach ako pulz, ja osobne skúšam, pri malej rýchlosti, s nohami v pohotovosti na klzkom povrchu podzemného parkoviska v hyperAlbertu, prakticky už pri 20 km/h ti zareaguje keď za to vezmeš
V praxi som si už vyskúšal ako to zaberie naplno, jeden prípad s dochodkyňou vo vozovke,suchá cesta a druhý ostré brzdy za zastavenou dodávkou kvoli výjazdu zo staveniska- mokrý povrch...díky ABS a 3X "V" (vyhľadávať, vyhodnocovať a vykonávať) mám celé plasty aj človeka
Tak nějak se mi to také jeví, žádné brnění, ale spíš puls. Říkal jsem si, že trochu popisu chování při brždění třeba někomu pomůže, tak kdo má ostatní nějaké poznatky, tak sem s nima ciba : samozřejmě, že vím jak funguje ABS - ( přerušovaně ), jedná se mi o praxi. U Tvého stroje / 03 /, ABS není.
ciba píše:Roman S , hele hodně se stává u starších Buráků že ti začne vřít voda protože se nerozjede ventilátor ! Příčina je jednoduchá ,na pravé straně dole za chladičem je zástrčka k ventilátoru a tá většinou vevnitř zoxiduje a ventilátor se neroztočí !!!!!! . p@t - ABS tak fungovat má ,brzdí to přerušovaně .
cíbo prosím tisícihranný prstýnek na cvt--podotýkám --diezel efekt --už sem se tě ptal jednou ale nějak sem zapoměl,jaký je v něm stoupání závitu? a průměr otvoru? díky vypadá to že na tom zapracuju a budu ho měnit jen jak ho stáhnout--poprvé se mi to podařilo sundat jen rukou .když mi v hřídeli praskl zlepšovák--ale né od tebe podotýkám--italský rozdělával sem to podruhé--tak už mi nešel sundat, tedy potřebuji si předem vyrobyt stahováček--šroub! díkes burakpepa
Záleží na tom, co je s ní za problém. Jestli el. část a nebo mechanická. Ono se toho na ní moc opravit nenechá. Koupit se dá jen vložka klíče. Pokud jsou vadné kontakty, jde to někdy zachránit. Pokud je to moc vypálené, je to na výměnu skříňky, náhradní se neprodávají.
Crazzy píše:Mirsile vítám Tě mezi skůtristy, a přeji Ti co nejméně nebezpečných řidičů
Crazzy díky za přání, nápodobně a ahoj na nějaké vyjížďce nebo srazu ( třeba na jaře Brno, Šlapanice 2012 ). B650 je moje šesté jednostopé motorové přibližovadlo ( zatím bez nehody ) a roky blbnutí mám snad za sebou, takže přibližně vím co můžu na našich silnicích očekávat, bohužel i když je člověk takto připraven a namasírován nepříjemnými zážitky jiných, občas mě zamrazí protože ty nebezpečné situace jsou někdy tak originální a nové, že si potom jen řeknu - to snad není možné, pár sprostých slov a kroucení hlavou. Jízda na čemkoli a především na moto je v tom dnešním přehuštěném provozu jako těžká šachová partie - stále promýšlet několik tahů protivníka dopředu, ovšem ještě ztíženo tím, že protivník tahá několika figurkami současně , jak říká Miro 3xV, a někdy ani to nemusí stačit, snad se v budoucnu aspoň dočkáme podobného řešení jako je na videu, které by ovšem muselo být funkční už v okamžiku nárazu ( ty dnešní první vlaštovky motoairbagy zatím nic moc )
No, na nějakých pět, deset let, podle formy možná i víc, se tady mezi vámi hodlám uhnízdit, ať si to užiju a doufám, že nebudu " ten poslední co zhasne ", když tak hodně maxiskútristů začíná na stará kolena blbnout s těma páčkama