Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

22 říj 2011, 22:32

ciba píše:Tak už asi jen ten tisícihran

ahoj asi to teda zase budu rozdělávat :lol: :cry:

ted jsem projížděl fora, mám tu volný překlad z guglu tak prosím jen řekni jestli to jde nebo fakt to budu muset montovat?


Re: Primární selhání Spline

Post od Burgermann »stř 15 březen 2009 15:10 15
Ne, není třeba odstranit CVT nahradit primární adaptér hřídele.
Odebrání Primární hřídel Adapter: Všimněte si, to je to, jak jsem to udělal já, ale nedoporučuje se, aby snad někoho, kdo se snaží mě žalovat!
Co já jsem dělal (vlastně dělal já).
ČTĚTE ve spojení s Servisní příručka
1) Položte uhánět na podstavci uprostřed,
2) Odstraňte dost Tupperware pod sedadlem na LHS, takže můžete získat na 2-šroub krytu mezi motorem a koncem skříni spojky.
3) Povolte dva šrouby (10 mm nebo 12 mm AF hlavy) a sejmout kryt, který je uveden v mém pic v tomto tématu,
4) pomocí 17 mm zásuvky a prodloužení bar spojený s kvalitní chrastítko zbraň, pomocí krátkých dávkách, vrátit adaptérem primární zajištění šroubů,
5) Pomocí speciálního nástroje Suzuki (závit nástroj pro extrakci) nebo posuvným kladivem, odstranit primární adaptér. Mine sklouzl snadno
Je třeba ještě udělat (což je, jak jsem v úmyslu znovu sestavit).
6) Nasaďte si ochranné brýle a dýchací masku a rána zahraničních věcí z adaptéru galerie (pohon zařízení) s kompresorem a vzduchové pistole,
7) Kontrola stavu primárního hřídele spline. Pokud se nadívané (jako ten můj je), vyměňte ji (po odstranění CVT),
8) Pomocí kusu drátu nebo ocelová tyč s hadrem nebo podobné připojeny, použijte Loctite čistící kapaliny, a manipulovat s ním do základní šachty vlákno čisté vlákno Loctite zbytků (z původní sestavy), pak ránu jasné, s dlouhými vzduchovou pistoli od kompresoru,
9) aplikujte mazivo (Mám v úmyslu s použitím vysoké teploty molybdenu tuk) na vnější povrch primární hřídele spline a na vnitřní a vnější drážkovaným povrchem adapter (ale ne příliš, aby se vstup do hlavní šachty vlákno. Aplikujte mazivo i na Vnitřní povrch páření spline pohonu zařízení (galerie),
10) Prezentace Nový adaptér na základní hřídel, a vztahují se na Loctite adaptér šroubu a šroub na místo (light dotáhnout se zásuvkou a bar),
11) Využití starých adaptéru držet vnitřní povrch drážkových pohonu zařízení s vhodným klíčem, zátěžový adaptér šroub na předepsaný utahovací moment (jako ve službě Mnaual),
12) Fit kryt, aby Loctite dostatek času na vyléčení, pak statická zkouška uhánět na centrální stojan. Vyměňte Tupperware a silniční test.
Omlouváme se žádné PICS, CAN, ale od ruky DWG dolů po cestě - zeptejte se.
Doufám, že to pomůže vám všem. Burgermann :mrgreen:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 lis 2011, 05:28

ciba píše:la-ďas -tak jak s tím blinkrem povedlo se ?
Drží to jen na tom jednom šroubu ,na druhé straně jsou jen takové zoubky jako by pant.


jj.povedlo,ale moc jsem si nepomohl.Blinkr a nakonec i celé zrcátko jsem vyndal,protáhnul k blinkru nový kablík a namontoval zpět.A HLE :shock: :shock: ,přestalo se mi elektricky zaklápět :?: :?: .Nevíte někdo jak se dostat k tomu motůrku.Musí se vyndat zrcátko (sklo) :?: a jestli jo,tak jak se vyndavá :?: .

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 lis 2011, 19:33

Klimes31
Jestli jsem to pochopil tak je ten tisícihran vytrženej z té druhé strany to by možná šlo ale nemám vůůůůbec představu jak tam budeš dávat ten novej tisícihran aby se ti to povedlo spasovat - vnější a vnitřní tisícihran naráz.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

07 lis 2011, 19:39

la-ďas
sklo zrcátka sundáš pomocí horkovzdušného fénu a hezky opatrně pod lem.
Jinak se asi k motorku nedostaneš.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

09 lis 2011, 00:56

ciba píše:Klimes31
Jestli jsem to pochopil tak je ten tisícihran vytrženej z té druhé strany to by možná šlo ale nemám vůůůůbec představu jak tam budeš dávat ten novej tisícihran aby se ti to povedlo spasovat - vnější a vnitřní tisícihran naráz.

ahoj no stáhl jsem to někde na amerických stránkách burgmanicom nebo tak nějak---

prostě se ptám zkušeného burgmanisty-jestli je to možné stáhnout tisícihran pouze tou krytkou.
další věc co by jsi ty jako machr mohl vědět---ten tisícihránek má v otvoru závit a ted potřebuji vědět jaký?????

nevěřím že by to šlo stáhnout jen nějakým drátkem--háčkem
když jsem to měl sundané tak sem si všiml že tam je závit--pokud tedy by to šlo na šroub lépe bych to mohl i stáhnout

hele a ještě me chlapíci z východočeské perutě nabádají---mám se tě zeptat zda by jsi ten tisícihránek dokázal vyrobyt???
určitě by se ti to vyplatilo udělat pár kousků???podotýkám nejsem strojaž ale zedník a nevím co to je za práci--tak asi tak .tak díky za radu i případnou pomoc

ahoj burakpepa

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

09 lis 2011, 18:03

Ahoj
nejsem si jistej ale je tam asi M14x1 nebo M16x1. A většinou je tam ten prstýnek hezky ztuha naklepnutý !!
Tisícihran se vyrobit bohužel nevyplatí.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

09 lis 2011, 19:05

ciba píše:Ahoj
nejsem si jistej ale je tam asi M14x1 nebo M16x1. A většinou je tam ten prstýnek hezky ztuha naklepnutý !!
Tisícihran se vyrobit bohužel nevyplatí.

jo jo díky ahoj

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 08:10

Ahojte, JSEM S VÁMI .... tedy abych to upřesnil samozřejmě jsem se všemi skútrnadšenci bez rozdílu, ale před deseti dny jsem si udělal velkou radost a s vědomím, že čas letí, takže kdy, když ne teď, ve stavu obdivného rozpoložení dovezl domů vraníka od Suzuki - B650 exe L0. Kombinace stavu, původu, ceny, vybavení a vzdálenosti prodávajícího naprosto ideální, tak jsem nezaváhal a teď už mám najeto slastných testovacích 400km kolem komína. Zatím jediným problémem je při zpátečních cestách rozhodnutí přestat kroužit po kraji a zamířit k domovu :wink: Trochu jsem měl při výběru strach z hmotnosti protože jsem zatím proháněl jen strojky do 150kg ,ale ta se opravdu projevuje jenom na místě a dá se na ni zvyknout, jakmile se parník rozjede, tak je jako mávnutím čarovného proutku pryč a spíš se projevuje pozitivně na stabilitě, pohodlí a dobrém pocitu z jízdy. A ostatní ? Jak se říká, na dobré si člověk zvykne velmi rychle. V tomhle chladnějším počasí samozřejmě oceňuji vyhřívání rukojetí, sedla a dostatečnou velikost plexi - v horní poloze se mi nedělá námraza na přilbě a můžu mít lehce pootevřené hledí no a pro mě neocenitelné je motorové sklápění zrcátek - Madison měl šířku 90 a B650 po sklopení 82 takže mám daleko menší problém projet doma mezi autem a zdí při parkování. Takže tak. Sny se mají plnit dokud to jde :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 08:49

No hezkýýý :D vitaj v klube...je nás ako šafránu, všetci kupujú GéWéčka a eLTéčka...a tí menej skúsení OTéčka :lol: :lol:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 12:53

Gratuluji k výběru ! :lol: :lol: :lol:
- má tvůj model již 7 rychlostí a inovovanou přístrojovku ? ( jinak přepínače hodin a km )

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 13:22

Velká gratulace :D

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 13:34

Mirsile připojuji se ke gratulantům a přeji krátkou zimu :)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 16:37

No a pak, že každý burgmana prodává. Sem tam ho i někdo koupí :wink:. Je to velice dobrá volba, moc gratuluji a přeji velkou spokojenost!

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

16 lis 2011, 18:41

mirsil píše:Ahojte, JSEM S VÁMI .... tedy abych to upřesnil samozřejmě jsem se všemi skútrnadšenci bez rozdílu, ale před deseti dny jsem si udělal velkou radost a s vědomím, že čas letí, takže kdy, když ne teď, ve stavu obdivného rozpoložení dovezl domů vraníka od Suzuki - B650 exe L0. Kombinace stavu, původu, ceny, vybavení a vzdálenosti prodávajícího naprosto ideální, tak jsem nezaváhal a teď už mám najeto slastných testovacích 400km kolem komína. Zatím jediným problémem je při zpátečních cestách rozhodnutí přestat kroužit po kraji a zamířit k domovu :wink: Trochu jsem měl při výběru strach z hmotnosti protože jsem zatím proháněl jen strojky do 150kg ,ale ta se opravdu projevuje jenom na místě a dá se na ni zvyknout, jakmile se parník rozjede, tak je jako mávnutím čarovného proutku pryč a spíš se projevuje pozitivně na stabilitě, pohodlí a dobrém pocitu z jízdy. A ostatní ? Jak se říká, na dobré si člověk zvykne velmi rychle. V tomhle chladnějším počasí samozřejmě oceňuji vyhřívání rukojetí, sedla a dostatečnou velikost plexi - v horní poloze se mi nedělá námraza na přilbě a můžu mít lehce pootevřené hledí no a pro mě neocenitelné je motorové sklápění zrcátek - Madison měl šířku 90 a B650 po sklopení 82 takže mám daleko menší problém projet doma mezi autem a zdí při parkování. Takže tak. Sny se mají plnit dokud to jde :wink:

ahoj přeji ti hodně kilometrů bez nehod a hodně málo blbcu na na cestách!!!! :roll:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 lis 2011, 01:38

Díky všem :D . Zůstávám věrný skútrům protože jsou pro mé potřeby ideálním řešením a B650 je mix slušného výkonu, pohodlí, výbavy, praktičnosti, nadčasového vzhledu a pro jeho oblibu i v české kotlině je velkým plusem , že díky mnoha zvídavým a šikovným nadšencům, kteří se o své zkušenosti neváhají podělit s ostatními je jeho údržba či občasný servisní zásah nebo vylepšení přiměřeně snazší :wink:
Tak a teď bych docela rád věděl na jakém štítku je možno vyčíst rok výroby, automaticky jsem předpokládal 2010 protože ve velkém TP je v záznamu o schválení technické způsobilosti vozidla od fy Suzuki uvedeno datum 16.3.2010 což asi nebude rok výroby a jiný údaj jsem nikde v papírech nenašel. Je třeba r.v. zakódován ve VIN kódu ? Nebo třeba určité ročníky mají specifickou výbavu ? Ono na tom sice prd záleží ale pro pořádek :roll: ... a napadlo mě to , když se p@t ptal na tu přístrojovku a počet kvaltů. Tak tedy přístrojovka nevím, jak vypadá starší a nový model a kvaltů mám 6. Myslím, že Miro11 někde psal ty rozdíly ročníků ale už jsem to znovu nenašel a nevzpomínám si jestli tam byl i 2010. Jestli někdo ví tak dík :wink:
Odeslat odpověď