Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
30 zář 2011, 14:24
Ahoj všetci na tomto fóre. Burgman 650 EXE je už asi mesiac a 4 dni doma, doteraz najazdených nejakých 1400 km a páči sa mi to čoraz viac. Už som absolvoval aj prvú prehliadku za sladkých 84 eur.
S motorkou zatiaľ maximálna spokojnosť aj pri mojich skúsenostiach blízko atakujúcich nulu. Dobrý komfort aj keď závislý od stavu ciest, dostačujúci výkon, výborná prepravná kapacita pod sedadlom a v topcase.
Poprosím Vás, starých Burgmanistov, dajte radu, kam s navigáciou?
ďakujem za vaše reakcie.
30 zář 2011, 15:39
Nejlepší je horní okraj palubovky.
01 říj 2011, 14:11
Já mám držák na levém řídítku. Více na
http://www.maxici.cz.
1.jpg
2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 říj 2011, 17:18
Ahoj, vím, že se to tady muselo už několikrát probírat, ale nedá mi to a zeptám se. Chtěl bych postranní kufry na AN650Exe (2011) a nevim, který mám koupit a nevim hlavně jak je tam přidělat. Může někdo prosím poradit popř pomoc při přidělání? Zima je za dveřma a to je prostor pro upgrade mého pekelného stroje
. Díky flaj...
07 říj 2011, 08:09
Držáky na kufry: Ptal jsem se ve Vrbovce ( Suzuki Praha ), dokážou je neoficialně objednat od výrobce z Německa, ukázali mi fotky, je to z nerez plechu, na obrázku vypadají výborně. Cena 4500,- myslím odpovídá. ( taky o nich uvažuji ... )
... Přidělají se zespodu na postraní madla, jsou tam připravené závity a dole zespodu na plast, je tam připravená dírka na Ø 5 mm.
Kufry si dokoupíš jaké budeš chtít.
07 říj 2011, 11:15
Já je mám vyrobené z kulatiny prům.11mm. Uchycení stejné. Je to vyzkoušeno a drží dobře, nikde nic nepraská. Kotevní úchyty jsou koupené u Givi. Barvu si můžeš vybrat jakoukoliv a myslím, že to nevypadá špatně. Myslím, že bych je dokázal vyrobit za nějaké 3 až 3a půl. Záleží na současné ceně kotevní sady. Foto můžu poslat na mail, sem se mi to nějak nedaří. Pavel
09 říj 2011, 19:56
BG650 píše:Já je mám vyrobené z kulatiny prům.11mm. Uchycení stejné. Je to vyzkoušeno a drží dobře, nikde nic nepraská. Kotevní úchyty jsou koupené u Givi. Barvu si můžeš vybrat jakoukoliv a myslím, že to nevypadá špatně. Myslím, že bych je dokázal vyrobit za nějaké 3 až 3a půl. Záleží na současné ceně kotevní sady. Foto můžu poslat na mail, sem se mi to nějak nedaří. Pavel
Ahoj,můžu teda požádat o fotky na
flajboj@seznam.cz? Děkuju flaj...
09 říj 2011, 20:28
Osobne se mi vic libi tyto
drzaky a myslim, ze to vyjde i levneji.
16 říj 2011, 06:56
Prosím o radu.
Potřeboval bych poradit jak vyndám blinkr ze zrcátka u B650.Jeden šroub jsem našel (ze zpoda pod krytkou) ale bojím se za to vzít,abych to někde neurval.Musím kvůli tomu odšroubovat celé zrcátko???
Neexistuje na to nějaké video, třeba na youtube?
Já ho nenašel.
Ještě bych se chtěl zeptat,zda se dají vymezit ty vůle na zrcátkách (nahoru,dolu).Zdá se mi,že se mi to tam nějak vaklá
Předem dík za radu
20 říj 2011, 13:09
zdravím ..cíbo prosím radu
když sundám plasty a potom vyndám cvt na b60-k3-
mohu nebo pujde nastartovat samotný motor?-jde mi o to že jsem namontoval diesel zlepšovám a pořád mi to klepe
myslím si že bude příčina v tom malém koloboučku-tisícihranu--v manualu je to položka číslo 18. jde mi o to jestli nezničím jednotku zda vše musí bít zapojené díky prostě mi to klepe a hledám než něco koupím
při volnoběhu za studena je to dost slišet, po zahřátí to není zas tak hrozné
snažím se na to jít vylučovací metodou--pokud cvt bude dole a bude klid tak to bude tisícihranek--ale pokut to bude na opak a bude to dál klepat--tak se bude muset asi půlit motor!!!!!
20 říj 2011, 19:26
Ahoj když sundáš CVTčko a koukneš na ten tisícihran tak určitě poznáš jestli je vymačkanej nebo né .
A motor bez CVTčka jsem nikdy nastartovanej neměl,nedokážu posoudit co to udělá.
No já myslím když už vyndáš CVTčko tak udělej i ložiska a popřípadě i ten tisícihran a určitě ,určitě bude po klepání.
Na půlení motoru zapomeň.
20 říj 2011, 19:31
la-ďas -tak jak s tím blinkrem povedlo se ?
Drží to jen na tom jednom šroubu ,na druhé straně jsou jen takové zoubky jako by pant.
20 říj 2011, 22:37
ciba píše:Ahoj když sundáš CVTčko a koukneš na ten tisícihran tak určitě poznáš jestli je vymačkanej nebo né .
A motor bez CVTčka jsem nikdy nastartovanej neměl,nedokážu posoudit co to udělá.
No já myslím když už vyndáš CVTčko tak udělej i ložiska a popřípadě i ten tisícihran a určitě ,určitě bude po klepání.
Na půlení motoru zapomeň.
ložiska jsem dělal,šroub mám od tebe a pořád to klepe tak musím vyzkoušet všechny variace
21 říj 2011, 17:18
Tak už asi jen ten tisícihran