tak zdravím všechny co to tu sledují a jsou tu často na foru
především bych chtěl moc poděkovat --mistru cíbovi--nebýt jeho rad tak bych asi nejezdil.
jeho cenné rady po telefonu mi byli moc užitečné.
stala se mi na burgmanech myslím ta nejčastější závada co b650 mají--samozřejmě cvt!!!
co se stalo??
mojí asi blbostí jsem si nezkontroloval velice důležitý záhadný zajištovací šroub-na cvt--který jistí polořemenici
je fakt důležité si ho kontrolovat--měl by být zalepený-teda můj názor
lá to neměl a při jízdě se mi záhadně povolil o 3 závity
radím tedy všem co to tu sledují at si to zkontrolují!! najdete ho ze spodu na cvt--a to ani nemusíte sundavat žádný plast!!!!
co vzniklo když se mi to stalo??
tedy celá polořemenice se mi protočila v karteru cvt a tím se mi zadřela do hliníku.
nešlo při jízdě vůbec řadit rychlosti--a ani klasicky plynem přidávat rychlost.
zkrátka řemen nebylo co sevřít a tím pádem prokluzoval. já měl to štěstí že jsem dojel domů--cca 6km--rychlostí 17km za hodku.
to hlavní rozebrat moto--
jen plasty mi trvali sundat 3 hodiny
potom vypustit vodu -sundat chladič--výfuk prakticky vyndat motor protože se musí spustit z rámu cca 15cm
upozornuju že je to pakárna --cvt je nasazeno na 2 tisícihranech-potil sem se u toho jako prase v neckách!!
ale to že to sundáte zdaleka není vyhráno
co rozborka -ten kdo to dělá myslím léta--CÍBA--ví jak na to!!!
já sem se do cvt dostával celý den!!!!!!
nakonec se mi to povedlo ale musel sem volat mistra CÍBU!!!!!
opravdu bez jeho rad bych byl v koncích .
rozdělené kartery
jo ale ta zadřená polořemenice
není pr.... fakt pr.... ji stáhnout z karteru
mě se to povedlo ale zničil sem si zubaté kolo které slouží při řazení----PRŮS..... JAK HOVADO!!!!
SAMOTNÉ KOLO SE NEPRODÁVÁ!!!
spotil sem se jako prase když sem zjistil že polořemenice je celek--a jeho cena 14000kč
nebýt netu tak nevím--ležel sem v něm 2dny a našel sem použitou za cenu 2500kč --hurá aspon něco dobréé
takže obědnal sem si ji --došla v poho--mezitím sem obědnal nový šroub cvt-měl sem i nové ložista -čísla jsou na rajče.net--myslím že jsou to i CÍBOVY fota---zase díky mistrovi
šroub jsem si nechal na hlavě navařit--prodloužit hlavu--následně ji utočit o 3 milimetry.
tam kde šroub funguje jako zajištění tak v to místě jsem to provrtal až k ložisku --na sucho složil upravil šroub aby netlačil na ložisko! no a ted vyměnit ložiska--i když to taky není pr.... tak nám to trvalo zase 3hodky
no složili jsme to a sestavyli --hurá hotovo
konstatuji že celá oprava mi trvala bez čekání hmmm asi 3 dny
pozor ale to jsem ložiska měl předem koupené--při té příležitosti -jsem dal nové ložiska do obou kol--a nové svíčky-oleje chladící kapalinu--
takže mám myslím skoro nové moto!!!
závěrem tedy radím kontrolujte průběžne šroub CVT!!!!
pokud je vše v poho tak si ho nechejte upravyt ---myslím že se stala v japonsku výrobní vada -zminovaný šroub je krátký od výroby --cca 2 milimetry!!!!!
rada koupit nový--cena 177kč--nechat navařit hlavu--a následne utočit o 2 milimetry--jak hlavu tak závit aby dosednul hlouběji kam má!!!
pozor ale musí být moto v klidu nestartovat a tak. jinak se pootočí polořemenice a budete to muset rozebrat!!!
takže až upravím fota na správnou velikost--mimochodem jakou to má mít?? aby ch sem poslal fota? tak je sem vložím-- zatím pic zdraví vás burakpepa--mladá boleslav
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:45, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů