Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

12 kvě 2011, 13:31

Mám podobnou zkušenost jako píšou kluci. Nechá se jezdi v průměru kolem pěti,ale i pod a lehce nad. Počítadlo mi kecá zhruba 0,2 při nízké spotřebě až po 0,4 při věčí . Dovolenou (Alpy, Chorvatsko) i s kuframa ve dvou jsem jezdi vždy lehce pod 5 l cca 4,8 bo to sice na dálnici vyletí, ale kocháním to pak zase srazíš.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

13 kvě 2011, 07:53

Presne tak Pavle..ten rozdiel medzi skutočnosťou a palubným pc je niekedy aj cez pol litra...inak keď bliká dielik a symbol stojanu..sú v nádrži ešte necelé 3 litre...až keď bliká len symbol stojanu tak je tam 1,5 litra...tam som sa ešte nedostal..na to nemám nervy :lol:
Čo sa mi ale podarí, natankovať vždy 12 litrov prakticky až skoro pod viečko nádrže pri zostatku tých cca 3 litrov... a pokiaľ sa nejazdí po meste a len kochačka tak akčný rádius sa pohybuje 280-300km čo je vcelku slušné kým sa nerozbliká symbol nádrže(rezerva)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

15 kvě 2011, 19:46

tak zdravím všechny co to tu sledují a jsou tu často na foru
především bych chtěl moc poděkovat --mistru cíbovi--nebýt jeho rad tak bych asi nejezdil.
jeho cenné rady po telefonu mi byli moc užitečné.

stala se mi na burgmanech myslím ta nejčastější závada co b650 mají--samozřejmě cvt!!!
co se stalo??
mojí asi blbostí jsem si nezkontroloval velice důležitý záhadný zajištovací šroub-na cvt--který jistí polořemenici
je fakt důležité si ho kontrolovat--měl by být zalepený-teda můj názor
lá to neměl a při jízdě se mi záhadně povolil o 3 závity
radím tedy všem co to tu sledují at si to zkontrolují!! najdete ho ze spodu na cvt--a to ani nemusíte sundavat žádný plast!!!!
co vzniklo když se mi to stalo??
tedy celá polořemenice se mi protočila v karteru cvt a tím se mi zadřela do hliníku.
nešlo při jízdě vůbec řadit rychlosti--a ani klasicky plynem přidávat rychlost.
zkrátka řemen nebylo co sevřít a tím pádem prokluzoval. já měl to štěstí že jsem dojel domů--cca 6km--rychlostí 17km za hodku.

to hlavní rozebrat moto--
jen plasty mi trvali sundat 3 hodiny
potom vypustit vodu -sundat chladič--výfuk prakticky vyndat motor protože se musí spustit z rámu cca 15cm
upozornuju že je to pakárna --cvt je nasazeno na 2 tisícihranech-potil sem se u toho jako prase v neckách!!

ale to že to sundáte zdaleka není vyhráno
co rozborka -ten kdo to dělá myslím léta--CÍBA--ví jak na to!!!
já sem se do cvt dostával celý den!!!!!!
nakonec se mi to povedlo ale musel sem volat mistra CÍBU!!!!!
opravdu bez jeho rad bych byl v koncích .

rozdělené kartery
jo ale ta zadřená polořemenice
není pr.... fakt pr.... ji stáhnout z karteru
mě se to povedlo ale zničil sem si zubaté kolo které slouží při řazení----PRŮS..... JAK HOVADO!!!!
SAMOTNÉ KOLO SE NEPRODÁVÁ!!!

spotil sem se jako prase když sem zjistil že polořemenice je celek--a jeho cena 14000kč
nebýt netu tak nevím--ležel sem v něm 2dny a našel sem použitou za cenu 2500kč --hurá aspon něco dobréé
takže obědnal sem si ji --došla v poho--mezitím sem obědnal nový šroub cvt-měl sem i nové ložista -čísla jsou na rajče.net--myslím že jsou to i CÍBOVY fota---zase díky mistrovi
šroub jsem si nechal na hlavě navařit--prodloužit hlavu--následně ji utočit o 3 milimetry.

tam kde šroub funguje jako zajištění tak v to místě jsem to provrtal až k ložisku --na sucho složil upravil šroub aby netlačil na ložisko! no a ted vyměnit ložiska--i když to taky není pr.... tak nám to trvalo zase 3hodky
no složili jsme to a sestavyli --hurá hotovo

konstatuji že celá oprava mi trvala bez čekání hmmm asi 3 dny
pozor ale to jsem ložiska měl předem koupené--při té příležitosti -jsem dal nové ložiska do obou kol--a nové svíčky-oleje chladící kapalinu--
takže mám myslím skoro nové moto!!!

závěrem tedy radím kontrolujte průběžne šroub CVT!!!!
pokud je vše v poho tak si ho nechejte upravyt ---myslím že se stala v japonsku výrobní vada -zminovaný šroub je krátký od výroby --cca 2 milimetry!!!!!

rada koupit nový--cena 177kč--nechat navařit hlavu--a následne utočit o 2 milimetry--jak hlavu tak závit aby dosednul hlouběji kam má!!!
pozor ale musí být moto v klidu nestartovat a tak. jinak se pootočí polořemenice a budete to muset rozebrat!!!

takže až upravím fota na správnou velikost--mimochodem jakou to má mít?? aby ch sem poslal fota? tak je sem vložím-- zatím pic zdraví vás burakpepa--mladá boleslav
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:45, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 15:14

Ahoj zítra se jedu podívat na http://motorky.bazos.cz/inzerat/9652635 ... 650-EX.php
tak snad to klapne :)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 17:49

A co tenhle:
http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... utive.html

nebo:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuk ... utive.html

nebo Honda 400:
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/18 ... g-abs.html

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 18:00

klimes31
PROSÍM TEN ŠROUB NELEPIT !!!!!!!!!!
jinak při další demontáži budete bez závitu v těle CVT !
a to myslím vážně !

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 18:12

to Funtom: Ten černý je pro mne docela z ruky ale díval jsem se na něj vypadá dobře :) ,ten červený je tady od nás ale tuto barvu nepreferuji :( ,díky za typ,ten co mam vybraný vypadá dobře no ale uvidíme až zítra na místě,jedem s kámošem co do toho trochu vidí.Na co se popřípadě zaměřit a na co kouknout? Díky

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 18:41

To ti musí poradit někdo, kdo ho vlastní. Já ti můžu poradit u Píža. :idea:

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 19:27

to pema: pri kontrole skútra dajte dolu kryt stredového tunelu, uvidíš na motor a hlavu, či náhodou niečo neprelína a pod. Je len na jednej stredovej skrutke a ide dolu ľahko...zospodu klasika žiadne mastné fľaky a tak...inak toho nie je čo vidieť kým to celé nerozkrytuješ.
Pri jazde vyskúšať všetky režimy, automat,manuálne radenie a power..nemali by sa ozývať žiadne podozrivé kovové zvuky a malo by to radiť bez trhania...samozrejme bude počuť "vysoké bzúúúúm" to je v poriadku to preraďuje CVT (mení prevod) inak pri jazde budeš počuť len motor a hvízdavý zvuk to je taktiež v poriadku :)
Ešte pozri na výfukové potrubie či nevykazuje vyššie známky oxidácie-výraznejšia tehlová farba= vyšší nájazd km zvyčajne po 30tis km je potrubie tehlovej farby....vypálené.
A pri týchto km (16tis) už by mala byť min. zadná pneu menená...takže na fore si nájdi ako zistíš rok výroby pneu, je to číslo na strane a pokiaľ je predná povodná, tak ju budeš musieť čoskoro meniť, nakoľko ti budú kmitať riaditká...ďalší finančný výdaj
Čo som si všimol na foto, pravdepodobne ešte nie je prihlásený na českých RZ, takže počítaj že to bude niečo stáť..samozrejme ideál by bol keby predajca mal hotovú STK a český čistopis TP..inak tu rozbehneš diskusiu ako to dostať na české RZ...tot fsio :wink: :D
Podľa mojho skromného názoru je cena premrštená o 15tis korún...K7 idú okolo 120tis, ale je to dané, že už sa sezóna rozbehla a predajcovia sa stažia trhnúť čo najviac, takže ak to to postaví za 130 aj na značky a nebude to mať nejaké výrazné vady...ber to :wink:
Šťastnú ruku a bystré oko pri výbere :D

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 19:34

to Miro11:Díky za cenné rady čím víc člověk ví tím je to lepší.V inzerátu píše první majidel servis suzuki tak předpokládám že je koupený tady.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 19:43

nie je začo...zabudol som podotknúť že cena 120tis na K7 sa týka verzie Executive :) ale ako už bolo napísané je sezóna a ceny vystrelili hore, žeby som predal svoju? :lol:
Moja bola tiež prvý majiteľ a servisovaná ale v Taliansku..na foto je vidieť len malá tabuľka, dosť malá na českú značku...tipoval by som to na slovenskú RZ alebo Taliansko, Francúzsko :D

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 20:24

zkusím kontaktovat prodejce dovoz nechci.V tom případě Ten Liberci http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 ... utive.html ,ale tam se dostanu až 28.5. jestli by ještě byl má sice víc najeto.no uvidíme.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 20:38

No dovoz nemusí byť zákonite nejaká vyrachtaná a nepreverená herka napr. AN 650 Burgman Executive dobrá cena, kopec vychytávok, gelové sedlo, tlmiče Bitubo, xenony..je to blízko Pardubíc, preverený predajca...mohol by som sa tam s Tebou na to mrknúť...prípadne ak chceš niečo bližšie tak tu je AN 650 Burgman od Olomouce ale nie je to Exe, takže bez ABS a elektrických vychytávok..ale zato ČR :)

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 21:05

Moc děkuju .Ten u Pardubic vypadá zajímavě uvidíme jak dopadnu dám vědět,Ale zase pro mne platí termín na takový výlet až v 28.5. jestli tam teda jsou v sobotu.A ještě jednou děkuji.

Re: Burgman 650 - vse o tomto trochu vetsim maxiku

17 kvě 2011, 21:20

ciba píše:klimes31
PROSÍM TEN ŠROUB NELEPIT !!!!!!!!!!
jinak při další demontáži budete bez závitu v těle CVT !
a to myslím vážně !



Cibo, myslíš i v případě použití lepidla na závity. Podle mých zkušeností zase tolik nedrží a nikdy nebyl problém s poničením závitu (ani v hliníku).
Já jsem to teda nezalepil, ale silně o tom uvažuju
Odeslat odpověď