to pema: pri kontrole skútra dajte dolu kryt stredového tunelu, uvidíš na motor a hlavu, či náhodou niečo neprelína a pod. Je len na jednej stredovej skrutke a ide dolu ľahko...zospodu klasika žiadne mastné fľaky a tak...inak toho nie je čo vidieť kým to celé nerozkrytuješ.
Pri jazde vyskúšať všetky režimy, automat,manuálne radenie a power..nemali by sa ozývať žiadne podozrivé kovové zvuky a malo by to radiť bez trhania...samozrejme bude počuť "vysoké bzúúúúm" to je v poriadku to preraďuje CVT (mení prevod) inak pri jazde budeš počuť len motor a hvízdavý zvuk to je taktiež v poriadku
Ešte pozri na výfukové potrubie či nevykazuje vyššie známky oxidácie-výraznejšia tehlová farba= vyšší nájazd km zvyčajne po 30tis km je potrubie tehlovej farby....vypálené.
A pri týchto km (16tis) už by mala byť min. zadná pneu menená...takže na fore si nájdi ako zistíš rok výroby pneu, je to číslo na strane a pokiaľ je predná povodná, tak ju budeš musieť čoskoro meniť, nakoľko ti budú kmitať riaditká...ďalší finančný výdaj
Čo som si všimol na foto, pravdepodobne ešte nie je prihlásený na českých RZ, takže počítaj že to bude niečo stáť..samozrejme ideál by bol keby predajca mal hotovú STK a český čistopis TP..inak tu rozbehneš diskusiu ako to dostať na české RZ...tot fsio
Podľa mojho skromného názoru je cena premrštená o 15tis korún...K7 idú okolo 120tis, ale je to dané, že už sa sezóna rozbehla a predajcovia sa stažia trhnúť čo najviac, takže ak to to postaví za 130 aj na značky a nebude to mať nejaké výrazné vady...ber to
Šťastnú ruku a bystré oko pri výbere