Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 dub 2011, 00:01
taky to stalo poradnej ranec... bylo by za to zachovaly ojety auto...
kdyz mi stal burak na bocnim stojanu do kopce, tak mi ukazal display, ze mam nizkou hladinu oleje, dela vam to taky? pro jistotu na hladinu kouknu
22 dub 2011, 05:48
No obcas se to stavalo i mne, ale to uz byla prvni znamka, ze je treba olej dolit.
22 dub 2011, 10:43
tak jsem zkontroloval olej, merka je (po celonocnim stani na centralnim stojanu) presne uprostred
22 dub 2011, 11:30
správnosť množstva oleja u B650 sa meria cca 10 min po odstavení motoru a v polohe obidva kolesá na zemi... vtedy musí byť hladina oleja medzi dolnou a hornou ryskou v okienku..ideál ak to niekto drží a druhý zkontroluje..inak je to skoro nemožné..držať Burga jednou rukou a ešte sa ohnúť k okienku
22 dub 2011, 20:45
Olej neřeš, já si myslím, že stejně budeš dolejvat. Třeba mě když se rozsvítí hladina, tak už v tom konrolnim kolečku je dávno sucho. Za těch 6000km doleju cca litr oleje, možná i víc
22 dub 2011, 22:50
Na STK mi objevili minimální funkci ruční brzdy....tak jsem zkusil na brzdiči zadního kola povolit zajišťovací šroub táhla s lankem a myslel, že se mi podaří nastavit novou polohu....ale ani náhodou. Tak jsem znova utáhl(ted už nejde brzda ruční vůbec) a nevím jak na to. Určitě je tady plno šikovnějších a někdo mi poradí...Díky předem
EDIT Foky - sloučeno do obecné diskuze o B650
22 dub 2011, 23:39
zdarec pánové burgmanisti
zase nějaký ten problém
neví te tu někdo čísla a velikosti ložisek a gufer do předního kola u b650? rok 03?
zdá se mi totiž že mi to v předním kole trochu dře--a když vyzvednu moto heverem tak po roztočení kola v ložisku nějak rachtá! rád bych tedy koupil ložiska a pak se vrhnul na výměnu.
origo do suzuky nejdu, mám špatné zkušenosti. kousek co bydlím tak mám specialku na ložiska-- vše seženou-do cvt už ložiska dodali ale to jsem měl čísla od mistra CÍBY!!
tak tedy kdo má čísla ložisek a gufer do předního kola tak prosím dejte mi info sem nebo soukromě na mého emila.
klimes3@seznam.cz zdarec burakpepa--díky
23 dub 2011, 09:55
Zadní kolo - 6204 2RSH 2ks.,gufero 28.47.7
přední kolo - 6203 2RSH 2ks.,gufero 22.40.7 a 24.40.7
30 dub 2011, 14:13
Zdravím všechny příznivce Burgmánka. Dlouho jsem to tu pročítal a musím se přiznat, že několik příspěvků mně celkem odrazovalo od koupě tohoto stroje. Protože jsem pouze obyčejný šofér nákladního auta tak nemám moc financí na zbyt. I tak jsem, ale nakonec neodolal a koupil Suzuki Burgman 650 r.v. 2002 dovezeného jak jinak než z Itálie
za 59000,- kč. Poučen několika radama od zkušenějších tady na foru jsem dával pozor hlavně na chod motoru a sledoval jestli z motorky nelezou prapodivné zvuky. Neshledal jsem nic co by mně odradilo od koupě a tak jsem složil zálohu a v úterý jsi ho jdu převzít. Do teď jsem honil nějakou tu jawu 350, MZ-250 a poslední rok a půl Yamahu Virágo 535. Po usednutí na Burgmánka jsem neodolal, protože je to nesrovnatelné, prostě láska na dlouhou dobu. Motorka má lehké kosmetické vady, prasklé sklíčko předního blikače a lehce poškozen plast kam se dávají nohy. Poslední 2 závady mně přislíbil dovozce, že opraví. Je mi jasné, že stav tachometru nemá cenu řešit neboť je tam 29000 km. Celkovej technickej stav se zdá v normně, brzdové kotouče nemají náznak velkého opotřebení a žádné klepání ani pištění a jiné zvuky se neozvaly. I přes to, ale jsem si zcela jist, že mně bude čekat ještě nějaká ta práce a postupné investice, při koupy auta nebo motorky staršího ročníku s tím člověk prostě musí počítat. Jsem rád, že jsem tu našel příznivce této značky a děkuji všem za rady k nezaplacení. Doufám, že mezi vás zapadnu a že mně tu přijmete. Jsem z Kladna jmenuju se David a je mi 40. Tak pro začátek ode mně asi vše a přeji všem dobrou stopu.
02 kvě 2011, 14:05
Zdravím vsechny a měl bych takovej menší dotaz
kde lze nechat vyrobit novej spinaci klicek?Klíčník u nás už mně vyhnal když jich 5 zničil
a já už jeden ulomil a druhej má namále
.Předem dík za odpověd.
02 kvě 2011, 23:07
jo jo to bych taky potřeboval vědět--hlavně bych si tam i zajel--na béčku,a na počkání nechal vyrobit! dejte sem někdo info--i s otevíračkou-- díkes burakpepa
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
02 kvě 2011, 23:24
To ti nikdo neudělá. Teda rozhodně né, pokud nemáš štítek s kódem.
Každá dvojice klíčku u nového skútra je opatřená ještě štítkem s číslem třeba A1054, které určuje přesnou sérii klíčku.
Nevím jestli máte ty klíčky s imobilizérem, ale ten novej klíč se zamykáním krytu spínačky udělat bez štítku nelze.
Lze udělat klíč a nakódovat ho, ale nepujde ti odemykat kryt spínačky v případě, že ti ho nějakej vtipálek zamkne.
Zamknout ta spínačka jde totiž všemi šestihrany, ale odemknout jde pouze tím jedním specifickým.
V tom šestihranu v klíčku jsou v rúzných polohách rozmístěné magnety, které ti při dotyku s tou plochou povolí odemknout tu klapku dírky pro klíček.
Když objednáš klíč od jiného člověka, magnety budou v jiné poloze a tento "detail" nebude funkční.
U Suzuki lze objednat syrový klíček za cca 1100,-. Pak cca 100,- broušení a pak hodina práce v Suzuki při kódování do ŘJ.
Máš dvě možnosti:
1) Budeš hledat mezi kolegy s B650 vrácnou shodu v šestihranech a když bude mít ještě ten štítek s kódem klíčku, máš vyhráno.
2) Prostě si od někoho s B650 (ideálně stejného roku) opíšeš jakýkoliv kód klíčku a zavoláš do suzuki, že ho chceš, ale nechceš brousit. Jim přijde klíč, který si ty necháš vybrousit a pak u nich nakódovat.
Přesně takhle jsem to řešil i já u B400. Grinč mi dal kód jeho klíčku a já to podle toho objednal. Je lepší mít "nějaký" náhradní klíček, než pak koukat na skútra bez jediného klíčku, protože jak stratíš všechny klíčky, tak je to pak za strašnej ranec (nová sada klíčků a všech zámků na B650 K3 stojí cca 8-9000Kč). S tímto "jiným" klíčkem půjde normálně nastartovat atd, ale nesmíš si zamknout šestihranem kryt spínačky, nebo musíš ty magnety v tom mechanismu třeba zalepit. Půjde sice ta klapka zamknout i odemknout každým šestihranem, ale budeš mít jistotu, že na to někde 1000km od domova nezapomeneš.
03 kvě 2011, 08:40
foky: díky za vyčerpávající odpověd která mně moc nepotěšila
,holt se budu muset rozhlédnout a objednat klíček od suzuki.Ja uz mám právě měnenej zámek spínačky (původní klíčky zůstaly) a právě to dělá problém-stáčí klíček do vrtule a ten se láme.Jinak díky moc za odpověd.
03 kvě 2011, 17:57
Hele jakej máš model Buráka ?,bez toho čipu to je jednodušší.