sraldo rýny píše:To bych nebyl ani já, abych nehledal mouchy. Jsem věčný pochybovač. Poměr cena výkon se jeví u ojetých Kymců nejlépe. Už jsem vybíral jen mezi Xmaxem a Forzou než jsem objevil Kymca. Ale kilo se mi za to dávat nechce. Asi počkám až bude něco lákového v rozumné vzdálenosti.
=====
Rozhodně je dobré vědět plusy a mínusy toho, co za nějaké peníze kupuji. Nejen síla jména značky, ale poměr cena výkon a dostupnost servisu. Jako u aut - ojetina od prvního majitele je optimum. Já jezdím jako druhý skútr DT 350, koupě individuální dovoz z Německa (2 roky a 6 tis, km cena myslím 96 tisíc) ale toho sraní okolo
a bez záruky . Pokud zvolíš Xtown poptej se ve více servisech (prodejcích) co vidí za rozdíly s Downtonem .. abys věděl o co jsi ošizen
. Špatná volba to nebude. Krom toho Xtown inzerují v akci ... asi moc obchodně nejde, protože je přímé srovnání s DT a nejsou vidět jasné rozdíly.
Záleží na tvé představě - typ jízd, sólo - ve dvou, kufr, ochrana řidiče, posez, funkce origo plexi, .... třeba dle mne starý model DT měl plexi super - New Downtown má plexi nízké a fučí mi do půl přilby ... úspěšně řešeno deflektorem za 700,-.
Ze sortimenntu Kymca vidím jako základní model pro město a vesnici Agility, lepší model People (i pro dva v 3-stovce, ale ta není v Evropě k mání), Downtown 350 cestovní pro dva., Grand Dink 300 s rovnou podlahou (jen v Německu).
Jak se říká ... za peníze v Praze dům.
Vybírej porovnávej a vyber si sám ... já ti do toho nebudu kecat ... nevím co chceš !