Max rossi asi tak nechci bejt za rejpala ja jsem chvilku x max 300 mel ale tohhle asi ne i kdyz uz jsem tady vzpomel mou vahu 90 kg a to si myslim ze to rozhodne spatne nejelo to fakt ne ale 160?sice teda tacho no to ten soudruh ma 60kg aji sbotana a nebo tam byl kopec 12% nic proti ale kdyz uz jsme u te maximalky tak jsem stoho dostal tak max 150dlooooha rovinka a to nesmelo ani fouknout
Pánové díky za příspěvky a Váš čas. Jsem ve stavu, kdy dávám na prodej své PCX 150. Po třech letech nalítáno něco přes 40.000 km. Naprostá spokojenost. Odjizdim na delší dobu do zahraničí, tak nový kousek bude na příští sezónu. Byl jsem navštívit prodejce Yamaha - sedel jsem na x-max 300-dojmy rozporuplne, přístup prodejce také. Byl jsem v Kawasaki- ty samé poznatky, jen ten stroj má hrozný plasty (J300), Kymco měli pouze x-city 300-velmi pohodlné, ale servisní intervaly po 5000km.Tose mi zda málo, a maximalka jen 115km/h. Na spotřebu 4l nic moc. Pak tam měli 400 - moc peněz, atd. DownTowna neměli. Kromě posledního jmenovaného jsem všechny vyřadil z výběru. Počkám tedy na zimu, co přinese. Bude i více zkušeností s Forzou-ta zůstává zatím favoritem-ještě jsem na ni neseděl. Nechci násilně uzavřít téma, tak klidně pokračujte v názorech a zkušenostech. Mate jiný stroj, který by jste navrhli? Zkusím si sednout i na SYM. Tak uvidíme....
X-Town a Downtown ma skoro identicky posed. Rozdiel je v motoroch. Kawasaki J je v skutocnosti Downtown malovany pre Kawu a drahsi asi o 100€. Jeho rychlost urcite nebude 115 km/h ked 125 tka ma oficialne 110 km/h. Od Sym skus Maxsym 400 alebo Cruisym 300. Prvy je slusna lodka druhy zas pekny strojcek s motorom ako ma Forza ale silnejsi. Tusim oba stroje maju servisny interval 5 000km.
Vím ze KAWA je KYMCO , ale jen podvozek, zbytek (plasty) je jejich - možná proto ty plasty je hrůza. Omlouvám se uživatelům, ale sázel jsem trochu na ni a nevyšlo mi to (jsem jako zklamaný milenec), trochu me rozhodil i přístup ve firmě.
Kymco ma plasty nedokonale oproti japoncom. Sklada aj tu Kawu J uplne celu. Kawu som podrobne neskumal tak neviem ci je horsia ako Kymco. Ale ak su plasty rovnako kvalitne, tak niet sa coho bat. Na mojom Downtowne mam najazdenych necelych 23 tisic a ziaden problem s plastom. Nehrka nevrzha nedroly sa. Ma velmi tenku vrstvu laku tak sa skrabanec neda rozlestit. To je asi jediny problem. Novy stroj mam Maxsym 400 a ten mi pride prave na dokonalost licovania trosku horsi. Nema blatnik na zadnom kolese co ma prekvapilo. Ale zas ani Forza 300 ho nema. ABS je na Syme citlivejsi, mozno je to asi aj dan za vahu (224 kg a DT ma iba 174 kg). Vyrazne nieco zle som na nom nenasiel. Mam na nom najazdene zatial iba 2500 km.
Zdravím, rád bych koupil nový skútr a proto poprosil o radu při výběru z těchto dvou. V jedné stopě jsem nebyl již cca. 30 let. Mám 175 cm 70kg i s botama a k tomu i odpovídající ne-sílu. Skútr míním používat na pravidelné dojíždění do práce (Praha), jízdu na chalupu (50km dálnice) a snad i výlety po ČR. Z 80% budu nejspíš jezdit sám. Oba dva skútry krátce vyzkoušeny – vyhovují. Snad z Hondy lepší došlap a pocit stability při zastavení. Z Yamahy dosáhnu tak napůl (má širší sedlo). Je možné, že to jen zvykem a těmi 30lety co jsem na ničem neseděl. Budu rád za vaše postřehy a názory.... Díky moc
Z těch dvou ... No, jak se to vezme... (ani jeden není vyloženě špatný) Asi úplně nejlépe X max 400, pokud máš papíry na 3kilo, proč nevzít rovnou 4kilo...
Mam taky pocit, ze honda bude papat menej benzinu ako xmax 300 alebo 400 vka. Pri vybere medzi tymito strojmi je to len o pocite co lepsie sedi danemu cloveku.
Třeba proto, že je to léty prověřený motor se skvělou spotřebou a skvělými jízdními výkony. Pokud by nebyla dnes jiná možnost ( SWT je prostě dvouválec, ze staré dobré školy), tak by jsem jistě spolu s Radkem šáhl po 4kilovém X maxu. Já ten motor měl v YP 400 (Majesty) a na jednobuch je to výborná a trvanlivá volba. (dlouhodobou spotřebu, když už jí tady řešíte jsem měl 3,5L/100km.) Každopádně jak jsem říkal obě 3stovky budou dostačující, já by jsem kupoval "zánovního" , lehce jetého Maxe, takže rozdíl v ceně by byl zanedbatelný.
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání
Re: Srovnání FORZA-Xmax-Xtown
10 kvě 2019, 12:18
Asi bych si v první řadě ujasnil nakolik chci jezdit ve dvou, nebo nakolik předpokládáš ježdění ve dvou. Protože jestli vás to chytne, vydrží vám tříkilo tak cca sezonu...Je to opravdu velký rozdíl jezdit sám a ve dvou lidech.