No, já s tím jezdil v pohodě ve dvou...třeba Praha-Český Krumlov.... nemám srovnání s jednostopýma, neb nemám řidičák na motorku a jel jsem jen 125ky... Každopádně předpokládám, že každý majitel velmi záhy dojde k závěru, že by to chtělo pár koníků a Newtometrů navíc.... hlavně pro bezpečný předjíždění... já jel maximálně tak 130 dle navigace na dálnici z kopce, kde už to jde do červenýho...... myslím, že i na zajetí motoru je to občas dobře

Co se týká tuningu, všichni servisáci ( Praha, Teplice, Cerhovice) se dušujou, že na to nic na trhu není, že se musí čekat, až to v Německu, nebo Itálii nějaký výrobce začne...údajně by se tam vešlo nejmíň čtyřkilo.... program na palivovou mapu nikdo nemá, nikdo nezná nikoho, kdo by zkoušel vejfuk, nebo tak... já si tam nechal dát 19g válečky a nad to jde lépe do otáček, ale spíš placeboefekt:)
zkoušel jsem to francouzský forum o berdy a nic jsem tam kloudného ( pomocí přkladače) nevyčet

kdyžby měl kdokoli typ, podělte se, já samzřejmě taky... ten víkon je asi jediný, co mně na Qadru štve...