Trošku tápu ve Tvém dotazu.Sám máš (teda alespoň podle toho co máš v profilu napsáno)skůtr a ptáš se trošku divně.No jestli chceš kupovat GP čko,tak máš navíc samozřejmě řetěz.Jestli je utahanej,jak je na tom řetězovka.Na rozetě jsou články volný,nebo sedí pevně?Tlumiče.Předky-houpe se to,nebo jen sednou?Zadky.Má to monotrack.To zjistíš,když někdo bude houpat zadkem.Houpe se to?Špatný.Na kolik je nastavená pružina?Má to oskákaný gumy?Problém.Uložení předních šavlí,vůle na kyvce.Jak jsou sjetý kotouče?Moc?Možná někdo moc brzdil.To znamená převážně městský provoz.Jinak se brzdí motorem.Výměna olejových náplní je samozřejmost,totéž filtry.Olej a vzduch.Jak je na tom spojka?To poznáš po zahřátí a nějaký jízdě.Bleje to olej do výfuku?No taky problém.Je to utahaný.Brzdovou kapalinu taky vyměnit,protože se na to většinou kašle.Kontrola chladící kapaliny taky nutnost.
Jestli Ti můžu dát radu.Někde si sežeň manuál ať o tom něco víš a nezíráš na to jak vrána.Nauč se to jak abecedu. Pak si zajeď na něco,co se Ti líbí a toho co Ti bude motorku prodávat rozeber tak,že Ti buď sleví,nebo vykopne jako rejpala