Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 04 črc 2013, 14:42

Tak třeba se někdo objeví a objasní nám to. :lol:
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 04 črc 2013, 19:59

Tak jsem dnes po chvilkách doleštil plexi. Smirgl 1000 2ks,voda - cca hoďka, šmirgl 1500 1ks, voda - cca 20 min, šmirgl 2000 1/2 ks, voda - 20 min. Pak flefa a filc na suchý zip, zelená pasta - cca 20 mi, a nakonec hadrový kotouč v čelní brusce (cigáro) a finiš pasta. Výsledek docela ujde.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

PIaggio x9 - jízní vlastnosti

Příspěvekod llladys » 05 črc 2013, 18:11

zdarec, při jízdě přes podélný spoj asfaltu, který není úplně spojený, mi to jakoby zaplave, je to normální? dík
llladys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 02 črc 2012, 09:56

Re: PIaggio x9 - jízní vlastnosti

Příspěvekod oldik » 05 črc 2013, 18:15

Jo, jízdní vlastnosti stojí za hovno. Oproti klasické motce totálně, ale už jsem si zvyknul a neměnil bych. I v zatáčce na nerovnosti se docela dost zavlní. Chce to hladkej asfalt a pak je to senzace.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 06 črc 2013, 07:27

Záleží taky hodně na pneu.Na předchozích pneu byly jízdní vlastnosti a ovladatelnost celkem na dobré úrovni, ale po koupi Mischelinů to šlo o 70% dolů, a každá nerovnost je znát zavlněním apod.Bohužel.
Ale jak píše Olda, je to o zvyku :wink: a taky bych neměnil.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 06 črc 2013, 17:03

Tak budu nedobrovolným zpravodajem o zaměnitelnosti plastů. Synovec to chtěl zkusit a položil mě to na bok. Prej na skutr je to dost silný :-) Dám vědět jak to dopadlo. ;-)
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 06 črc 2013, 19:50

Nikdy, nikdy se motorka nepůjčuje. Fakt nikdy. Já to razím už od 15 let a zatím jsem necouvnul ani řediteli firmy kde pracuju. A že tlačil. Nevysvětluju, nekomentuju, prostě mi to nedělá dobře, když na tom vidím někoho jinýho. A od loni jsem přidal pravidlo, klíčky ze zapalování ven, když si chce někdo aspoň sednout.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 06 črc 2013, 21:27

Já vím Oldíku, taky mě to nedělalo dobře, ale je to fajn kluk a svou Hondu Deauville mě taky kdysi bez řečí půjčil. Postavil se k tomu jako chlap a hned dal slušnou zálohu na opravu. Beru to s humorem (protože kromě odřenin mu nic není) a jako příležitost k hloubkovému seznámení se strojem. :D ... Jo, kluci nahoře, taky se mě to zavlní při podélné nerovnosti, nebo při vjetí do vyjeté koleje, Poprvý ve mě slušně hrklo.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 06 črc 2013, 21:37

BTW, neporadíte někdo, kde sehnat levý nášlap a spodní vanu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 06 črc 2013, 22:14

Levý nášlap se dá koupit na scootland za 1680 kč a jestli si myslí,že na scotter je to slabý tak by mě zajímalo na čem jezdil,že je to silnější.Myslím tím scoter ne motorku.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 06 črc 2013, 22:17

omlouvám se špatně jsem přečetl příspěvek o tom silnoslabím storji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 06 črc 2013, 22:19

všechno scootland. Bacha na prázdniny, můžeš docela dlouho čekat. Koupil jsem nášlap z bouračky, ušetřil 500,- a nevyplatilo se. Zkus poptat i ofiko zastoupení na ceny, někdy můžou být lepší, ale dodací doba bude možná ještě horší.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 06 črc 2013, 22:30

Spodni vanu jsem kupoval novou v Motoprestige za 600,- nekdy pred 3 roky. Dodaci lhuta standardni ital - cca 3-4 tydny z kterych kvuli prazdninam bylo tydnu 6.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 06 črc 2013, 22:30

Do scootlandu jsem poslal poptávku. Myslíte, že ten nášlap z Eva bude pasovat? No, asi to prubnu a pak dám reference o zaměnitelnosti plastů. :D ... Na skútru jel poprvý, :( Dík za tip na Motoprestige, na ty jsem nevzpoměl.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 06 črc 2013, 22:50

Krome modelu Evo a rocniku je take treba si dat bacha na barvu. Vsechny ty nelakovane plasty dle info Motoprestige se delaji ve svetle sede a tmave sede (az cerne) barve. Pouzite dily maji treba na skutrvrakoviste.cz.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron