Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

29 čer 2013, 18:40

jen to bude furt relativně studený a mohl by se ti objevovat benzín v oleji což je u těhlech motorů
neduh když odejde termostat tak že je furt otevřený (opak tvého problému) tak je možnost že se ti objeví
v oleji benzín myslím že se to hojně řešilo v témati Aprilie Atlantic 500 (stejnej motor).
Není to na výměnu spojky to je další neduh někdo to řeší zabodováním COčkem někdo to nechá cinkat
(pokud bys to bodnul pak bys to musel při výměně paken odbrousit).Jedině to skusit něčím vymezit ale to bude
dost složitý nenapadá mě materiál guma tam dlouho nevydrží (teplota je tam dost velká) a aby se to
nekřížilo či nedrhlo o pakny.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

29 čer 2013, 19:33

Zítra bych se mohl stavit na chvíli,jestli chceš. Napiš mi do sz adresu a telefon.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

29 čer 2013, 20:05

Ono ta spojka cinka fakt strasne moc ... takze asi zajedu za nekdym kdo mi tam udela ty bodovy svary :) jinak moc diky za rady :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 črc 2013, 11:57

Jezdit bez termostatu je nesmysl.Kup nový!!
Pokud budeš jezdit bez termostatu a zejména kratší trasy nebo za chladnějšího počasí tzn. 12°C a míň, , začne ti přibývat olej, protože jak to bude studený pořád, bude ti do oleje protékat benzín, tím pádem se bude hůř mazat motor, a tím pádem ho brzo zkur.víš.

Kup nový termostat, 1800,- je ranec, ale s tím nic nenaděláš.Taky jsem ho letos musel koupit :roll:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 črc 2013, 17:16

Už jsem odhalil původce onoho syčení. Kladka. Dnes mi to dělalo taky a mokro nebylo. Pak jsem to několikrát zopakoval a zaposlouchal se a je to ono. Jak to budu rozdělávat, demontuju i tuto věc a podrobím průzkumu. :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 črc 2013, 18:41

No 3 tydny bez termostatu to bude muset vydrzet :) ta dodaci lhuta me znici :) .... ted by melo byt teplo ale jak rikas za chladnejsiho pocasi bych to asi neriskoval :) .... uvidim jaka bude teplota chladici kapaliny jak budu jezit, kdyz bude hodne mala tak se na to vykaslu a fakt si radsi pockam ...

Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 črc 2013, 22:09

Replikátore, a co tohle? Levnější a skladem :wink: http://www.scootershop.cz/7-dily-motoru ... stava.html

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 črc 2013, 23:35

Parada :) maj to skladem a jeste o 300 levnejsi ;) moc diky

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 09:46

Já jsem kupoval na jaře orig. termostat (na Evo) za 950Kč v MotoPrestige a taky ho měli skladem.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 09:49

Kdybych mel Evo tak me to taky vyjde levnejic :( bhouzel na rok 00-02 stoji tech 1500 :(

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 11:42

Pánové, zejména ti, kterří jste měnili termostat kvůli benzínu v oleji, kolik Vám to hřálo před výměnou a po výměně termostatu? Já mám teplotu při pojížďkách po městě kousek pod půlou bílého pole a při jízdě mimo město tak na mezi 2. a 3. dílkem v bílé. Dnes ráno při 14°C se teplota držela na rozhraní mezi modrou a bílou. Oleje nepřibývá (aspoň nepozoruju), ale je v něm lehce cítit benzín. Má cenu měnit termostat, nebo shánět reději kdo přehraje palivové mapy?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 12:11

No ja mel ve meste nad pulkou bilyho pole ... spis k cervenymu a mimo mesto v pulce az trochu nad pulkou bileho pole ... pak dam vedet jakou teplotu budu mit po vymene toho termostatu :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 12:15

No, nejsem si úplně jist, jestli ty Tvoje teploty jsou to pravé co bych tam měl mít :D

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 12:58

Dej nový termostat a nebo nejdřív to zkus odvzdušnit.Měl jsem to samý a po výměně termostatu vše ok. Pochvilce se ohřeje do půlky bílého pole a drží.jen při velkých kolonách a nebo na stojánku a dlouho zapnutém motoru se ohřeje k červenému poli a zapne větrák.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 črc 2013, 13:47

Taky jsem si rikal ze ty moje teploty tesne pred KO termostatem nejsou to pravy orechovy :D
Odeslat odpověď