Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod mirsil » 21 čer 2013, 06:40

Gratuluji k novému přírůstku v garáži a přeji hodně pohodových kilometrů :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod jarous » 21 čer 2013, 21:40

Mohu mit dotazek zda nekdo pouziva interkom origo zkousel jsem ho na skutrsnure a neni nic slyset ,diky
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 21 čer 2013, 22:17

Jako vůbec nic nebylo slyšet?Nebo jen šum, nebo jak?
Máš origo sluchátka ke skútru?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod jarous » 22 čer 2013, 20:59

Jen sum je slyset a sluchatka mam origo .Pritom radio je slyset dobre
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 22 čer 2013, 21:38

Možná nějaká chyba ve spárování, nemám s tím zkušennost.Možná se sluchátka musí připojit před otočením klíčku, když naskakují na displayi ty přilby atd.Jinak fakt nevím.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod jarous » 22 čer 2013, 21:58

Tobe funguje interkom normalne

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 23 čer 2013, 17:51

Já interkom nepoužívám, ale v manualu je myslím napsano co a jak s interkomem.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 23 čer 2013, 20:43

Mirsil: dík, v pondělí už snad bude i mít značku :-)

Pánové, origoš sluchátka jste měli, nebo se dají i někde splašit? Někde se tu řešil nestandardní rozměr jack konektoru, ale já tam mám nějaký speciál se čtyřma pinama. Asi se to nějak pokusím překopat na jacky. Nemohli byste sem hodit fotku těch origoš sluchátek?
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 23 čer 2013, 21:29

Dotaz na zajímavý průvodní jev nemající souvislost s funkcí a jízdou. Dneska jsem si s manželkou zajistil hlídání potomků a střihnul 293km, Brno, Rakousko, Slovensko, Brno. Relativně teplo, moto naložený blbostma a jenom my dva vážíme v hadrech 200kg. Po projíždění asfaltek mezi vinicemi (na hranici záběru spojky) jsem si po zastavení všimnul syčivého zvuku zezadu. Říkám, je to v prd... píchli jsme a už jsem vytahoval opravný sprej. Po cca 10-15s syčení přestalo a guma v cajku. Pak jsem zkusmo dal skůtru v kopcích ceres a pak rychle zastavil. Syčí cosi z prostoru variátoru. nedokážu ani logicky odvodit, co by to mohlo být. Zvuk bych přirovnal k papiňáku, ale souvisle bez přerušování a je to docela hlasité. Pořád mapuju, co by to mohlo být, protože tam žádná kapalina není. ??? Nějaký tip? co syčí když se přehřeje a není to kapalina. Chladící směs a teplota motoru na teloměru v pořádku, ventilátor nezapínal. Max bylo lehce nad půlkou.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 24 čer 2013, 03:11

To by mě teda zajímalo.Tak zkus sundat dekl varia, a skouknout to, třeba bude něco vidět.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 24 čer 2013, 08:31

Protože to na jízdu nemá vliv, rozdělávat to budu až za 3000km. jinak jsme lehce zmokli, ale opravdu lehce cca 60-70km před tím, než jsem si toho všimnul. Že by někde zůstala voda, třeba v tom molitanu na deklu varecu. Fakt zajímavý.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 24 čer 2013, 14:07

ahoj, prosím opět o radu. po jízdě při odstavení skutru se po chvíli pod ním objeví mokrá skvrna. nejspíš chladicí kapalina . tu jsem před Šňůroú dolil a asi přelil . nevidím totiž v nádobce žádnou rysku . může to být tím? vody vytéká různé množství. někdy pár kapek, jindy je flek pořádnej.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 24 čer 2013, 14:30

Hrdlo chladiče pokračuje trubkou napůl podélně řízlou. Před koncem řezu k víčku by měla být hladina. Prostě bys mě pořád vidět ten řez.
Jinak doporučuju rozhodit pravou stranu vč. nášlapu a omrknout napojení hadice na chladič. V tomto místě se nášlap téměř dotýká nebo úplně dotýká napojení hadice na chladič. Já musel po čase přidat ještě jeden utahovací plechový pásek a je klid. Ono ti to teče do plastové vany a pak ven, takže zvenku poznáš houbeles.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 27 čer 2013, 20:39

Při kontrole skutříka po koupi jsem měnil oleje a samozřejmě taky nahléhl na převody. Skrývá se tam oboustranně ozubený řemen, ktereý jsem na netu našel jen v rozměru 1036*16*28,7 http://www.scooter-tuning.cz/remen-malossi-x-500 podle roku výroby by na něm ale měl být řemen 27,7x1011 http://www.scootershop.cz/2722-remen-va ... -0760.html tedy kratší. Selským rozumem bych řekl, že při rozjezdech bude delší řemen způsobovat, že přední řemenice bude větší, protože ji delší řemen neroztáhne a naopak při vyšších rychlostech se řemenice spojky neroztáhne taky až tak jak by měla a při stejných otáčkách motoru pojede stroj pomaleji. Řemen je ve slušném stavu a já uvažuju, jestli stojí za to ho měnit. Nejsem závodník, spíše kochač, ale popravdě řečeno, jízda kolem 30 km/hod je opravdu na malých otáčkách a se slušnými vibracemi. Máte někdo nějaký názor, případně zkušenost?
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod replicator » 28 čer 2013, 22:06

Zdravim :) jsem novym majitelem tohoho skutru. Po 14 dnech jezdeni me skutr dneska nechal na ceste .... zacal se prehrivat z niceho nic ... teplota vyleze na cca 3 kolonku pred cervenou a tam sepne vetrak ... a teplota stale leze az na cervenou a vetrak stale jede.... pri jizde se teplota dostala na 2 kolonku cervene a uz ze zatky zacala kapat kapalina, tak jsem radsi zastavil a nechal vychladit ... pak me to hned zase vylezlo do cervenych poli .... nejake rady cim by to mohlo byt? Vetrak spina tak jak ma .... chladic zasrany neni ... nikde z toho netece a kapaliny je dost .. Prosim nejake rady cim by to mohlo byt. dekuji :)
Fichtl, Simson, Hero puch 50, Honda NSR 125, Jawa Dandy, Aprilia Leonardo 150, Honda Foresight 250, Yuki CSR 250, Piaggio X9 500 :)
Uživatelský avatar
replicator

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 12 dub 2011, 19:06
Bydliště: Nymburk
Skútr / moto: Piaggio x9 500 Evo

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron