05 čer 2013, 21:59
05 čer 2013, 22:10
05 čer 2013, 22:35
05 čer 2013, 22:44
11 čer 2013, 12:35
vikous píše:MilosVee píše:Zdarec, neřešil jste někdo benzín v oleji?Asi před měsícem jsem měnil olej a filtr, a olej nalil po horní rysku na měrce.Od té doby najeto cca 200km.
Dneska jsem se nudil, tak jsem v garáži koukl na olej, a ejhle, oleje tam bylo nějak moc, a je cítit benzínem.
Odsál jsem ho hadičkou a stříkačkou cca 1dcl.
někde jsem četl, že by byl v háji termostat?S ohříváním skútru nemám žádný problémy, v tomhle počasí se ohřeje během 5ti minut, volnoběh je normální.
Už loni byl olej cítit benzínem, ale nepřibýval, tak jsem to neřešil.
Ahoj, řeším stejný problém.
Skůtr jsem koupil v zimě. Po výměně oleje a najetých cca 200km jsem kontroloval hladinu a bylo tam o 1dcl oleje více. Jestli je olej cítit benzínem nedokážu říct, očuchával jsem olej z auta, z bratrancova endura a každej smrděl jinak, ale benzín jsem tam necítil.
Skůtr se mi i ±5°C ohřál tak, že ručka byla v polovině stupnice. Na základě pročtení všech možných fór to opravdu vypadá na termostat. Tak trochu jsem s tím při koupi skůtru počítal. Takže termostat jsem už objednal, až přijde tak vypustím vodu a pustím se do výměny.
BTW: na http://www.x9ownersclub.co.uk/forum/index.php?topic=22751.0 jsem se dozvěděl, že vlivem přítomnosti benzínu v oleji křehne plastové kolo olejové pumpy a, že do výměny termostatu a oleje už nemám jezdit . Olej mám prý vypustit ihned. Když si představím jak dlouho tam ten olej s (asi) benzínem byl před tím, tak se divím, že to ještě jezdí.
11 čer 2013, 21:58
11 čer 2013, 22:25
13 čer 2013, 21:10
14 čer 2013, 08:54
14 čer 2013, 09:52
14 čer 2013, 15:28
15 čer 2013, 19:57
15 čer 2013, 20:12
15 čer 2013, 23:13
20 čer 2013, 07:19