Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

01 čer 2013, 23:39

vždyt to je ta hlavní kterou jsme tu už několikrát psali a podle toho co jsi psal v 19:47 je zkontrolovaná

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 00:07

to jsem měl na myslí tu jsem70A. myslel jsem ze je to ta hlavní :roll:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 00:15

v krabičce vedle baterky by měla být snad se bavíme o tom samém

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 00:16

70A pojistka je jen na el. stojan. Ta 30A pojistka je napravo od baterky u, nebo přímo na startovacím relé, to už si přesně nepamatuju.

BTW: Kdyby to tou pojistkou nebylo, tak měřák(y) mám, jsem z Prahy a přes Jarov sem-tam jezdím, rád ti pomůžu.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 00:19

jj přesně tu mám na mysli byl jsem vyděšený z té 70A tu neznám asi to bude tím že jsem neměl el.stojan :)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 13:33

ok, teď už to tomu rozumím. kkouknu tedy na tu 30A. díky za pomoc.

Tak všichni co tvrdili že je to ta 30A pojistka u mě mají na Skůtršňůře drink :!:
Děkuji za pomoc. Už alespoň vím, že hlavní není ta 70A pojistka :D
díky pánové, už to šlape.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 18:45

No tak jeste ze tak!Takova blbost a jak se s tim clovek nateapi.Ted uz jenom jezdit.
Priste pri manipulaci s baterkou davej vetsi pozor,usetris si spoustu starosti!
Sorry za diakritiku,pisu z mobilu.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 18:47

A já ti psal ať proměříš všechny pojistky. :wink:

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 18:54

Je to u všech strojů stejné :-)
Na Majesty to byla přesně pojistka která je na startovacím relé :-)
Tak aby ti to jezdilo bez závad :-)
Zrovna zítra jedu na Jarov udělat konečně převod :-)

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

02 čer 2013, 20:56

To mě teprve čeká , ten převod. Tak hodně pevné nervy :-)

saimon1 píše:A já ti psal ať proměříš všechny pojistky. :wink:

no jo, ale kdo má o všech vědět :) ty o kterých jsem věděl jsem zkontroloval. člověk se pořád učí :D

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

03 čer 2013, 18:14

Ale nejdriv bych se podíval na pojistky, jestli vůbec je vse OK

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2013, 20:15

dneska jsem psal do Scootlandu kolik by stala a jak dlouho by trvala výměna těsnění pod hlavou. docela mě uživila odpověď, že je to oprava na 14 dní. že se prý musí srovnávat hlava. tak nevím jestli je to standard.to mi přijde dost dlouhá doba

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2013, 21:26

Tak to víš, u auta mi to trvá jeden den i se zkouškou těsnosti ale to bude asi tím že auto je jednodušší než moto :-):-):-)
Ale jinak můžou mít pravdu. Pokud nejsou schopny zajistit firmu která tyto speciální úkony dělají, tak to může trvat i 14 dnů.
Ovšem to vypovídá o schopnosti nebo přesněji o neschopnosti toho kterého servisu.
Proč chceš měnit těsnění pod hlavou?

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2013, 21:39

dle mého servisaka to bude třeba, jelikož mi nezvykle rychle stoupá teplota a dneska jsem do nádržky na chladicí kapalinu dolil cca 0,5 destilky, takže se evidentně ztrácí.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

05 čer 2013, 21:54

Nevím co znamená nezvykle rychle :-) mne se voda ohřeje na provozní teplotu během pár set metrů, max po 1km a kousek :-)
Nicméně případné poškození těsnění pod hlavou poznáš buď zjištěním že ti jdou do chladící vody bubliny ze zplodin a ve výfuku se ti objeví vodní pára (v tomto případě bys měl docela natlakovaný hadice chlazení), nebo se ve vodě objeví olej (v expanzce uvidíš plavat na hladině mastný bordel), nebo že se voda dostává do oleje (poznáš na oleji který pění a stává se z něj světlá emulze).
Odeslat odpověď