Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 31 kvě 2013, 19:31

co hlavní pojistka u baterie vpravo?
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 31 kvě 2013, 19:47

ta bude v pohodě, to by nešlo nic , ani světylko v kufru, které jde.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod bobe » 31 kvě 2013, 19:54

Taky se mi povedlo zapojit baterku obráceně a naštěstí to jistila hlavní pojistka.
Sice to bylo u Majesty 250 ale zkus se podívat na tu hlavní pojistku.
Za to nic nedáš :-)
bobe

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 173
Registrován: 21 pro 2012, 21:55
Skútr / moto: Majesty 250, Yuki Arrow 250, Piaggio X9 500

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod saimon1 » 31 kvě 2013, 20:00

No ono někdy na pohled vypadá ta pojistka, že je dobrá a není černá nebo přerušená ale je nefunkční! Taky se mně to už stalo a po dáni nové už to fungovalo. :wink:

Nebo asi tak: Vydělej každou ven a proměř ji ať máš jistotu!
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 31 kvě 2013, 20:11

pojistky jsem všechny vyměnil za nové. kdyby to byla ta hlavní, tak by asi nešlo vůbec nic,ne? tady svítí světylko v kufru a při manipulaci s jednou z kufrových pojistek to vrčí pod budíkama
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod saimon1 » 31 kvě 2013, 20:13

Tak rozdělej budíky.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 31 kvě 2013, 20:14

podle manuálu jsou další pojistky vlevo od baterky, immo, pumpa, stojan, tys taky měnil?
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 31 kvě 2013, 20:17

jako v prostoru baterky? na ty jsem nekoukal. měnil jsem jen ty 4 pod sedlem a 4 v kastlíku pod řidítkama. to je tím že manuál ještě nemám.
Díky za naději. mohl by to být ten immo.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kraken.99 » 31 kvě 2013, 20:22

světlov kufru není tažené přes pojistky tipoval bych to na tu hlavní u baterie ta odchází velmi často
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Iwos » 31 kvě 2013, 20:26

světlo je spolu s 12V zásuvkou za pojistkou
Iwos

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 71
Registrován: 28 úno 2013, 15:51
Bydliště: Brno - město

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod kraken.99 » 31 kvě 2013, 20:32

možná podle roku já to měl přímo od baterky to si pamatuju na 100%
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 31 kvě 2013, 21:04

no pro mě každopádně světýlko naděje :)

edit:
tak nic, vůbec nic. i poslední pojistky zkontrolovány. vidim to bledě :(

na motorkarich jsem se dočetl o jakémsi diodovem můstku před altíkem . nevíte jestli ho tam X9 má ? ten by to prý měl odchytit.
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Aircombat » 01 čer 2013, 19:52

Diodový můstek u alternátoru slouží na usměrnění proudu z alternátoru, páč alternátor generuje proud střídavý. Tedy, do altíku se Ti proud asi nedostal, ale i kdyby ano, tak mu to patrně nijak neublíží. ale zcela jistě nebude chránit diodový můstek před přepólováním zbytek skútru. Ale co se tím mohlo stát, to netuším.
Uživatelský avatar
Aircombat

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 01 kvě 2013, 13:06
Bydliště: Holešov
Skútr / moto: Piaggio x9 500
Tuning / úpravy: Kostičky Dr. Pulley

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod vikous » 01 čer 2013, 22:59

Do alternátoru se proud nedostal, ale mohl projít do zkratu přes diody v usměrňovači (můstku), protože ty byly kvůli přepólované baterce v propustném směru. Nicméně tenhle okruh je jištěný 30A pojistkou, která je u baterky, a ten usměrňovač asi není obyčejný 3f diodový můstek, je to i regulátor takže těžko říct co se tam mohlo stát a jestli není 30A pojistka moc silná (jde přes ní všechno s vyjímkou otevírání sedla, světla pod sedlem, zásuvky pod sedlem, el. stojanu a části budíků).

to Laminator: Co přesně ti teď ještě funguje?

Regulátor/usměrňovač jde odpojit, je pod levým lakovaným plastem a konektor stejnosměrného proudu je nad airboxem a mě do něj vedou 2 zelený a 2 červenobílý dráty. Zkusil bych ho odpojit a zapnout zapalování. Případně na těch drátech co vedou z motorky do toho regulátoru změřit, při odpojeném regulátoru, napětí.

Dál bych zkusil změřit napětí (proti kostře) na 3A a 10A pojistkách u baterky.
Piaggio X9 500 Evo 2003
ObrázekObrázek
vikous

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 17 dub 2010, 23:24
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003

Re: Piaggio X9 500 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 01 čer 2013, 23:26

to je na mě moc složitý :D nefunguje v podstatě nic. svítí světýlko pod sedlem , jde odemknout sedlo přes dálku, vrčí budíky při manipulaci s jednou pojistkou. jinak vůbec nic. nemám mĕřák abych to vše změřil.

tak ještě kouknu na tu 30A . tu jsem zatím nenašel. ta by to podle toho co píše Vikous mohla být .
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron