Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod samot0506 » 19 led 2013, 13:03

Zdar stáhni si nějakej manuál na netu a ulož si ho kdykoliv budeš něco dělat budeš ho mít po ruce :D
Uživatelský avatar
samot0506

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 115
Registrován: 02 kvě 2010, 13:42
Bydliště: Broumov
Skútr / moto: YAMAHA 50 SPY nyní PIAGGIO X9 125

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 19 led 2013, 13:14

Mám manual ve slovenštině, ale tam o rozebírání plastů apod nic není.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 19 led 2013, 17:08

Vyfuk je pod spodni plastovou vanou. Musis tedy sundat v poradi zadni plast s koncovym svetlem zadni plast matny, zadni blatnik, sedlo, matny tunel kryjici nadrz, matne bocni plasty, leskle bocni plasty, naslapy, spodni vana. Naslapy a vana jsou zahakle do predni velke leskle masky a do plastu s dvirky a kaslikem. Ty se sundavat nemuseji, ale museji se vyndat vsechny spolecne srouby. Pak je trochu piplacka tam naslapy zase zahaknout nazpatek, ale jde to. Pak je trochu piplacka pri vraceni plastu na tunelu, dat bovden deklu nadrze tak, aby sel hladce. Rozebrano je tak do hodinky. Slozeni trva o chvilku dele.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 led 2013, 08:28

Super odpověď.Díky moooc!! :lol: :lol:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod samot0506 » 20 led 2013, 09:17

Zduř hele já bych odplastoval pouze pravou stranu a stredový tunel a k výfuku by ses měl dostat aby si mohl demontovat.Připadá mi zbytečný rozdělávat všechny plasty kvůli demontáži výfuku.
Uživatelský avatar
samot0506

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 115
Registrován: 02 kvě 2010, 13:42
Bydliště: Broumov
Skútr / moto: YAMAHA 50 SPY nyní PIAGGIO X9 125

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 20 led 2013, 15:05

Tak ke sroubum na svodu do motoru se da dostat rovnou bez sundavani cehokoliv, protoze jsou az za hlavnim stojanem. Je na ne videt ze spodu. Ale vymotat ten svod pak ven bude kvuli plastum asi problem. Mozna ale ze to pujde. Az se do toho pustis, tak uvidis jestli ten spodek bude muset dolu nebo ne. Urcite ale bude muset dolu ten bocni matny plast jinak se nedostanes ke sroubum vyfuku a uchyceni tohoto konce svodu. Zacal bych s nim a dal by se videlo.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 led 2013, 17:16

Koncovku výfuku jsem už jednou sundával, kvůli dotažení zadního kola, protože když jsem X9 koupil, zadní kolo bylo trošku povolené :shock: , ale od tý doby je to v pohodě.Sundám boční matný i lesklý plast, to je otázka 5 minut, sundám koncovku, a pak se uvidí co dál, takhle nějak to mám naplánovaný 8)
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 20 led 2013, 17:46

Taky bych šel od koncovky a dopředu nic zbytečně neoddeklovával, i když to tak třeba nakonec stejně dopadne.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 22 led 2013, 12:48

Takže svod namontovat jsem zvládl celkem v pohodě za sundání pouze bočního matného plastu.Akorát nová koncovka mi neseděla na díry, takže jsem musel udělat držák z pozink. plechu.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 22 led 2013, 19:10

Ahoj hod sem foto jak jsi šikovnej :D :D :D :D
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 22 led 2013, 21:11

A video se zvukem, hlavně.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 23 led 2013, 12:15

Hodím hodím jen co bude čas.Zkoušel jsem zvuk bez homologační vložky a skoro jsem se pokákl jak jsem se lekl.Tak asi snad raději s vložkou :D .uvidíme potom až za jízdy :lol:

26.1. edit:
Tak tady jsou 2 nekvalitní videa z digi foťáčku:

http://youtu.be/5rN5iWUjgZ8 s vložkou

http://youtu.be/OsTaMKDnm1Q bez vložky
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod 942004 » 26 led 2013, 16:13

Jooo,to je nářez :D Má to zvuk jak moto GP :D Dotázek,proč ten lauf není stříbrnej :roll: ,protože na fotkach,co jsou na netu je stříbrnej :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 26 led 2013, 16:17

Tak to bohužel nevím, mám ho z druhý ruky.Ale asi je úplně jedno, jakou má barvu, jestli zlatou, nebo stříbrnou je šumák.
Akorát nechápu, proč s vložkou si výfuk občas při decelerací střelí kolem 3 tis. otáček, a bez vložky si nestřelí, podle mě by bylo logičtější, kdyby to bylo naopak.
Na tom Youtube je ten zvuk ořezanej jak prase, protože v reálu to duní o 1000% víc :lol:

Dotázek, jak vám funguje vzpěra sedla?Při otevření se sedlo otevře "úplně", nebo jak?
Mě se jen pootevře cca 5 cm, ale zůstane tak.Nahoru ho musím zvednout ručně, kde drží samo, dolů samovolně nepadá.
Mě by se líbilo, kdyby se třeba při otevření dálkáčem sedlo otevřelo úplně.
Tak nevím, jestli je to normální, a nebo už ta plyn. vzpěra není to co bejvala :D .
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 07 úno 2013, 19:18

Rekl bych, ze je to normalni. Ja to tak mam take. Po otevreni jen odskoci na 5cm a zustane dole. Po zvednuti nahoru drzi a nepada. Osobne mi to vyhovuje takto. Kolikrat stojim pri pauze u skota a opakovane lezu do kufru, ktery vzdy jen privru a nemusim ho stale zacvakavat. A neprsi tam.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků

cron