Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
25 zář 2012, 21:52
Aha,takže myslíš, že to nemá ani smysl rozebírat?Mě to dělá taky hlavně studený.
25 zář 2012, 21:58
Mně to mlátilo při zabrždění a jak jsem vyměnil válečky a řemen, tak to přestalo ale mám Burgman, tak nevím u vašich.
25 zář 2012, 22:23
Já to neřeším. Dělá mi to od té doby co jsem vyměnil řemen. Když se motor ohřeje tak to není tak výrazný nebo to nedělá vůbec.
26 zář 2012, 10:49
Tak sundej jen plastový kryt aby jsi viděl na řemen a nastartuj a uvidíš jestli mlátí řemen. Jestli mlátí tak máš dvě možnosti.Buď ho vyměň za nový nebo to ignoruj.
26 zář 2012, 18:24
Ted jsem si ji koupil v liedlu za799,- ale můj kompresor z ledničky nevím jestli bude stačit mám tedy udělanej zasobník na vzduch ale ještě jsem neměl možnost odzkoušet.Přinejhorším dokoupím nějakej kompresor.S tou kladkou jsem trochu zmatenej protože jsem koukal na scootland a tam ji mají v nabídce ale pouze kladku bez hřídele ale ta cena je docela masakr proto se chci ujistit jestli tam opravdu patří abych zase nekoupil něco na hovno.
05 říj 2012, 18:09
Protože jsem majitelem Piaggia X 9 500 Evo cca 2 měsíce zakládám toto téma, protože diskuze ohledně těchto skůtrů je jaksi na bodě nula. Tentokrát na téma variátor, ale ne jenom o něm. Protože můj maxík má najeto 20.000 km tak ihned po koupi jsem vyměnil motorový olej, olejový filtr, vzduchový filtr, svíčku, olej v zadním převodu, chladící i brzdovou kapalinu, nevěděl jsem jestli a kdy to první majitel provedl. Na kontrolu válečků ve variátoru, řemene a spojky mě vyšel čas až nyní. Určitě jste se setkali s problémem jak povolit matku na variátoru, rep. čím přidržet řemenici aby to povolit šlo. Rázový utahovák každý nemá a kupovat poměrně drahý přípravek není to nejvhodnější řešení. Za pomoci kamaráda jsme vyrobili přípravek ( bylo to narychlo, vzhledově nic moc, ale účel to splnilo ) kterým se přidrží řemenice variátoru, dovnitř se zasune golaklíč a pak to jde snadno. I opětovně utažení bylo hračkou. Fotky spíš napoví více. Nakonec jsem stejně zjistil, že majitel přede mnou stejně všechno vyměnil / válečky,řemen, spojku) takže variátor vydrží ještě hodně dlouho. Přejí všem hodně šťastných kilometrů a těším se na náměty k vylepšení naších x9 500
P8300052.JPG
PA030025.JPG
PA040043.JPG
PA040041.JPG
PA030024.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
02 lis 2012, 15:06
Ahoj, mám něco ze startováním. Teda, skútr startuje normálně ale někdy se stane, že když chci nastartovat, startér se jakoby zasekne (škytne) a nejde. Když to zkusím znovu, tak to napodruhé funguje. Stává se to jen někdy. Baterii mám nabitou.
02 lis 2012, 15:14
Ahoj.Nejlépe vyndat startér a zkontrolovat.Mohl by to být špatný pastorek nebo ozubené kolečko.
02 lis 2012, 15:27
A kde se ten startér najdu? Musím to rozebrat tak, že mám sundat i schránku pod sedlem?
02 lis 2012, 15:30
abych řekl pravdu přesně nevím ale myslím že když to odplastuješ tak pak budeš vědět více
04 lis 2012, 11:38
Tak jsem včera udělal asi poslední vyjížďku v letošním roce.Za letošní sezonu najeto jen 6455 km.
Ale k věci, jak docílit toho, aby brzdové spínače, co jsou na páčkách brzd,spínaly dřív.Mě se brzdovka rozsvítí až když zmáčknu pořádně na páčku( je jedno kterou),ale při přibržďování se světlo nerozsvítí, a to je lehce nebezpečné, protože ten za mnou nevidí, že už dávno brzdím.Dají se teda ty spínače na páčkách brzd nějak poladit?
04 lis 2012, 12:23
Já myslím že jdou určitě nějak doštelovat protože brzd.světlo by se mělo rozvítit už při nepatrném pohybu páčkou.Sundej plast a mrkni na to
04 lis 2012, 14:51
Tohle jsem take resil. Pod spinac zasroubovany do konstrukce jsem daval podlozku. Nejake stelovani tam neni.
04 lis 2012, 17:30
No vidíš důležitý je umět si poradit a na to jsme experti
04 lis 2012, 17:54
A nebo kup nový stojí 90 kč jeden