Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 05 kvě 2011, 22:34

Také jsem dlouho přemýšlel o zakoupení válečků Dr.Pulley, ale nakonec jsem šel do Multivaru, ale očekávaný výsledek se nějak nedostavil, rozjezdy skoro stejné, jak před výměnou a okolo 90 km/h to pohasne :cry: , tak nevím :?:
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 13 kvě 2011, 17:52

Ahoj, mám jeden dost trapnej dotaz... Nevím, jak je možné, že jsem se toho po půl roce ještě nevšiml, ale ... je normální, že levá pružina je o tolik výš než pravá? :oops: :oops: :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 13 kvě 2011, 20:38

jo to je normální nahoře je ta jedna strana výš
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 13 kvě 2011, 21:38

Ufff, tak to jsi mě uklidnil :oops:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 15 kvě 2011, 18:40

Zdravím pánové.Poradíte mi někdo kde by se dali koupit zadní tlumiče na X9?Přeci jen mám už postaršího skůtřika :lol:
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 19 kvě 2011, 14:16

Ahoj kluci, potřebuji poradit, jak se dostanu k rafičkám na budících. Nejsem úplnej technickej antitalent, ale potřeboval bych postup, jak kde co rozdělat, abych se k tomu dostal a případně na co si kde dát bacha, abych něco neurval :twisted:

Díky.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Mili » 19 kvě 2011, 20:03

Jak pridelat utrzeny zrcatko ???

Dneska se mi pri sundavani ze stojanu povedl skvely kousek .... jak prselo, tak mi nejak riditka vyklouzly z ruky a skutr se s veskerou paradou zritil na vedle stojici auto ... vysledkem je utrzene zrcatko a pani ma pekne srafovani na dverich, v soucasne chvili to mam chut prodat, protoze manipulace na miste s mojimi 64kg a 168cm je uzasna :D
Nyní Honda Forza 300 r.v. 2016 a předchozí model proto, že má nízko sedlo a konečně dosáhnu v sedě až na zem :-D
Uživatelský avatar
Mili

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prachatice
Skútr / moto: nyní Honda Forza 300 ´16

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 23 kvě 2011, 07:21

2 Mili: Na poslední dotaz o lepení zrcátka jsem někde narazil na radu, že se dá vnitřek toho sloupku zrcátka vylít epoxidem, prej to je běžná oprava, zatím s tím nemám problém... Záleží kde je to ulomený, zkus poslat nějaké foto. Jo a jestli chceš něco lehčího na manipulaci tak si kup čínskou 50ku ty mají nějakých 70kg, všechno ostatní má většinou přes stovku, manipulace na místě není s motorkou nikdy jednoduchá a to je skůtr s nízkým těžištěm, já mám ještě stejně těžkou motorku (cca 180kg) a to je teprve zážitek... :wink:

2 libor_m: Sundat budíky není nic složitého, jen musíš rozebrat půl motorky... Začínáme: Zrcátka dolů - 2 šrouby, Pak plexi - 3 šrouby, přední maska dolů - 5 šroubů, Hnědé plexi dolní - tam jsou čtyři šrouby kolem dva v předu a dva pod zrcátkem a dva nahoře pod gumou držáků plexi, pak držáky plexi - dva šrouby dole, a seš na plastu budíků, ten má tuším šest šroubů dva pod přední maskou, dva nahoře v rozích ve směru od řidiče a dva pod řidítky, ty se dají vyndat při plném rejdu do jedné a druhé strany a máš to venku. Pak zbývá jen pár šroubků vlastních budíků a jsou svobodný. Pokud si je ale chceš odnést domů budeš muset buď odpojit konektor v digi panelu. Nebo odmontovat všechno v tom analogu ale to je podstatně víc práce...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 23 kvě 2011, 11:53

Moc díky za radu, už jsem něco pohledal na angl. fóru, ale díky za podrobný český výklad. Tak hnědé plexi a držáky jsem už dole jednou měl, takže jsem se jen nevšiml, že jsem u budíků :D

Určitě odpojím konektor, protože to ponesu domů. Ještě jednou díky. Až to bude, dám zprávu, jak se zadařilo "zkalibrovat" rafičky teploty a paliva :wink:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 23 kvě 2011, 15:41

to MILI záleží jak jsou ulomený já mám lepený obě dal jsme tam šroub na zpevnění a v podstatě celý sloupek jsem vylil lepidlem z tavné pistole a už 8000 km drží a občas jsme si i štrejchnul ve dvírkách a OK
ale už nejdou naklápět :)
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Mili » 23 kvě 2011, 21:25

opraveno u znameho v servisu tak jak jiz nekdo opravoval druhe zrcatko predemnou, je to pridelane na nejakem plechu a ze zhora jsou videt jen nejaky dva nyty .... dokonce se daji i naklapet a v pripade vylomeni se daji vratit do puvodni polohy protoze se ohne jen plech na kterem to drzi :)
Nyní Honda Forza 300 r.v. 2016 a předchozí model proto, že má nízko sedlo a konečně dosáhnu v sedě až na zem :-D
Uživatelský avatar
Mili

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 71
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prachatice
Skútr / moto: nyní Honda Forza 300 ´16

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 25 kvě 2011, 06:56

Na rafiky dej pozor, přijde mi, že jsou z nějakého hrozně šuntového materiálu, já už sem dvakrát rafiky opravoval, protože byly dole popraskaný na osičce a samovolně měnily polohu nebo vypadávali...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 25 kvě 2011, 11:50

No asi se k tomu nedostanu dřív než o víkendu. Díky, budu opatrnej.

26.5. edit:
Dnes jsem byl nucen jet ranní špičkou v Praze po magistrále. Kličkoval a popojížděl jsem již od Pankráce a než jsem se po 10 minutách dostal na Florenc, tak jsem si všiml, že mi razantně stoupla teplota, skoro až k červenému poli. Normálně s teplotou problém nemám, rafička se drží středu jako přišitá. Naštěstí jsem se pak mohl zase rozjet, tak to kleslo na normál.

Mám podezření, že mi nefunguje větrák. Ale tady mám problém... Jak se k němu dostanu? Co všechno kde musím postupně odplastovat? Bože jak já tohle nesnáším, když musím rozdělat pětapadesát věcí a nevím jak :evil:

Poraďte mi, prosím. Vím jen, jak rozdělat zrcátka, plexi i s držáky a jak dostat ven světla.
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod lkpdshark » 26 kvě 2011, 14:55

Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod libor_m » 26 kvě 2011, 19:15

No to jsi mi udělal radost. Naservírováno na zlatém podnosu :D :D :D

28.5. edit:
Tak jsem vse odplastoval a dostal se az k vetraku. Odpojil konektor a dal tam 12V a netoci. Ted mi poradte. Abych vyndal vetrak, preci nemusim sundavat chladic? :evil:
Piaggio X9 500 Evolution, stříbrný, 2005
Uživatelský avatar
libor_m

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 253
Registrován: 13 bře 2011, 22:45
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evolution
Tuning / úpravy: žádný tuning, pouze GIVI Maxia 3 s brzdovými světly, opěrkou a zahrádkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron