Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 27 črc 2012, 17:14

Díky za tip. tam jsem bral po pádu jetý plasty a OK. Tam mě nenapadlo hledat. Když v týdnu nepraví, volám tam.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 28 črc 2012, 13:48

ERka5 píše:
ERka5 píše:Potřeboval bych poradit. V zimě jsem, v pošetilé touze po projižďce, potrápil skůtr startováním a následkem toho bylo, že mi z přepadové hadičky začal tect benzín. Dotrápil jsem ho k nastartovaní a projiždce. Nicméně po čase (tj teď po půl roce) se mi to stalo zase, nešel nastartovat a z hadičky pod motorem teče benzín, takže to asi nebude náhodná událost. Neudrželo to vůbec volnoběh, jen pod plynem to jede (a vcelku normálně). Nemáte nápad co sem tomu mohl provest???

Nikdo se s tím nestkal aby poradil???

Ahoj mě se to stalo dvakrát a vždy to byla zaseknutá jehlička co zavírá přívod benzínu do karburátoru
našel jsem na ní takový malinký zásek tak jsem to zaleštil 1500 smirkem a zatím OK
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ferkov » 29 črc 2012, 19:40

Ahoj, nevíte někdo zda jde zaměnit pal pc z X9 200 na X9 500SL? oba 2002.
ferkov

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ustecký Kraj
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Suzuki Burgman 650 Exe
Tuning / úpravy: jezdim už bez postraních koleček a to je hukot

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 02 srp 2012, 20:22

Chlapi, určitě to tu někde bylo, ale ani přes vyhledávač se nedaří. Je odvzdušnění chlazení přístupné z toho deklíku pod sedlem (jestli je vůbec tady)? nebo se musí něco demontovat. Resp kde je místo pro odvzdušnění okruhu a jestli je pouze jedno nebo se musí někde na dvakrát.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 02 srp 2012, 21:17

Já když to odvzdušnoval tak jsem měl rozebrané plasty i sedlo dolu.Jsou tam dva odvzdušňovací jeden vypadá stejně jako brdový a druhý kousek od něj a je to jen plastová zátka.musíš odvzdušnit oba jinak nebude celý okruch fungovat.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 04 srp 2012, 14:18

Když oddělám deklík pod sedlem (nad vstřikem), nenajdu nic i kdybych se posr.
Jde mi o to, jestlli musí celá vana úložňáku ven. Zatím to vypadá, že asi ano.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 04 srp 2012, 15:32

Ano musí je tam strašně blbý přístup. Tím deklem nic nenajdeš.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 08 srp 2012, 13:46

nem.pe píše:Ahoj mě se to stalo dvakrát a vždy to byla zaseknutá jehlička co zavírá přívod benzínu do karburátoru
našel jsem na ní takový malinký zásek tak jsem to zaleštil 1500 smirkem a zatím OK

Nezavírá to benzín na vynutém motoru? Mě to protéká právě jen při bežícím motoru, čím meší otáčky tím bych řekl, že to teče víc. Když motor vypnu tak to dokape a víc ani kapička...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 08 srp 2012, 21:30

nezavírá na běžícím přehlcuje se to když se podaří přidat plyn je to lepší
uplně stejné příznaky při opatrném vyndání karburátoru a rozdělání byla jehlička otevřená

edit: teče to jen při běžícím motoru protože běží palivová pumpa protož nádrž je dole
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 09 srp 2012, 10:35

nem.pe píše:edit: teče to jen při běžícím motoru protože běží palivová pumpa protož nádrž je dole

Tohle je mi jasný, ale že netekl ani benzín co zbude v plovákové komoře, tak jsem to myslel, ale ty si mi dal vysvětlení funkce tak, že jsem to kupodivu asi pochopil :lol: dík kouknu na to jak na to bude čas (viděl bych to tak v léte 2015 :cry: )
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 10 srp 2012, 21:27

Jak se na tomhle skútr seřizuje bohatost paliva? Občas při rozjezdu cítím benzín a když jedu třeba z kopce (brzdím motorem) z výfuku to nepravidelně střílí.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 10 srp 2012, 21:49

měto střílí taky a co znám tak taky

nevim jak se šteluje bohatost směsy ale podíval bych se na akceleračni
pumpičku je na ní červík někde sem četl že má být vyšroubovaný o 3 otáčky
ale na 100% to nevím

edit: teď koukám ty máš 500 to by měla být stříkačka ne?
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 10 srp 2012, 22:02

Je to stříkačka, ale nikdy to nedělalo. Tady se prý seřizuje nějaká palivová mapa, ale nevím o co jde.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod FunTom » 10 srp 2012, 22:45

Co takhle seřídit ventily. :wink:
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 11 srp 2012, 14:29

Volil bych servis než se v tom hrabat.Jen můj názor třeba jsi zručnější :D :D :D
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Seznam.cz a 13 návštevníků

cron