Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
sotva něco opravim tak se zase něco vyse**. Měli jste někdo v blízké době sundaný víko variátoru? To že jé vůle na vytažení u té hřídele na které je spojka tak 4mm asi není normální co?
Možná to blbě chápu, ale ta hřídel mi jde v pohodě taky povytáhnout. S ohledem na to, že je dotažená maticí na víko variátoru, nevím, proč bych řešil vtlačování dovnitř?
ty zvuky co z toho vycházi nejsou normální to nikdy nedělalo a dělá to jenom když je ta hřídel zatažená nehledé nato jestli tam je spojka s maticí nebo není. Tady je video http://www.youtube.com/watch?v=5tHb51WBtfY&feature=g-upl
to tě upozorňuje na to že maš prověct kontrolu skutra. Nevím čeho přesně ale je to podobný jaky kontrolka OIL a BELT. Oil je po 3tis. service po 6 tis. A beltt po 12tis. Vždycky to přestane po chvíli blikat
Tak to já musím vyndat i to světlo - tři šrouby, takže pohoda - ale mám reset tlačítko za ním. Až se na to někdy kouknu, třeba to tlačítko půjde přendat tam, kde je to na videu.
Já origo jak je čudl od výroby. Delší tenký šroubovák, zatlačit přes štěrbinu pod plexi a za pár minut hotovo, nic nešroubuju, nic neohýbám, jde to vcelku dobře. Akorát je třeba vědět, kde čudl je, jinak jezdíš v tom pološeru očima a i když ho vidíš, nevíš, že je to ono.