Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 20 čer 2012, 01:08

ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 čer 2012, 07:28

svobi9 píše:
MilosVee píše:V Trebici,je to tady asi jediny servis.Jeste pro upresneni,tech 800 je pouze za zadni kolo.predni kolo prwzouvaji prej za 200.Tak jsem na to zvedavej.Zitra dam info,jak to dopadlo.


To v té ceně jsou i pozlacený ventilky :P :?: :?: :?: :P

To asi néééé :lol: :lol: :lol:

kamčák píše:to bych si radši sundal to zadní kolo sám a odvezl to tam autem :lol: :lol: :lol:

Máš pravdu, ale nemám moc odvahu se pouštět do nějakých větších akcí.Jak se znám, tak po namontování přezutého kola by mi zbyla minimálně hrst šroubů a všelijaký spojovací materiál jako vždycky :lol: :D .

Tak radši ty prachy obětuju, nechci se zmrzačit (v lepším případě). :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 20 čer 2012, 07:54

Chápu.Né každý je technický tip :) :) :) a zdraví je přednější :!: :!:

Laminator píše:http://www.skutrvrakoviste.cz/zadni-svetlo-piaggio-x9-prave-881.html

Děkuji,ale já zrovna potřebuji levé. Pravých jsem našel asi čtyři,ale právě jen ty pravé a pokud možno bych chtěl nové.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Dom999 » 20 čer 2012, 08:01

Ale litr? Jsi se mel domluvit s boustkou.t ten by ti tam za 500 prijel rozebral odvezl privezl a slozil.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 čer 2012, 18:01

Tak mám přezuto,přední kolo 200,- zadní kolo 400,-.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Dom999 » 20 čer 2012, 18:29

Tvl to si tady nauctovat ja tak lidi utrhnou hlavu i s usima. Njn jinej kraj jinej mrav.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 čer 2012, 19:24

Pravda,už jsem si na to zvykl, že v našem kraji se snaží zedřít z kůže jeden druhýho :evil: :evil:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod olozx6r » 21 čer 2012, 08:13

Tak mi na skůtru přestal jít rychloměr. Po přečtení fóra mi bylo jasný, že se ulomily plastový zobáčky v náhonu.
Oprava: Skůtr na hlavní stojan, povolit dva šrouby, co jistí osu předního kola, pak povolit matku osy. Vytočit 2x2 šrouby co drží bvrzdový třmeny a 4x šroub co drží blatník (ten poootočit a vytáhnout mezi vidlicema ven). Následně vytáhnout přední osu a kolo se uvolní. Není potřeba ho úplně vyndat, stačí zatlačit ke kapotáží a náhon rychloměru je venku. V náhonu je pojišťovací kroužek (jde ven špatně šroubovákem, nejlépe upravené kleště), pod ním podložka a nakonec plastový kolečko s ulámanejma zobáčkama. Doporučuju po vyndání pořádně prohledat pouzdro náhonu, protože tam budou zbytky ulomenejch zobáčků (jsou schovaný ve vazelíně). Já našel všechny, až na chybějící mikro kousky, který se asi časem rozemlely (nechápu, proč to italové dělaj tak mrňavý, se nedivim, že to praská). Takže pak vyzkoušet, kterej ulomenej kousek patří kam, pořádně odmastit a pomocí sekundovýho lepidla (nebo epoxid, dvousložka atd) ulomený kousky přilepit zpět. Protože se mi ty zobáčky zdály moc malý/slabý a bylo jasný, že pevnost tohoto spoje nebude jako původní, vzal jsem tenkej plast, co se válel v garáži (v mým případě víčko od krabičky od žárovek, ale určitě by šlo použít mnoho materiálů) a z tohoto plastu vystříhl tvar plastovýho zobáčku. Následně vystřižený kousky nalepit na opravený zobáčky, čímž dojde k rapidnímu zpevnění (dávat pozor na výsledný rozměry, aby se to vešlo zpět do náhonu a nikde to nedřelo). Nakonec jsem náhon promazal vazelínou, zkompletoval a nasadil zpátky ke kolu (pozor na zajišťovací odlitek na vidlici, kterej určuje polohu náhonu). Pak jen všechno v opačným pořadí smontovat (doporučuju roztáhnout brzdový třmeny, ať jdou snadno na kotouče třeba pomocí šroubováku) a pořádně dotáhnout osu kola i zajišťovací šrouby a na nic nezapomenout !!!!!!!!. Světe div se, náhon funguje :-) Když jsem čekal na uschnutí lepidla, rozebral jsem celou masku, připojil reproduktory k origo interkomu a taky kabel pro připojení vnějšího zdroje (v mém případě mobil). Teď když někde jedu a poslouchám rádio, koukaj lidi jako blázen co to jede okolo.

Dotaz na majitele 500. Už jste někdo zkoušel namontovat ovládání světel? Je to na pravym řidítku, mám tam jen záslepku a světla se zapnou hned po otočení klíčkem - http://www.scootland.cz/zbozi/aprilia-v ... zaslepeny/ Protože mě to dost štve, chtěl bych záslepku vyměnit za normální spínač na světla třeba viz. http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-p ... -svetel-1/ aby to svítilo jen když chci. Zatim jsem nekoukal pod záslepku, jestli tam jsou kabely, ale třeba už to někdo víte. Díkes.

A ještě dotaz, odpojoval už někdo čidlo bočního stojanu? Nebaví mě to mít pořád na hlavním, když potřebuju mít nastartováno.
X9 500 2003
olozx6r

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2012, 23:37
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003
Tuning / úpravy: Vytuněnej el. stojan - funguje :-) 2x repro nad budíkama+vstup dalšího zdroje hudby :-D

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 21 čer 2012, 09:05

No řekl bych,že jestli máš tam tu záslepku origo dle toho popisu tak bych řekl bude stačit jen koupit ten správný vypínač a mělo by to jít jen si zjisti jaký vypínač tam má být.Jsou dva druhy
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod olozx6r » 21 čer 2012, 09:18

A jaký je v nich rozdíl? Nemám kde co zjišťovat, tady u nás není jedinej schopnej servis.... :-(
X9 500 2003
olozx6r

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2012, 23:37
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003
Tuning / úpravy: Vytuněnej el. stojan - funguje :-) 2x repro nad budíkama+vstup dalšího zdroje hudby :-D

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 21 čer 2012, 09:31

Mě taky včera přestal fungovat tachometr... zjistil jsem to až po několika kilometrech jízdy protože na něj vůbec nekoukám. Zrovna když jsem si ze scooterlandu odvážel nový ložiska řízení. Rozebral jsem kolo a ty pacičky v náhonu tam byly, ale je to elektronický tak jsem si myslel že to hold odešlo. pak jsem rozebral kapotu a zkusil ten konektor co je mezi náhonem a budíkama, taky nic ale nedalo mi to a řekl jsem si že je stejně budu rozebírat kvůli tem ložiskám, tak jsem ještě rozebral řídítka a ejhle.... by povytažený jeden z těch tří konektorů co vedly do budíků. A už zase funguje.

olozx6r: pošli sem nějakou fotku těch budíků docela by mně zajímalo jak to máš vyřešený.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod olozx6r » 21 čer 2012, 10:44

Na youtube je video jak to funguje a vypadá :-)

http://youtu.be/5dnyjMRXt_E

2012-06-21-301.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
X9 500 2003
olozx6r

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 20 dub 2012, 23:37
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo 2003
Tuning / úpravy: Vytuněnej el. stojan - funguje :-) 2x repro nad budíkama+vstup dalšího zdroje hudby :-D

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod sokol » 21 čer 2012, 13:05

Ahoj kdyz dam svoje piaggio xí 500 na hlavni stojan mam na zadnim kole docela vuli nevite nekde kde je chyba a kolik stoji oprava diky????
sokol

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 14 zář 2010, 09:27
Skútr / moto: x9
Tuning / úpravy: NO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 21 čer 2012, 20:22

To kolo je povolený,taky jsem to měl, výfuk dolů, sundat tu matku co je v ní závlačka,kolo dotáhnout, zpátky matku se závlačkou, nasadit výfuk a hotovo.Udělej to co nejdřív,mohlo by se to vymačkat!Dnes mě X9 nechala ve štichu, hned to sem hodím i s videem. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Takže, dnes ráno asi 20km jízda na rybníček v nedaleký vsi pro pár nástražních rybiček na Candáty, vše o.k.
Po obědě vyjížďka jen tak asi 50km se dvěmi zastávkami, v garáži to startovalo úplně normálně,první zastávka byla na hrázi Dalešické přehrady, cígo, odjezd vše o.k.2.zastávka na benzínce asi 1 km od baráku na kafe a cígo,dokouřím, nasadím hrnec na budku otočím klíčkem a kontrolky pohaslý, od budíků cvrkot rachot pískání od alarmu atd.Zkusil jsem to několikrát, displej se ani nerozsvítil, světla taky ne, klakson ani nepípl,takže mi nezbývalo nic jinýho než tlačit.Řeknu vám, že tlačit přes 200kg kilometr do kopce v 32°C byl fakt celkem záhul.Doma jsem sundal plast z brzdovým světlem, a změřil baterku s výsledkem 10,2V.
Dal jsem ji na nabíječku,byla tam asi 4hodiny a moc se to nezlepšilo, nastartovat nejde abych změřil dobíjení, takže je asi po smrti baterka???Ale že by odešla jen tak naráz?

Tohle to dělá:

http://youtu.be/UVLCFB867wA

Sory za kvalitu (mobil)
Naposledy upravil MilosVee dne 22 čer 2012, 08:27, celkově upraveno 1
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod saimon1 » 21 čer 2012, 20:35

Jo dělá to nekdy tak. Já dojel do práce a z práce už nic :( Pak koupil novou baterku a zase jede, jak má.
To je právě to, že tě to může nechat ve štychu, když to nechceš. :cry:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron