Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 30 bře 2012, 09:21

Jarin vw píše:Zdravím měl by jsem na Vás dotaz mám Piaggio X9 rok 2002 a bohužel jsem jezdil bez oleje až se motor zadřel poradíte mi kde koupi díly na opravu, jestli to tady lze opravit, protože jsem slyšel že jestli je to zadřené na klice tak se musí koupit nové kartery.

Vše se dá opravit, napiš co máš za motor.

Rejdik1 píše:a to ze padne tak hluboko pri sundavani ze stojanu je normal?? jinak kde nejlepe sezenu ty loziska na krk rizeni?

Ložiska Ti seženu a na padání hluboko se můžeme mrknou, kouká že jsi z Teplic.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod several » 30 bře 2012, 10:14

t.roder píše:
Laminator píše:prosím o radu: při puštění řídítek se tyto hrozně rozklepou a celý skůtr se vydá neomylně doleva. při jízdě s rukama na řiítkách se to moc neprojevuje,neperu se s tím. čím by to mohlo být?

Měl jsem podobnej problém a ještě se tomu nechtělo zatáčet. Pustit řidítka nemyslitelné!
Vyřešila to výměna pneu. Mám již druhou X9 a obě byly po zakoupení neřiditelné do výměny pneu.
Jestli ti stál skutr celou zimu na bočním stojanu tak bych se tomu nedivil.

Tom

Ahoj... Mel jsem X9 250 a riditka se taky klepala, nikam to sice netahlo.....v servisu mi rekli , že to je nemoc X9 a ze jsou to loziska v rizeni....oprava 1000 včetně prace...

Petr
tel:777100775 www.car69.cz
Uživatelský avatar
several

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 07 črc 2010, 11:26
Skútr / moto: Honda Silverwing 600
Tuning / úpravy: budou

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 30 bře 2012, 16:39

Řešili jste někdo seřízení ventilů na X9 500 Evo?V servisu mi řekli, že by musel kvůli tomu jít motor ven z rámu, ale mě se to nějak nezdá, že by kvůli takový pí.ovině musel motor ven, ale třeba to tak je?!
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 30 bře 2012, 16:43

Je to pro ně pohodlnější. Já u výměny alternátoru nechal taky seřídit ventily. Odplastují to, poodpojují, povolí 2 matky na čepu a pocuknou si motorem dolů. Možná je to rychlejší než se v tom hrabat přes tu konstrukci. Já jsem po seštelování začal ventily slyšet, ale neřeším to, věřím, že jsou udělaný v pořádku.
Pokud nemáš akutní potřebu to řešit teď, nechal bych to až při nějaké příležitosti. Nebo to doma totálně komplet odmašlit a hodit to tam na vozíku nebo dorozebrat před servisem.
Ale ano, třeba ve scootlandu ten motor povysunou z rámu.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 31 bře 2012, 10:49

Tak jako nutný to není asi.Ventily neslyším, ale nevím, kdy byly dělaný naposled, tak jsem si říkal, že když už to tam je, tak aby na to koukli.Tak to asi nechám být, a nechám to, až bude nějaká příležitost.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 04 dub 2012, 22:54

Rejdik1 píše:prosím o názor.. když X9 500 shodíte z hlavního stojanu, taky hupne predek tak tezce dolu? dale se mi zda nebo nezda ale je to urcite kdyz stojim na miste tak mi jde strasne ztezka otacet riditkama, je to tou vahou nebo je nekde neco spatne? resim to hlavne kvuli tomu, ze minulý rok vse v pohode a letos mám tyhle problémy a navíc právě při jízdě do cca 40km/h mám problém se stabilitou. Když v cca 50km/h pustím řídítka ty se za jízdy ani nehnou ale celý skutr se zacne kymacet ze strany na stranu a porad vic az ho musim chytit... poradi nekdo?

Dofoukni si přední pneu
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Rejdik1 » 08 dub 2012, 21:21

no kdyby to bylo jen prednipneu nafackoval bych si snad... apropo kolik by mela mit?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 08 dub 2012, 21:55

2,4
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 09 dub 2012, 15:43

Borci co znamená kontrolka ALARM na přístrojovce?Minulý týden mi za 1 cestu 2x problikla, a dnes po ujetí asi 10km se rozsvítila a pískala, tak jsem zastavil a zhasla,když jsem přidal plyn, tak se zase rozsvítila, tak jsem zkusil jet a asi po 300m zhasla, a pak dalších 10km už o.k.Skutr nejevil žádné známky, že se něco děje, jede úplně normálně.
Neví někdo, proč se ta kontrolka rozsvítila???
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 09 dub 2012, 15:53

myslím že jsem četl někde že se takhle projevuje hlídání hydro stojanu pokud ho máš
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 09 dub 2012, 16:22

Mám.
Že by to byla ř.j. stojanu?Tak možný to třeba je,a nemůže to znamenat ještě něco jinýho?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod t.roder » 09 dub 2012, 18:48

U mého skutru X9 z roku 2002 to dělala řídící jednotka stojanu. K pískání docházelo nepravidelně a při vypnutí klíčku to chvilku dalo pokoj. Někdy to nepískalo třeba týden. Je to vysoký ton a je slyšet i při jízdě až do helmy.
Měl jsem jí na opravě ve Scootlandu, tam jí vykuchali a přeletovali některé spoje, ale pomohlo to tak měsíc, nakonec jsem musel koupit novou jednotku, taky ve Scootlandu , ale je drahá!!!!
Tom
Tom z Velbernu
Honda Forza 750
minulost:
Yamaha T Max ABS
minulost bylo Piaggio X9 500i.e
Uživatelský avatar
t.roder

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 101
Registrován: 18 kvě 2008, 07:10
Bydliště: Velbern
Skútr / moto: Forza 750, T Max ,Suzuki AN50 a byl Piaggio X9 500

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 09 dub 2012, 20:00

Přesně,vysoký tón,který je slyšet do helmy.Zkoušel jsem hodit skútr na stojan elektrikou, a normálně vše funguje.Mě by nevadilo že nebude fungovat, stejně tu hydrauliku používám jen vyjímečně, když to chci někomu jen ukázat, to všichni vždycky koukaj s otevřenou pusou :D :D , ale vadí mi, že to na mě piští a svítí.Pokud to bude dělat dál, zkusím vyčistit kontakty, a jestli to nepomůže, tak to zkusím odpojit, třeba to pak už řvát nebude, ale nevím.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 09 dub 2012, 20:13

byl tady na fóru i někde návod na propojení jen neni blokování na vysunutí za jízdy
http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=5&t=3102&p=77687&hilit=X9+jednotka+stojanu#p77687
pročti to tady
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 09 dub 2012, 23:34

Pročetl jsem, tak na to kouknu jak bude čas.

Díky!! :D
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků

cron