Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 bře 2012, 23:29
A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.
24 bře 2012, 07:49
To startování teda nikdo nic neví? Včera jsem to napoprvé na 10 otočení ani nenahodil. Pak už pohoda. 2500km mi to nedělalo, vyřešit bych to chtěl, už z důvodu, že něco není v pořádku. Nějaký čidlo, něco s tlakem?
24 bře 2012, 09:02
MilosVee píše:A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.
Když chceš sundat spodní plast tak musíš rozdělat pul skútru,jelikož je přidělaný pod plasty co na nich máš nohy..Jestli ten filtr najdeš tak jsem pak dej foto kde jsi ho našel.
24 bře 2012, 21:08
ještě dotaz, startujete až zhasne kontrolka vstřikování nebo jak dochrochtají budíky mačkáte startér. Mě jde o to, co ta kontrolka značí, jestli nějaký proces, či jen nějakou kontrolu. Já standardně startuju ještě během svitu.
24 bře 2012, 21:28
MilosVee píše:A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.
sundáš gumy z nášlapů a povolíš pět šroubů, čtyři za předním blatníkem a jeden na konci plastu
29 bře 2012, 07:48
prosím o názor.. když X9 500 shodíte z hlavního stojanu, taky hupne predek tak tezce dolu? dale se mi zda nebo nezda ale je to urcite kdyz stojim na miste tak mi jde strasne ztezka otacet riditkama, je to tou vahou nebo je nekde neco spatne? resim to hlavne kvuli tomu, ze minulý rok vse v pohode a letos mám tyhle problémy a navíc právě při jízdě do cca 40km/h mám problém se stabilitou. Když v cca 50km/h pustím řídítka ty se za jízdy ani nehnou ale celý skutr se zacne kymacet ze strany na stranu a porad vic az ho musim chytit... poradi nekdo?
29 bře 2012, 08:00
Vyměň nebo si nech vyměnit ložiska v krku řízení, také jsem je letos měnil .
29 bře 2012, 08:27
a to ze padne tak hluboko pri sundavani ze stojanu je normal?? jinak kde nejlepe sezenu ty loziska na krk rizeni?
29 bře 2012, 08:42
Neumím si představit, co je to hluboko. Ten můj se před repasí tlumičů i po ní chová normálně. Takže buď pružiny nebo chybějící olej či co. Ještě bude chvilku nic moc počasí, tak to zkus prověřit. Repas ve scootlandu stála 1500,- komplet (a šel tam hustší olej 10 a od té doby paráda). Rovněž tam lze koupit ložiska a taky na skutr-vrakoviště (Kazlepka Hrušovany u Brna).
Jinak díky za typ na startování MilosiVee. Nechám2-3x protočit, pustím startér a znovu zmáčknu a na brnk. i tak mě docela zajímá, co by to mohlo způsobovat. Časově mi to vychází (stalo se to ze dne na den) po delší odstávce baterky. Jakoby se tam něco blbě načetlo a od té doby to dělá.
Ale řešit to nebudu. Díky
29 bře 2012, 10:13
prosím o radu: při puštění řídítek se tyto hrozně rozklepou a celý skůtr se vydá neomylně doleva. při jízdě s rukama na řiítkách se to moc neprojevuje,neperu se s tím. čím by to mohlo být?
29 bře 2012, 10:19
Pokud neberu v úvahu špatně opravenou bouračku, tak to nejčastěji dělá špatně sjetá guma (jsou na ní jakoby plošky) samozřejmě vlivem tlumičů a pak taky samotné tlumiče, které si žádají repas.
29 bře 2012, 11:27
Oldik : Není zač
29 bře 2012, 16:30
Laminator píše:prosím o radu: při puštění řídítek se tyto hrozně rozklepou a celý skůtr se vydá neomylně doleva. při jízdě s rukama na řiítkách se to moc neprojevuje,neperu se s tím. čím by to mohlo být?
Měl jsem podobnej problém a ještě se tomu nechtělo zatáčet. Pustit řidítka nemyslitelné!
Vyřešila to výměna pneu. Mám již druhou X9 a obě byly po zakoupení neřiditelné do výměny pneu.
Jestli ti stál skutr celou zimu na bočním stojanu tak bych se tomu nedivil.
Tom
29 bře 2012, 19:22
Zdravím měl by jsem na Vás dotaz mám Piaggio X9 rok 2002 a bohužel jsem jezdil bez oleje až se motor zadřel poradíte mi kde koupi díly na opravu, jestli to tady lze opravit, protože jsem slyšel že jestli je to zadřené na klice tak se musí koupit nové kartery.
29 bře 2012, 20:21
určitě jdou díly sehnat skus ještě zvážit koupi jiného motoru?