Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 23 bře 2012, 23:29

A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 24 bře 2012, 07:49

To startování teda nikdo nic neví? Včera jsem to napoprvé na 10 otočení ani nenahodil. Pak už pohoda. 2500km mi to nedělalo, vyřešit bych to chtěl, už z důvodu, že něco není v pořádku. Nějaký čidlo, něco s tlakem?
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 24 bře 2012, 09:02

MilosVee píše:A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.

Když chceš sundat spodní plast tak musíš rozdělat pul skútru,jelikož je přidělaný pod plasty co na nich máš nohy..Jestli ten filtr najdeš tak jsem pak dej foto kde jsi ho našel.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 24 bře 2012, 21:08

ještě dotaz, startujete až zhasne kontrolka vstřikování nebo jak dochrochtají budíky mačkáte startér. Mě jde o to, co ta kontrolka značí, jestli nějaký proces, či jen nějakou kontrolu. Já standardně startuju ještě během svitu.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 24 bře 2012, 21:28

MilosVee píše:A jak se prosímtě sundává ten spodní plast, nikdy jsem na to nějak nepřišel.Díky.

sundáš gumy z nášlapů a povolíš pět šroubů, čtyři za předním blatníkem a jeden na konci plastu
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Rejdik1 » 29 bře 2012, 07:48

prosím o názor.. když X9 500 shodíte z hlavního stojanu, taky hupne predek tak tezce dolu? dale se mi zda nebo nezda ale je to urcite kdyz stojim na miste tak mi jde strasne ztezka otacet riditkama, je to tou vahou nebo je nekde neco spatne? resim to hlavne kvuli tomu, ze minulý rok vse v pohode a letos mám tyhle problémy a navíc právě při jízdě do cca 40km/h mám problém se stabilitou. Když v cca 50km/h pustím řídítka ty se za jízdy ani nehnou ale celý skutr se zacne kymacet ze strany na stranu a porad vic az ho musim chytit... poradi nekdo?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 29 bře 2012, 08:00

Vyměň nebo si nech vyměnit ložiska v krku řízení, také jsem je letos měnil .
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Rejdik1 » 29 bře 2012, 08:27

a to ze padne tak hluboko pri sundavani ze stojanu je normal?? jinak kde nejlepe sezenu ty loziska na krk rizeni?
Rejdik1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 90
Registrován: 05 pro 2010, 10:22
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: X9 500 SL, Evo, B650, BMW C 650 GT, ADV 350

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 29 bře 2012, 08:42

Neumím si představit, co je to hluboko. Ten můj se před repasí tlumičů i po ní chová normálně. Takže buď pružiny nebo chybějící olej či co. Ještě bude chvilku nic moc počasí, tak to zkus prověřit. Repas ve scootlandu stála 1500,- komplet (a šel tam hustší olej 10 a od té doby paráda). Rovněž tam lze koupit ložiska a taky na skutr-vrakoviště (Kazlepka Hrušovany u Brna).

Jinak díky za typ na startování MilosiVee. Nechám2-3x protočit, pustím startér a znovu zmáčknu a na brnk. i tak mě docela zajímá, co by to mohlo způsobovat. Časově mi to vychází (stalo se to ze dne na den) po delší odstávce baterky. Jakoby se tam něco blbě načetlo a od té doby to dělá.
Ale řešit to nebudu. Díky
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Laminator » 29 bře 2012, 10:13

prosím o radu: při puštění řídítek se tyto hrozně rozklepou a celý skůtr se vydá neomylně doleva. při jízdě s rukama na řiítkách se to moc neprojevuje,neperu se s tím. čím by to mohlo být?
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 29 bře 2012, 10:19

Pokud neberu v úvahu špatně opravenou bouračku, tak to nejčastěji dělá špatně sjetá guma (jsou na ní jakoby plošky) samozřejmě vlivem tlumičů a pak taky samotné tlumiče, které si žádají repas.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 29 bře 2012, 11:27

Oldik : Není zač :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod t.roder » 29 bře 2012, 16:30

Laminator píše:prosím o radu: při puštění řídítek se tyto hrozně rozklepou a celý skůtr se vydá neomylně doleva. při jízdě s rukama na řiítkách se to moc neprojevuje,neperu se s tím. čím by to mohlo být?

Měl jsem podobnej problém a ještě se tomu nechtělo zatáčet. Pustit řidítka nemyslitelné!
Vyřešila to výměna pneu. Mám již druhou X9 a obě byly po zakoupení neřiditelné do výměny pneu.
Jestli ti stál skutr celou zimu na bočním stojanu tak bych se tomu nedivil.

Tom
Tom z Velbernu
Honda Forza 750
minulost:
Yamaha T Max ABS
minulost bylo Piaggio X9 500i.e
Uživatelský avatar
t.roder

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 101
Registrován: 18 kvě 2008, 07:10
Bydliště: Velbern
Skútr / moto: Forza 750, T Max ,Suzuki AN50 a byl Piaggio X9 500

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Jarin vw » 29 bře 2012, 19:22

Zdravím měl by jsem na Vás dotaz mám Piaggio X9 rok 2002 a bohužel jsem jezdil bez oleje až se motor zadřel poradíte mi kde koupi díly na opravu, jestli to tady lze opravit, protože jsem slyšel že jestli je to zadřené na klice tak se musí koupit nové kartery.
Jarin vw

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 29 bře 2012, 19:18

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 29 bře 2012, 20:21

určitě jdou díly sehnat skus ještě zvážit koupi jiného motoru?
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 14 návštevníků

cron