Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 16 bře 2012, 14:20

Předkolenní plast je doma. Scootland u mě opět zabodoval. Teď jak bude čas, monty, monty.
Dodací lhůta celkem 3 týdny. Na taloše to není vůbec špatný.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 16 bře 2012, 20:49

A kolik stál předkolení plast ve Scootlandu? Před týdnem jsem se na nový ptal v Aspiritu a chtěli za něj 2100,-
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 17 bře 2012, 07:12

Počítej obecně + 10-20% (ten plast 2500-2700,-).Zaplatíš zálohu a po dodání z It se cena upřesní dle skutečnosti, za kolik jim to přišlo na prodejnu + marže. Ale dražší než Aspirit to bude. Otázka je, jaké jsou dodací lhůty v Aspiritu. Neberu ten příklad s logem. To je taková blbina, že ji asi sólo posílat nebudou. Ta doba dodání u něčeho jako např. předkolenní plast by mě zajímala.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 17 bře 2012, 08:47

S Aspiritem mám prostě HODNĚ špatný zkušenosti, já vím, že logo je kravina za pár stovek, a asi to pro ně není lukrativní kšeft,ale když to 10.12.2011 objednáš, a oni Ti SLÍBÍ, že to není vůbec žádný problém, a že dodací lhůta bude 2-3 týdny, a už je to víc jak 3 měsíce.Prostě když něco slíbím, tak to kur.va taky dodržím, ne?Na e-maily nikdo není schopnej ani odpovědět, tak to pro mě není seriozní obchod na který se mohu spolehnout co se týče ND.Takže za mě prostě z Aspiritu ani hov.no!!!Je to pouze má zkušenost, někdo jiný to může mít úplně jinak, a může s nimi být max. spokojený.Já NE! :evil:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 17 bře 2012, 12:49

Tak jsem chtěl znát pro porovnání po Aspiritu cenu a odpověděli, že servisák je na dovolené a pak mi to napíšou a nic. Já právě s ohledem na zkušenosti nějakou tu kačku navíc objetuju, navíc mám scootland za barákem.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 17 bře 2012, 13:04

Tak pokud máš Scootland jak říkáš za barákem, tak není co řešit 8)
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 17 bře 2012, 19:18

Tak dnes první vyjíždka na nově nastříkaném skutříku. Ze žlutého jsm udělal zelený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 17 bře 2012, 21:35

Pěkná barvička, ještě bych nastříkal ty spodní a nášlapové plasty. Loni jsem je stříkal a drží to, jak přibité.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 17 bře 2012, 23:51

Chtěl jsem koupit nové ale bohužel už nezbyly korunky jelikož jsem musel koupit plechovku a když jsem se ptal na nastříkání tak by mě to vyšlo na dva tisíce a za to se dají koupit nové.Musím vše pomalinku a chci je koupit nové.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 18 bře 2012, 06:23

kamčák píše:
svobi9 píše:
kamčák píše:Tak dnes první vyjíždka na nově nastříkaném skutříku. Ze žlutého jsm udělal zelený.

No jelikož plasty jsou vroubkované, tak jsem si je troufl nastříkat sám. Pistole stála 200,- , základ na plasty 300,- a vrchní barva taky 300,- , nastříkal jsem s tím všechny spodní plasty + nášlapy :D .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 19 bře 2012, 20:39

Předkolenní plast vyměněn. Vč. pájení 2 drátu 12V zásuvky to trvalo čistýho času 2 hodiny. Docela drbačka, všechny ty schránky, lanka, otevírání, přístup k vrutům bandaska na chladící kapalinu, ale zadařilo se. Je tam fakt bordelu našroubovanýho, až jsem se bál, jestli mi něco nezbude, to bych se asi hoodně nas... Takže supr, ještě samodomo oprava laku, jak to půjde a stav původního mota. Ten lak už teda původní nebude.
Suma sumárum, získal jsem další zkušenosti a přehled, co všechno v předku je a kde. Tato nehoda mě stála celkem necelé 3000,- na to co jsem měnil to docela ujde, i tak mě to samozřejmě dost mrzí.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 20 bře 2012, 11:49

Hele, nevíš kde najdu palivový filtr, a jak k němu?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 22 bře 2012, 09:26

Dotaz na startování. Po 1 denní přestávce dlouho točím, cca 10x než chytne. Pak už na brnk, po delším stání na 3 protočení. Už se to tu řešilo i u Nexuse, ale nenašel jsem nikde výsledek, resp. co to způsobovalo. Přidání plynu na to nemá vliv, resp. nic tím neurychlím, startuju vždy na volnoběh.
Přišel na to někdo??

Jinak palivovej filtr bych tipnul někde u plováku, ale ani v návodu jsem nic nenašel. Takže by mě to taky zajímalo.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 22 bře 2012, 17:14

Zkus to takhle:při startování nech starter tak 2x protočit, udělat 1 sec. přestávku, a zkus to natočit, chytne ti to na 1.otočení.Aspoň já to tak mám.Taky mi to po jednodenní pauze chytá pozdějc, a pak už v pohodě.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 23 bře 2012, 04:38

Palivový filtr by měl být pod levým nášlapem možná by stačilo sundat, ten spodní plast.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron