Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 12 bře 2012, 17:11

Ty brďo ta bílá X9 je hodně luxisní. Stav destiček poznáž jenom tak že sundáš kolo jinej způseob jsem nenašel... :-(
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 12 bře 2012, 20:51

Super práce, jak je vidět, tak bílá sluší asi všem skútříkům.
Já jsem letos, při zimní odstávce začal rejpat do pucheřků, které se sem tam objevil a byl jsem, také nucen vše přestříkat.
Pokud se vám, také ojevují nějaké ty puchýřky doporučuji nerýpat, jde to velice rychle dolu.
Tak to to vypadalo po ofouknutí tlak. vzduchem
jediné co odolalo byl přední blatník a plast za sedlem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod _Tom_ » 12 bře 2012, 21:10

na tohle korekční tužka už nestačí :D
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 12 bře 2012, 21:13

oldik: Tak da se tam videt bez sundani. Vyfoceno telefonem s bleskem.
svobi9: Dost odflaknute prelakovani. Takoveho se radeji dotykat s opatrnosti. Co si neudelas sam na to se nemuzes zcela spolehnout.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 12 bře 2012, 21:26

Oj díky Ti. Vždycky mě štve, že mě to nenapadlo samýho. Z dobrýho úhlu to blejskknout telefonem či kompaktem a pak na to v klidu čumět doma :D Co jsem se tam načaroval se zrcátkem a prd.
Ještě jednou díky. Dobrej tip.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 12 bře 2012, 22:09

horrabin píše:oldik: Tak da se tam videt bez sundani. Vyfoceno telefonem s bleskem.
svobi9: Dost odflaknute prelakovani. Takoveho se radeji dotykat s opatrnosti. Co si neudelas sam na to se nemuzes zcela spolehnout.

To byl původní lak :( .
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 12 bře 2012, 22:50

To se mi moc nezda. Puchyrky vzniknou u plastu jenom kdyz je to spatne odmastene nebo spatny zaklad. Tomu by nasvedcovalo i odloupnuti velkych kusu barvy. A ze by se jim to ve fabrice nepovedlo? To jsem jeste nevidel. Ale to by urcite bylo poznat, ze to neni original.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 12 bře 2012, 23:29

Vyděl jsem, už více X9 kterým se začínají dělat malé nenápadné puchýře, čím starší tím horší.
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 13 bře 2012, 19:07

Potřebuju opravu laku na rohu (jakoby u kolena) na přední masce. Nechci nechávat nikde celýho skůtra. Prosím zkušenější, co obnáší demontáž přední masky, resp. za jak dlouho se to dá demontovat a jestli to má smysl. Jestli nemám zbytek zakrýt a nechat to šplíchnout tak jak to je na skutru.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 13 bře 2012, 20:10

Jestli si mel vyndane svetlo, tak pak staci jen par vetsich sroubu zepredu k leseni a tak do 10ks vrutu do plastu kolem. Pak jen vycvaknout tlacito reset. Odhaduji tak 10 minut. Od zacatku s oddelanim zrcatek, plexi, kourove podplexi, mala maska se znakem, svetlo, velka maska. Tak cca do 30 min. Pro nandavani by bylo lepsi mit sundane i naslapy pod nohy, ale jde to pri trose sikovnosti i s nima. Namontovani nazpatek je trochu slozitejsi kvuli trefeni vsech pacek za ostatni plasty kolem, ale pri trose sikovnosti bez problemu. Pro lakovani masky doporucim ji sundat. Bude se to delat urcite lepe. Obzvlaste ty oble hrany.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 13 bře 2012, 21:17

Díky za vysvětlení. O víkendu jdu na to. Aspoň přehodím reset do kastlíku. Chtěl jsem to udělat při výměně toho plastu se schránkama, ale aspoň to budu mít natrénovaný až ho budu montovat.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 13 bře 2012, 23:43

Když se tu píše o tlačítku reset, na co všechno je? A jak se resetuje? Stačí ho jen stisknout, nebo je třeba nějaká kombinace s klíčkem?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod svobi9 » 14 bře 2012, 00:14

oldik píše:Díky za vysvětlení. O víkendu jdu na to. Aspoň přehodím reset do kastlíku. Chtěl jsem to udělat při výměně toho plastu se schránkama, ale aspoň to budu mít natrénovaný až ho budu montovat.

Já jsem malé oděrky řešil zakoupením lesklé černé samolepicí tapety a bylo vyřešeno, nikdo nic nepoznal.

martinsima:
Stisknout otočit klíček - a jedna ze 3 kontrolek (oil, service, belt) ti zacne blikat...mackas az na tu, kterou chces vyresetovat...take kontrolka ti blika...zmacknes reset a podrzis, dokud ta kontrolka nezacne blikat rychle a kdyz tak blika, tak ji pustis a zmizí, někdy se to povede na poprvé a někdy mačkáš čudl stále do kolo, pac ne vzdy se to povede je to postup jak noha, snad sem to nepoplet .
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 15 bře 2012, 23:49

Kontrolka na přístrojovce - červený vykřičník, na co všechno je? Vím že svítí když nezapojím brzdové světlo ale jestli je i na něco jiného.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 16 bře 2012, 10:30

Z mých zkušeností a mi říkaly v servisu tak to je prý jen na brzdovou soustavu.Jestli ti blika nebo svítí tak to může mít příčinu v tom,že nemáš zapojenou brzdovku,nebo nesvítí nějaká žárovka, nebo špatné brzdové spínače.Zkontroluj stav brzdovky a odvzdušnění brzd.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků