Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 28 úno 2012, 20:53

to je daleko lepší řešení, si to koupit v nějakým železářství než to kupovat originál určitě to bude 1000x levnější. Já někde viděl že se to dá koupit jako sadu plíšky se šrouby na X9, řekl bych kde ale vůbec nemám ponětí kde to bylo :-(
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 28 úno 2012, 20:54

Taky si myslím, že šroubky nebudou problém, vždyť jsou to přece jen černý vruty.
U dodání dílů z IT, je to celkem pakárna, já mám v Aspiritu objednaný logo X9 a nápis Evolution už cca 4 měsíce, a stále nic. :( :( :roll: :roll: Tak držím palce, ať Ti to výjde mnohem líp než mě :wink:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 28 úno 2012, 21:00

Plechové matky maj v AutoKelly , je dobrý vzít přímo tu, co chcete, nebo znát rozměr. Mají víc rozměrů a druhů. Šrouby normoš beru v Hornbachu na váhu.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 29 úno 2012, 07:46

Díky za tip, zítra dám hornbach. Tu náhradní sadu na uchycení plastů jsem si objednal a mají to ve skůtry Malšice. Je to sice zařazený u X9, ale problém je, že tam není rozměr a i když to vypadá stejně, jsou ty šrouby dost krátký. Po zašroubování přečnívá jeden závit šířky vrutu, pak se už zužuje do špičky. Ta sada sama o sobě není drahá, ale poštovný je masakr. Vyhodil jsem 200,-, co už. Poučení pro příště.
Náhradní plast mám objednaný přes Scootland Brno. Zatím mi vyhověli vždy téměř obratem a tvrdili, že mají nějakého nového dodavatele. I ta předem avizovaná cena dílu byla překvapivě dobrá, až moc dobrá. No mám to "za barákem" a chodím tam rád. Pak dám info.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 05 bře 2012, 13:05

Tak jak pokračuješ s opravou?
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 05 bře 2012, 13:24

Po 30minutách jsem v Hornbachu našel trochu odpovídající vruty, ale mají samozřejmě malou hlavičku a nejsou černé. Zatím jsem je neupotřebil, ale pod gumové nášlapy dobré.
1. díl plastový nášlap od skutr-díly.cz přišel. Stál 600,- i s poštou a je jako nový, ale asi ze staršího typu. Rozměrově sedí, ale chybí 1 díra na přichycení nášlapu k spodnímu deklu a úchyt pod "pedálem" spolujezdce. Tam je zespod na prošroubování spodního dílu a nášlapu taky vrut a v nášlapu ten úchyt chybí. Studoval jsem to hodně zblízka, jestli není odřezaný a není (funkčně ani jedno není potřeba).
Jinak poznatek, že plasty nevyrůstající s motorkou jsou z hlediska spasování a lícování trochu problém. Kde to dolíhalo to teď nedolíhá a pod. I ty původní, co byly týden sundané se už trochu jinak napružili.
Z nového dílu mi zbylo pár vrutů a plíšků, tak teď mám dost a z horbachu nepoužiju.
Dle scootland by nášlap nový měl stát taky do 600,- ale byl jsem moc rychlý a nechtěl jsem se zachovat jak ocas a zásilku si nepřebrat.
Po smontování jsem zjistil, že už dříve tlačí bok nášlapu na hadičku z chladiče, až v tom místě na nášlapu od tlaku sponky zbělal plast. Povolil jsem pod nášlapem celý podélný nosník (2 šrouby) a o cca 3mm (co to šlo) jsem to posunul vně a asi by to mělo být dobrý.
Po smontování jsem dal první letošní delší jízdu a druhý den jsem našel pod moto loužičku chladící kapaliny. Znova všechno dolů a na hadičce z chladiče (kde tlačil plast) spod sponky prolínala kapalina, ale pouze po jízdě. V klidu to nic nedělalo. Přidal jsem šroubovací stahovací pásek a snad to bude OK.
Na přední plast čekám z IT, tak uvidím kdy přijde, ale teď je to pouze o estetice, funkčně ho nepotřebuju.
Co mi tohle martirium dalo? Poučení z mé blbosti a to, že jsem schopen udělat plastovou rozborku a sborku až po přední plast se schránkami do 15minut. Pravé zápěstí mi po tomhle víkendu začalo mutovat v akušroubovák :D
Jinak musím konstrukci X9 ohodnotit z hlediska oplastování velmi kladně. Vše logicky navazuje a montáž je opravdu velmi rychlá, na to jak to odstrojený vypadá. Pak dám vědět, za jak dlouho díl z It přišel a kolik nakonec stál peněz. Je to dle nákresu seznamu dílů ten celý přední plast č.1 bez schránek, pouze korpus.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 09 bře 2012, 19:47

martinsima píše:Ten šroubek mám povolený, ale většinou to pořád syčí.

Jsou tam dva odvzdušňováky.Jeden vypada jak je na brzdových třmenech a druhý je vlevo od něj z pohledu když budeš stát zády k řidítkům pod kaslíkem pod sedlem.Přístup stojí za prd,ale pak to je odvzdušnění za chvíli.Já jsem s tím laboroval asi dvě hodiny než jsem ho našel.

Tak první fotečka ještě nedokončeného strojení.Až dodělám tak nafotím za lepšího světla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 09 bře 2012, 21:27

Já když měnil termostat a měl plasty dole, tak jsem se rozhodl, že ho přestříkám. Je teď bílý. Zítra dám fotky.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 11 bře 2012, 18:08

Dotaz na zadní brzdy:
Je nějaký indikátor, podle kterého bych poznal stav destiček zadní brzdy. Sundat s nasazeným kolem to nejde a i se zrcátkem + lampa + povolená čelist se mi nepodařilo stav zjistit. Myslím třeba posun něčeho někam tak, abych poznal jestli jsou na výměnu apod.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 11 bře 2012, 19:10

martinsima píše:....tak jsem se rozhodl, že ho přestříkám. Je teď bílý. Zítra dám fotky.

...není už pozítří???

neboj, nechci rýpat, já jen, že jsem chtěl zkusit taky do bíla a docela mě to zajímá... :wink:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 11 bře 2012, 19:43

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod FunTom » 11 bře 2012, 20:39

Moc pěkný, jestli jsi to stříkal sám, tak klobouk dolu. :wink:
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 11 bře 2012, 21:47

Je to stříkané v garáži vzduchovou pistolí. Barva stála 850,- ( 4 dcl )
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 12 bře 2012, 16:11

To je hodně dobrý!
V lakovně bys nechal minimálně 7k.

Vypadá to hodně dobře,palec nahoru.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 12 bře 2012, 16:28

Co ty destičky na zadku chlapi. Poznám stav opotřebení jinak než že sundám kolo? Posouvá se někde něco, podle čeho lze poznat, jestli je destička hodně ojetá?
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků