25 úno 2012, 20:24
MilosVee píše:Ouuu, tak to je velká škoda.Myslíš, že by vítr dokázal z bočáku tu motorku převrátit?To je teda začátek sezony pěkně v pr....
25 úno 2012, 21:39
25 úno 2012, 21:49
25 úno 2012, 22:05
bouska.t píše:zadní destičky nevymněníš bez toho abys sundal kolo. Já to dělal nedávno.
25 úno 2012, 22:11
25 úno 2012, 22:15
25 úno 2012, 22:39
26 úno 2012, 17:48
t.roder píše:Lukas S píše:Zdar vsichni,
poradi me nekdo shlavnim sojanem na X9 ???, ... nedelo se nic, tak jsem propojil fialovej se zlutym a uz vrci ten motorek .... to je ale vsechno... nepohne se .... je to fakt hydraulika ??? (lije se tam nejakej olej ??? ) ...
Ahoj Lukasi
Měl jsem první X9 taky s hydr.stojanem. Celá ta hydraulická jednotka se skládá z hydraulického válce poháněného čerpadlem, který roztáčí motůrek ze starteru (má ho každá 50tka) Pro doplnění oleje(použil jsem olej pro servo řízení) je lepší celou jednotku vyndat, jinak to nenaliješ. Doporučuji pak vyzkoušet ještě na stole(přes baterku). Dá se přetěsnit i hydr.válec, ale to jsem nedělal, protože byl únik minimální.
PS: teď mám X9 model 05 bez hydr.stojanu a jsem podstatně spokojenější.(lehčí stroj a bez problémů)
Je tu totiž taky varianta, sehnat klasickej stojan a kašlat na nepovedenej konfortní doplněk.
Tom
27 úno 2012, 20:02
27 úno 2012, 20:07
27 úno 2012, 20:36
martinsima píše:Dnes jsem koupil termostat v Aspiritu za 440,- Jen to odvzušňování jsem dělal asi hodinu a furt tam ten vzduch je. Mám mít při odvzdušňování víčko nádržky otevřené, nebo zavřené?
27 úno 2012, 20:38
27 úno 2012, 20:45
28 úno 2012, 13:39
28 úno 2012, 20:47