Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 úno 2012, 08:29
Zdar vsichni,
poradi me nekdo shlavnim sojanem na X9 ???, ... nedelo se nic, tak jsem propojil fialovej se zlutym a uz vrci ten motorek .... to je ale vsechno... nepohne se .... je to fakt hydraulika ??? (lije se tam nejakej olej ??? ) ...
24 úno 2012, 14:29
Hlásím zahájení sezony, šoupl jsem do scota baterku, a jde se na to.Najeto prvních 50 km,první kroky směřovali na benzínku doplnit PHM, a dofouknout kola, a hurá na cestu.Teplota slušných 12°C, silnice krásně suchý, akorát dost boční vítr po celou cestu.Nikoho "jako já" jsem nepotkal, akorát plechovkáři na mě koukali s otazníkem v očích
.Pížo si krásně vrnělo.Tak snad se bude dát jezdit čím dál častěji.
24 úno 2012, 16:12
u mně to vypuklo už minulej pátek 12 stupnů nebylo, byly sotva dva ale sucho takže bez problémů.
24 úno 2012, 16:49
Což o to, mě by zima ani tak nevadila,člověk se obleče, ale mám bobky, abych sebou někde nepleskl, přece jen ty gumy nejsou na takovej chlad asi dělaný, a navíc mám obavu, že to bude někde trošku namrzlý
24 úno 2012, 18:08
to sem si taky říkal... ale teď už snad bude líp a líp. Koukám na teploměr a tam je 12,2 což je super.
25 úno 2012, 08:17
Lukas S píše:Zdar vsichni,
poradi me nekdo shlavnim sojanem na X9 ???, ... nedelo se nic, tak jsem propojil fialovej se zlutym a uz vrci ten motorek .... to je ale vsechno... nepohne se .... je to fakt hydraulika ??? (lije se tam nejakej olej ??? ) ...
Ahoj Lukasi
Měl jsem první X9 taky s hydr.stojanem. Celá ta hydraulická jednotka se skládá z hydraulického válce poháněného čerpadlem, který roztáčí motůrek ze starteru (má ho každá 50tka) Pro doplnění oleje(použil jsem olej pro servo řízení) je lepší celou jednotku vyndat, jinak to nenaliješ. Doporučuji pak vyzkoušet ještě na stole(přes baterku). Dá se přetěsnit i hydr.válec, ale to jsem nedělal, protože byl únik minimální.
PS: teď mám X9 model 05 bez hydr.stojanu a jsem podstatně spokojenější.(lehčí stroj a bez problémů)
Je tu totiž taky varianta, sehnat klasickej stojan a kašlat na nepovedenej konfortní doplněk.
Tom
25 úno 2012, 08:32
Stojan mi sice funguje jak má, ale už několikrát mě napadlo, jak ho předělat na klasiku a vybrakovat ten celej systém. Postyvit tohoto skůtra na nohu je brnkačka a já ho defacto nepoužívám. Jen když to chce někdo vidět. V chladnějším počasí mám problém, že se stojan velice pomalu dovírá a musím mu pomoct nohou, abych mohl vyjet.
Nemáte někdo typ, jestli lze hydrauliku jen tak vymontovat a nahradit pružinou popř. jak udělat jednoduchou klasiku.
25 úno 2012, 10:10
Taky se mi nechtěl pořádně dovírat, ale stačilo prostříknout pružinu WéDéčkem, a od tý doby absolutně bez problému.
25 úno 2012, 10:20
oldik píše:Stojan mi sice funguje jak má, ale už několikrát mě napadlo, jak ho předělat na klasiku a vybrakovat ten celej systém. Postyvit tohoto skůtra na nohu je brnkačka a já ho defacto nepoužívám. Jen když to chce někdo vidět. V chladnějším počasí mám problém, že se stojan velice pomalu dovírá a musím mu pomoct nohou, abych mohl vyjet.
Nemáte někdo typ, jestli lze hydrauliku jen tak vymontovat a nahradit pružinou popř. jak udělat jednoduchou klasiku.
No vidíš ty ho chceš vymontovat a já bych ho tam zase chtěl mít.Jenže koupit veškeré komponenty přijde na dost korunek.
25 úno 2012, 12:15
tak si ho vyměňte....ne?
25 úno 2012, 12:31
Tak jsem to prostříkal olejem a fakt to pomohlo.
Jinak jsem to měl na bočáku, tancuju kolem toho, chystám se na krátkou vyjížďku, kecám s kamarádem a najednou rána a motorka se válí na zemi. Asi vítr či co, vůbec nechápu co se stalo. Spadlo to na hranu obrubníku. Na výměnu ten přední plast se schránkou, boční podélnej plast nad stupadlem a ten zadní boční černej (tam je jen úchyt pryč) tak ho nebudu možná řešit. Přední kapotáž v té "vnitřní špici" kde se spojujou ty 2 plasty co musím měnit (v místě vrutu) je odřená. No prostě jsem se tak maximálně nas..... a to jsem ani nevyjel.
O to víc mě to nasr.., protože ta moje motorka po stránce laku a plastů vypadá, jako by vyjela včera z fabriky.
jinak zjišťuju, že budu mít asi problém. Skoro všechny dostupný ND jsou na levou stranu.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 čer 2013, 01:45, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
25 úno 2012, 16:01
Zdarec.Nevíte někdo kde koupit termostat na x9 500 rok 2002 za rozumnou cenu? Děkuji
25 úno 2012, 17:43
oldik píše:Tak jsem to prostříkal olejem a fakt to pomohlo.
Jinak jsem to měl na bočáku, tancuju kolem toho, chystám se na krátkou vyjížďku, kecám s kamarádem a najednou rána a motorka se válí na zemi. Asi vítr či co, vůbec nechápu co se stalo. Spadlo to na hranu obrubníku. Na výměnu ten přední plast se schránkou, boční podélnej plast nad stupadlem a ten zadní boční černej (tam je jen úchyt pryč) tak ho nebudu možná řešit. Přední kapotáž v té "vnitřní špici" kde se spojujou ty 2 plasty co musím měnit (v místě vrutu) je odřená. No prostě jsem se tak maximálně nas..... a to jsem ani nevyjel.
O to víc mě to nas.., protože ta moje motorka po stránce laku a plastů vypadá, jako by vyjela včera z fabriky.
Ouuu, tak to je velká škoda.Myslíš, že by vítr dokázal z bočáku tu motorku převrátit?To je teda začátek sezony pěkně v pr....
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 čer 2013, 01:45, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
25 úno 2012, 19:30
krizik1 píše:http://www.scootershop.cz/2485-termostat-vody-piaggio-500-nezapouzdreny-834484.html
Děkuji.Lepší cena než 1550 na scootlandu.