Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: X9 - pár dotazů

15 pro 2011, 16:49

To by bodlo el.schema.Ale kde vzít a nekrást :D Leda prostě zkoušet a hledat.

Re: X9 - pár dotazů

15 pro 2011, 16:54

to bude asi jediná možnost. Hle a seš si jistej že to má rádio? Aby to nebyl jenom interkom...

Re: X9 - pár dotazů

15 pro 2011, 17:15

Určitě ano RDS Radio (montovalo se pouze do 500 EVO),a myslím ještě hydr.stojan,jinak je to psané např. i tady: http://translate.google.cz/translate?hl ... md%3Dimvns

Re: X9 - pár dotazů

15 pro 2011, 21:03

Nejake odkazy s obrazky a info k PICS na ebay tady nebo tady. Na obrazcich se zda, ze je 3 kontaktovy, ale na el. schematech jsou 4 draty. Tipuji sluchatka stereo, mikrofon, zem. Konektor je udelan tak, aby byl vodotesny. Vymenit urcite pujde, ale nebude vodotesny. Konektor do jednotky PICS je 4 pinovy a vypada jako napajeci v PC. Antena je ten cerveny drat (ja ho mam cerny). Vyvest rovnou na reproduktory urcite pujde.

Re: X9 - pár dotazů

17 úno 2012, 20:43

Zdravím, můžete mi poradit kde se nachází termostat na X9 500?

Re: X9 - pár dotazů

17 úno 2012, 21:10

myslíš čidlo teploty vody? nebo to co přepíná okruhy?

Re: X9 - pár dotazů

17 úno 2012, 21:11

Asi vody, to co se mění když mám benzín v oleji.

Re: X9 - pár dotazů

18 úno 2012, 12:10

No tak to je urcite termostat ale kde je ti nepovim.

Re: X9 - pár dotazů

19 úno 2012, 12:24

martinsima píše:Zdravím, můžete mi poradit kde se nachází termostat na X9 500?

No, ono záleží, jaký máš motor. Pokud je to ten starší, co má šedý celokryt, tak ten má termostat vpravo na motoru. Jde do něj hadice a je to takový černý plast na 3 šrouby s přírubou do motoru.

Pokud je to novější model motoru (jako třeba v NEXUSU), tak tam je už mimo samostatný a je pod sedlem, tedy spíše pod vrchním oplastováním. Viděl by jsi ho, pokud zvedneš sedlo a odšroubuješ ten přední kryt, aby jsi viděl na motor...

...nevíte pls, náhodou, na jaký tlak je čidlo tlaku oleje u motoru 500ccm??? ...v mém manuálu jsem to nenašel

Re: X9 - pár dotazů

21 úno 2012, 22:26

Zahřátej motor dává při 1400 otáčkách, 80°C olej, 1,5 barů. Studenej motor při 1400 otáčkách, 20°C olej, 4,5 barů. Tlak by neměl by klesnout pod 1,3 barů a neměl by být vyšší, než 6 barů. Ses mohl zeptat, když jsme spolu řešili to čidlo. Mimochodem čidlo na filcku 1,3MPI má 1,3 barů. Nové origo čidlo jsem nejlevnější našel kolem 600kč, někde i 800kč.
V manuálu vše o tlaku oleje je, jen si musíš stáhnout servisní manuál, ne uživatelskou příručku.
Naposledy upravil wochomurka dne 23 úno 2012, 12:15, celkově upraveno 2

Re: X9 - pár dotazů

23 úno 2012, 07:21

...si musíš stáhnout servisní manuál, ne uživatelskou příručku

tak to bude asi tím. Jenže já našel u Felicie, jak mi radíš, jen ta dvě čidla - buď 0,3 nebo 0,5 bar -1,3 ne. Tak zkusím zajt do prodejny...

Re: X9 - pár dotazů

23 úno 2012, 12:21

http://www.motorky-skutre.sk/senzor-tla ... 14476.html , takže by ti mělo stačit to 0,3bar.

Re: X9 - pár dotazů

23 úno 2012, 22:36

jj, díky...

já si to myslel. Koli dává baru bych mohl měřit barometrem - né kontrolkou, jenže já potřeboval vědět, jestli má ještě tlak a maže. Mě to zahřátý na volnoběh začalo blikat a svítit, tak jsem si říkal POZOR! něco se děje. Zkontroloval jsem hladinu oleje - OK, tlak mi měřili v sevisu a taky OK a přišli jsme na VELKOU záhadu - to čidlo samotné propouští tlak kolem konektoru a protíká tama olej - a já si říkal, proč je to čidlo pořád od oleje a přitom jsem ho asi 3x přetěsňoval....

Tak díky za odkaz, vemu to čidlo nový na Felicitu...

Čao a Díky :wink:

Re: X9 - pár dotazů

23 úno 2012, 22:47

Čau.Já měl něco podobnýho a nakonec to bylo olejové čerpadlo jenže bohužel já než jsem na to přišel tak bylo pozdě a dělal jsem repas motoru.Olej čerpadlo stojí do 1000 kč plus práce.Což pak znamená rozpůlit motor a vyměnit.Tlak v motoru jsem měl taky ok.

Re: X9 - pár dotazů

23 úno 2012, 23:32

Mě odešlo čidlo, při otočení klíčkem se kontrolka mazání vůbec nerozsvítila. Když jsem ho vymontoval, profoukal, tak nachvilku zafungovalo a pak zase chcíplo, pak umřelo úplně Po výměně za jiné zase vše funguje. Prej je to u těhle motorů docela častá závada.
Odeslat odpověď