Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 15 pro 2011, 16:49

To by bodlo el.schema.Ale kde vzít a nekrást :D Leda prostě zkoušet a hledat.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 15 pro 2011, 16:54

to bude asi jediná možnost. Hle a seš si jistej že to má rádio? Aby to nebyl jenom interkom...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 15 pro 2011, 17:15

Určitě ano RDS Radio (montovalo se pouze do 500 EVO),a myslím ještě hydr.stojan,jinak je to psané např. i tady: http://translate.google.cz/translate?hl ... md%3Dimvns
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod horrabin » 15 pro 2011, 21:03

Nejake odkazy s obrazky a info k PICS na ebay tady nebo tady. Na obrazcich se zda, ze je 3 kontaktovy, ale na el. schematech jsou 4 draty. Tipuji sluchatka stereo, mikrofon, zem. Konektor je udelan tak, aby byl vodotesny. Vymenit urcite pujde, ale nebude vodotesny. Konektor do jednotky PICS je 4 pinovy a vypada jako napajeci v PC. Antena je ten cerveny drat (ja ho mam cerny). Vyvest rovnou na reproduktory urcite pujde.
Uživatelský avatar
horrabin

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 323
Registrován: 29 zář 2009, 21:31
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Piaggio X9 500 evo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 17 úno 2012, 20:43

Zdravím, můžete mi poradit kde se nachází termostat na X9 500?
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 17 úno 2012, 21:10

myslíš čidlo teploty vody? nebo to co přepíná okruhy?
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod martinsima » 17 úno 2012, 21:11

Asi vody, to co se mění když mám benzín v oleji.
Uživatelský avatar
martinsima

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 214
Registrován: 29 čer 2009, 23:21
Bydliště: Benešov
Skútr / moto: Burgman 650 K8, BMW C1, Vespa LXV + GTS, Spillo

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Dom999 » 18 úno 2012, 12:10

No tak to je urcite termostat ale kde je ti nepovim.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 19 úno 2012, 12:24

martinsima píše:Zdravím, můžete mi poradit kde se nachází termostat na X9 500?

No, ono záleží, jaký máš motor. Pokud je to ten starší, co má šedý celokryt, tak ten má termostat vpravo na motoru. Jde do něj hadice a je to takový černý plast na 3 šrouby s přírubou do motoru.

Pokud je to novější model motoru (jako třeba v NEXUSU), tak tam je už mimo samostatný a je pod sedlem, tedy spíše pod vrchním oplastováním. Viděl by jsi ho, pokud zvedneš sedlo a odšroubuješ ten přední kryt, aby jsi viděl na motor...

...nevíte pls, náhodou, na jaký tlak je čidlo tlaku oleje u motoru 500ccm??? ...v mém manuálu jsem to nenašel
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 21 úno 2012, 22:26

Zahřátej motor dává při 1400 otáčkách, 80°C olej, 1,5 barů. Studenej motor při 1400 otáčkách, 20°C olej, 4,5 barů. Tlak by neměl by klesnout pod 1,3 barů a neměl by být vyšší, než 6 barů. Ses mohl zeptat, když jsme spolu řešili to čidlo. Mimochodem čidlo na filcku 1,3MPI má 1,3 barů. Nové origo čidlo jsem nejlevnější našel kolem 600kč, někde i 800kč.
V manuálu vše o tlaku oleje je, jen si musíš stáhnout servisní manuál, ne uživatelskou příručku.
Naposledy upravil wochomurka dne 23 úno 2012, 12:15, celkově upraveno 2
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 23 úno 2012, 07:21

...si musíš stáhnout servisní manuál, ne uživatelskou příručku

tak to bude asi tím. Jenže já našel u Felicie, jak mi radíš, jen ta dvě čidla - buď 0,3 nebo 0,5 bar -1,3 ne. Tak zkusím zajt do prodejny...
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 23 úno 2012, 12:21

http://www.motorky-skutre.sk/senzor-tla ... 14476.html , takže by ti mělo stačit to 0,3bar.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod mk-tec » 23 úno 2012, 22:36

jj, díky...

já si to myslel. Koli dává baru bych mohl měřit barometrem - né kontrolkou, jenže já potřeboval vědět, jestli má ještě tlak a maže. Mě to zahřátý na volnoběh začalo blikat a svítit, tak jsem si říkal POZOR! něco se děje. Zkontroloval jsem hladinu oleje - OK, tlak mi měřili v sevisu a taky OK a přišli jsme na VELKOU záhadu - to čidlo samotné propouští tlak kolem konektoru a protíká tama olej - a já si říkal, proč je to čidlo pořád od oleje a přitom jsem ho asi 3x přetěsňoval....

Tak díky za odkaz, vemu to čidlo nový na Felicitu...

Čao a Díky :wink:
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 23 úno 2012, 22:47

Čau.Já měl něco podobnýho a nakonec to bylo olejové čerpadlo jenže bohužel já než jsem na to přišel tak bylo pozdě a dělal jsem repas motoru.Olej čerpadlo stojí do 1000 kč plus práce.Což pak znamená rozpůlit motor a vyměnit.Tlak v motoru jsem měl taky ok.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod wochomurka » 23 úno 2012, 23:32

Mě odešlo čidlo, při otočení klíčkem se kontrolka mazání vůbec nerozsvítila. Když jsem ho vymontoval, profoukal, tak nachvilku zafungovalo a pak zase chcíplo, pak umřelo úplně Po výměně za jiné zase vše funguje. Prej je to u těhle motorů docela častá závada.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron