Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 lis 2011, 14:15
Musíš sundat ten plast nad světly 4 šrouby a potom celé světlo cca taky čttyři šrouby. Až budeš mít světlo venku tak sundáš ty gumové krytky a jsi tam
24 lis 2011, 16:56
u EVOLUTION se musí sundat i zrcátka
24 lis 2011, 18:46
tak takovýhle věci u té x 9 jsou fakt nedomyšlený!!
24 lis 2011, 19:42
ti praskla zarovka ? ze by prvni zavada ?
zacina mi chybet, neprodas na jare zpatky
24 lis 2011, 21:24
Hoši, až to jednou celý odplastujete, tak se toho přestanete bát. Zrcátka - 4 krytky, 4 šrouby, 2 konektory - 5 minut navíc, není co řešit. Pod nima jsou rohový šrouby toho předního plastu. Mě poprvé nešel ven, tak jsem mrknul do manuálu a zjistil, že je třeba dát dolů zrkadla a taky jsem se zarazil, pro je to takto nelogicky řešení. Po odhodlání se demontovat zrcátka jsem zjistil o jakou se jedná banalitu a dnes se už nad tím nepozastavuju.
Ve scootlandu jsem diskutoval systém plastování tohoto stroje a bylo mi řečeno, že je to zlatý oproti jiným neb to logicky na sebe navazuje a po mých zkušenostech musím potvrdit. Zatím jsem neoddělával pouze předek vnější i vnitřní stranu, jinak ostatní komplet a je to fakt relativně rychlovka.
Mili, co ty máš teďka nebo co plánuješ, jestli něco vůbec plánuješ. Možná jsem jen nepochytil něco, co bylo diskutované v jiném vlákně ohledně tvých úmyslů.
24 lis 2011, 22:34
Mili píše:ti praskla zarovka ? ze by prvni zavada ?
zacina mi chybet, neprodas na jare zpatky
Ne,nepraskla,jen bych chtěl dát ňáký svítivější,např. Osram Nightbreaker,nebo tak něco.Neprodám ani za nic
.Zrovna jsem lakoval ten levý odřený bok,a vypadá to good
24 lis 2011, 22:38
servus Miloši, už aj ja som predal moju PCX ale s motorkami este urcite nekoncim
ty neplanujes na jar nieco nove? ze by sme mozno niekedy zopakovali Chorvatsko?
25 lis 2011, 18:13
Musím přidat také trochu do diskuze. V červenci 2010 jsem se ne vlastní vinou na X9 vyválel. Plasty především na právé straně byly na odpis, tak jsem koupil nepojízdnou X9 250 a komplet plasty vyměnil. Během dvou dnů jsem jezdil zase. Největší problém se sesazením jsem měl se spodním dílem (šedivá podlaha)a s přední kapotáží. Nakonec jsem si to na jaře 2011 částečně z opakoval, protože jsem si dokoupil pravý bok tunelu, kvůli rozdílným stupačkám spolujezdce (typ 250 má poloviční velikost) Chtěl jsem mít obě stejné. Další problém jsou zrcátka moje první X9 byla z roku 2002 a staré zrcátka bez blinkrů, byly mnohem praktičtější. Moje aktuální X9 měla po havárii jedno lepené, tak jsem sehnal přes NET jiné v stříbrné barvě, a pak jsem si zahrál na lakýrníka.
Závěrem můžu potvrdit, že celé oplastování X9 do sebe logicky zapadá a mimo schováných šroubků pod blinkry tam žádná záludnost není.
25 lis 2011, 23:28
kamčák píše:Mám přeložený originální manual na X9 500. Je ve slovenštině a bez obrázků.Jestli máte někdo o něj zájem tak vám ho můžu zaslat emailem.
Díky,bylo by možné zaslat manuál na X9? Velice děkuji za ochotu. E-mail:
motorky.motorky@seznam.cz
26 lis 2011, 10:29
Zašlu jen pak potvrď,že došel
30 lis 2011, 20:57
Měl bych dotaz jakou máte baterii v X9 500. Jakou ma kapacitu v ah?
30 lis 2011, 21:05
ve 180ce mám 12Ah a prý je to zbytečně moc...
30 lis 2011, 21:15
No a nevíte někdo jak by se dalo zjistit co tam může být za baterku.U auta to je jednoduchý to se zjistí podle alternátoru ale u motorky nevím.Jinak na baterce to vypadá,že tam je napsaný 14ah ale je asi trochu víc stará a nejde to přečíst pořádně.
30 lis 2011, 21:16
Ano v manualu je predepsana 14Ah. Mam ji tam take.