od oldik » 23 lis 2011, 12:39
Otázka fakt úplně blbě položená.
Ale jinak vidle dolů a upozorňuju, že pokud jsou už tlumiče hodně jetý, tak se ti zřejmě nepodaří je úplně přesně usadit zpět do brejlí a po nějakém čase začnou téct (zkušenosti z CBR 600). U mého stroje jsem kvůli řídkému oleji a špatnému sjíždění gumy nechal teď repasovat.
Repas (pokud doneseš vymontovaný tlumiče) je včetně materiálu (gufera a olej 10W) za cca 1300,- chtěl jsem se do toho pustit sám, ale nakonec jsem se nedostal dovnitř a za ty peníze mi to ani nestálo za to.
Demontáž - blatník, třmeny i s držáky - do 15min je máš dole. Já neměl nahoře tlumiče žádnou zátku, hned na mě čuměl ten silonovej špunt. Stačí po povolení rozevřít úchyt v brejlích, tlumič povysunout o cca 3-4mm (víc to nejde) a odšprtnout ten aretovací kroužek a vytáhnout.
objem ničím nenahradíš
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno