Piaggio X9 500 - pár dotazů

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 16 lis 2011, 11:49

celej ne, ja jenom chtěl slyšet jestli můžu zalepit půlku.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod Dom999 » 16 lis 2011, 13:43

vždyť už jsem ti to řikal :-)
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MisaKacenka » 16 lis 2011, 19:02

Ja jsem ho lepil skoro celej...nechal jsem 1/3 a bylo to vpohode :) teda ale na Leu :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 16 lis 2011, 20:49

já jsem taky psal že jsem ho na ježdění do práce 8km kdy bylo cca. -2°C přelepil v podstatě celej byla tam mezera už jen na jeden pruh RAMBO pásky :) a v pohodě nepřehřálo se to, ale delší vyjížďku jsem nezkoušel
akdyby tak strhnout kus pásky jde vždycky (teda když nemáš tak zmrlý ruce že ji nedokážeš chytit :D )
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 17 lis 2011, 11:14

Dom999: u tebe jsem právě pochopil tak že to rači nemám pokoušet. ASle zalepím ho skoro celej a uvidí se.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod ERka5 » 18 lis 2011, 00:02

Evo modely mají žárovky H7 starší generace H4 - těm svítí obě spolu, nové svítí jedno na tlumené a druhé na dálku :cry: to jen kdyby to někdo neveděl :mrgreen:
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 18 lis 2011, 11:00

Borci já teda nevím,ale mě se ručička dostaneběhem chvíle normálně na půlku,a nic zalepený nemám,nemůžete mít spíš problém někde jinde?Jen otázka
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod bouska.t » 18 lis 2011, 12:06

co jsem viděl na šňůře tak snad každé 180ce nebo dvoustovce nejel hladič i když ho májí. To stema žárovkama tak oběma svítí ty modely piaggio x9 250 Honda...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod oldik » 18 lis 2011, 13:49

Taky jsem se dnes jel projet. Nechám na konec modrýho zahřát na místě a pak během cca 2-3km pomalé jízdy zahřeju na klasickou polovinu jako v létě a tam se to drží. Nic zadeklovaný nemám.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 18 lis 2011, 14:43

Tak to jsme na tom stejně,možná je to u menších obsahů jinak.Ještě se chci zeptat,když už tady jsem :D ,máte někdo zkušenost s lakováním plastů? :?:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 18 lis 2011, 15:13

Já osobně zkušenost nemám,ale lakýra co mi bude stříkat skútra říkal,že plasty se nejdřív naleptávají aby to na nich lépe drželo.
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 18 lis 2011, 18:50

záleží jestli jsou už lakované nebo nelakované
na nelakované buď nejaký primer na plasty
nebo mi v práci používáme ožeh plamenem technologie říká plamen s cca. 10%
přebytkem kyslíku :) plyn máme normálně zemní hořák ale je to nutné s citem a nepropálit a nepokroutit

no a lakované uplně přesně nevím ale přebrousit, odmastit, nastříkat plničem pak barva
to spíš nějakej lakíra
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod MilosVee » 18 lis 2011, 19:03

To Ti říkal dobře,musí se použít základ na plasty ve spreji,potom plnič,barva,a ve finále lak.Postup znám,ale jestli někdo už lakoval,a třeba nějaký vychytávky,nebo na co si dát bacha,apod.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod kamčák » 21 lis 2011, 11:25

Zdarec všichni.Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte jak sundat ten plast co je před chladičem.Já na to koukal,ale myslím ,že se musí rozdělat vidlice a pak půjde,ale ptám se jestli někdo neví jinou cestu? Děkuji
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: X9 - pár dotazů

Příspěvekod nem.pe » 21 lis 2011, 21:21

vidlice a i brzdové hadice se musí oddělat jsou prostrčené zkrz jinak to asi nepůjde
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků