Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: X9 - pár dotazů

21 říj 2011, 18:14

Tak se zeptám ještě z jiného soudku.Když vyměním v chladiči náplň musí se pak odvzdušňovat nebo ne?A nevyměňoval jste někdo brzdové čidla u páček jak na to? Děkuji

Re: X9 - pár dotazů

22 říj 2011, 20:39

koukni na hlavu jestli je tam odvzdušňovací šroub (osobně si myslim že by bejt měl)
a s těma čidlama to musíš kouknout nic na tom nebude. prostě rozeber a koukni.

Re: X9 - pár dotazů

23 říj 2011, 14:13

No já si myslím,že odvzdušňovací šroub na hlavě nebývá,že by měl být na chladiči nebo trubce.Dnes jsem na to koukal jelikož mám skůtra komplet bez plastů a žádný odvzdušňovák nenašel.Budu dál zkoumat mám na to celou zimu nebo aspoň do té doby než ho budu mít nastříkaný.

Re: X9 - pár dotazů

23 říj 2011, 15:09

V Atlanticu se stejným motorem je odvzdušňovací šroub nahoře na motoru. Vypadá úplně stejně jako odvzdušňovák na brzdách. U Aprilky je potřeba stejně jako u brzd nasadit hadičku, jinak je poblitej celej motor. :D

Re: X9 - pár dotazů

23 říj 2011, 17:00

Jo děkuji ještě to tam pořádně prohlídnu.A postup odvzdušňění je jako u auta?

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 13:51

jak jsete nato s ohříváním motoru za techto studený dni? Mně není schopnej se za 7 městských kilometrů ohřat vic než na konec modrýho políčka. Jak jste natom vy?

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 15:07

stejně, normálně jsem přelepoval 3/4 chladiče pak je to lepší a i v cca. 7°C to bez problémů uchladí to moje dvoukilo na cca. 20km a nepřehřeje se,a kdyby tak to jde lehce strhnout.
když je okolo nuly a nevyleze to výš tak jsem to zkoušel s celým přelepeným chladičem na 10km do práce ok dál jsem to nezkoušel

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 15:59

taky to pak zkusím protože studenej motor zlobí když se chcu rozjed

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 16:07

zalep půlku chladiče a musí to fungovat.

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 19:24

Teď jsem se byl projet, na místě nechám zahřát a pak se to chová vcelku normálně. Asi o kapánek menší teplota, ale nic zásadního.

Myslím si, že je asi vadný regulátor. Nějak často mám vypráskanou aku a na volnoběh to nedobíjí zřejmě vůbec.
Jak to máte s nabíjením, od kolika otáček nabíjí. Předpokládám 14V, ale tak od 2000 ot. nebo vám to dobíjí i na volnoběh.

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 21:05

jak to poznám že to dobýjí?? že se rozzáří světla??

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 21:09

ne že si to změříš.

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 21:24

Všechno plodný odpovědi, díky.
Zeptám se jako na základní škole.
1) má se držet stabilně 14V?
2) je tam 14 V už od volnoběhu cca 1300-1400 ot? nebo jsou nějaké limitní otáčky od kterých to nabíjí
3) Je třeba položit dotaz jednodušeji?

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 21:32

Jo jasně promiň od volnoběhu to určitě dodávat 14v nebude ale v jakejch otáčkách bude to nevim v podstatě když vezmeš za plyn a při lehce zvýšenejch otáčkách tam bude
okolo 14v ta je to v pohodě. ale určitě si rosviť světla.

Re: X9 - pár dotazů

01 lis 2011, 21:41

Mě ani zhasnout nejdou. Pouze přepínám na dálkový, ale potkávačky jsou na automat. Prostě zapnu klíček na start, zahrčí čerpadlo, všechno se komplet rozsvítí jako vánoční stromeček vč. potkávaček (pouze 1 světlo jako potkávačka, v druhém svítí parkovačka) a pak startuju. Zítra domlátím aku a přeměřím.Na 3. jsem si odpověděl sám, na první dva bych prosil trochu pomoct.
Odeslat odpověď